quote:Ja, ik weet dat dit niet het eerste topic is over vloggen en waarschijnlijk ook niet de laatste, maar ik moet gewoon even klagen.
Zoals de meeste van jullie al weten is vloggen de laatste paar jaar behoorlijk in populariteit gestegen, het is de nieuwe hype op Youtube. Voor diegene die nog onder een steen leven en niet weten van vloggen is, hier de beschrijving volgens wikipedia:
"Vlog (een afkorting voor video weblog) is de benaming van een dagboek (Engels: log) op internet, waarbij het grootste deel van het dagboek bestaat uit videobeelden."
Er zijn momenteel heel wat Amerikaanse figuren die met dit grapje miljoenen per jaar binnen harken, en ook in Nederland zijn er een paar die net iets meer dan het gemiddelde jaar salaris hiermee binnen halen. Over deze mensen gaat de klacht NIET, alhoewel ik weinig heb met die mensen en niet begrijp hoe mensen uren lang van hun eigen leven kunnen opofferen om te kijken naar het leven van een ander.
Ik vind ze op een of andere manier toch helden, ze hebben het voor elkaar gekregen door met het filmen van je eigen bakkes goed geld te verdienen.
De klacht gaat over de mensen die nu denken dat ze zelf ook de meeste kans hebben op het verdienen van hun maandelijkse boterham door ook te gaan vloggen. Ik zie steeds meer pubertjes over straat lopen, zichzelf filmend met hun telefoon/goedkope camera. Zelfs in directe kringen ken ik mensen die elke dag een filmpje maken over hun saaie leven voor de 3 abonnees die ze hebben op Youtube kanaal.
Klacht: steeds meer tegen zichzelf pratende mensen op straat die hopen famous te worden en zo nooit meer hoeven te werken.
Game on!
Het was een verdomme lieve jas!quote:
Waarom verwijdert hij reacties van weken geleden waar hij destijds nota bene zelf nog op in gegaan is in de reacties?quote:Op maandag 20 februari 2017 21:13 schreef RedFever007 het volgende:
#19/02/2017 #NEVERFORGET #buik #NG #petjesmeneer
En dit ja, TT is beetje zielig mang.quote:Op maandag 20 februari 2017 21:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Noem deze reeks gewoon 'Braddie afzeiken'.
Vloggen, please
Haha ja dat viel mij dus ook op, hij reageert er eerst op. En nu, weken later, gaat hij de reacties nog eens verwijderenquote:Op maandag 20 februari 2017 21:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom verwijdert hij reacties van weken geleden waar hij destijds nota bene zelf nog op in gegaan is in de reacties?
Waarom maakt hij hier berhaupt een filmpje van?
Het verbaast me elke keer weer hoe die kerel zijn trolls blijft voeren, en ondertussen blijft roepen dat hij er niks aan kan doen dat mensen zo op hem reageren.
Fascinerend.
Ja sowieso al raar dat je op zulk soort reacties reageert. Verwijder ze dan ook gewoon gelijk zonder daar berhaupt een woord of gedachte aan vuil te maken.quote:Op maandag 20 februari 2017 21:23 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Haha ja dat viel mij dus ook op, hij reageert er eerst op. En nu, weken later, gaat hij de reacties nog eens verwijderenFascinerend is het juiste woord inderdaad
Ik zou nog steeds graag een keer "Vloggen is het nieuwe roken" als TT zien.quote:Op maandag 20 februari 2017 21:25 schreef chroestjov het volgende:
'' 'Vloggen' #46 '' zou een betere TT zijn geweest.
Als hij nog jaren mee moet kunnen, moet hij er een stuk bij in laten zetten, gezien de immer expanderende buikquote:Op maandag 20 februari 2017 21:29 schreef Barrah het volgende:
Braddie loopt over straat met zijn rits open: hij krijgt hem niet meer omhoog.
Bij zo'n kwaliteitsjas zou ik er gewoon een nieuwe rits in laten zetten. Kan ie nog jaren mee.
Dat dus, nu die jas kapot is is hij in n klap 50% van zijn garderobe kwijt.quote:Op maandag 20 februari 2017 21:29 schreef Barrah het volgende:
Bij zo'n kwaliteitsjas zou ik er gewoon een nieuwe rits in laten zetten. Kan ie nog jaren mee.
Dan hopelijk wel met nummervermelding, want zonder nummervermelding gaat die TT massaal OCD triggeren.quote:Op maandag 20 februari 2017 21:26 schreef Barrah het volgende:
[..]
Ik zou nog steeds graag een keer "Vloggen is het nieuwe roken" als TT zien.
Die jas is als een tweede huid. Die rekt gewoon mee.quote:Op maandag 20 februari 2017 21:34 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Als hij nog jaren mee moet kunnen, moet hij er een stuk bij in laten zetten, gezien de immer expanderende buik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyways, Braad keek niet blij, schuurtje heeft er vast weer een paar gaten bijgekregen.
quote:Op maandag 20 februari 2017 21:36 schreef Barrah het volgende:
[..]
Die jas is als een tweede huid. Die rekt gewoon mee.Dat ding heeft meer spanning te verwerken dan de VS tijdens de koude oorlogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyways, Braad keek niet blij, schuurtje heeft er vast weer een paar gaten bijgekregen.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Zeg dan ook ff tegen Braddie dat hij de naam van z'n livestreams moet veranderen in "Cynthia afzeiken"quote:Op maandag 20 februari 2017 21:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Noem deze reeks gewoon 'Braddie afzeiken'.
Vloggen, please
Hij slaapt er zowat in. Als je zo gehecht bent aan je jas omdat dat 1 van de weinige dingen is die past dan had ik dat ook gedaan. Maar je weet maar nooit wat de kringloop nu weer in de aanbieding heeft liggen.quote:Op maandag 20 februari 2017 21:29 schreef Barrah het volgende:
Niks mis mee.quote:Op maandag 20 februari 2017 21:50 schreef Azpilicueta het volgende:
Maar je weet maar nooit wat de kringloop nu weer in de aanbieding heeft liggen.
Ah ja, beetje schoolplein niveau dit.quote:Op maandag 20 februari 2017 21:43 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Zeg dan ook ff tegen Braddie dat hij de naam van z'n livestreams moet veranderen in "Cynthia afzeiken"
Ik wed erom dat hij dit topic tot op de voet volgt.quote:Op maandag 20 februari 2017 22:16 schreef Barrah het volgende:
Braddie heeft ook al een paar keer gezegd dat dit topic en wat mensen zeggen hem niets kan schelen en dat hij hier ook niet meer komt. Ik zie het probleem niet zo.
In zijn live streams heeft hij al een paar keer gereageerd op dingen die in dit topic gepost werden, dus ik weet het wel zeker.quote:Op maandag 20 februari 2017 22:24 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik wed erom dat hij dit topic tot op de voet volgt.
Hopefully you will shoot a picture soon with De Jas.quote:Op maandag 20 februari 2017 22:40 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
Jacket will be donated to the Fok museum...
Can't wait to smell itquote:Op maandag 20 februari 2017 22:43 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Hopefully you will shoot a picture soon with De Jas.
quote:Op maandag 20 februari 2017 21:38 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat ding heeft meer spanning te verwerken dan de VS tijdens de koude oorlog
Braddie wordt gegijzeld door zijn zucht naar aandacht die hij nergens anders weet te vinden dan op fora. Hij vult de leegte van zijn leven in met de overwegend negatieve aandacht online. Die triestheid is vermakelijk, maar eigenlijk heel sneu.quote:Op maandag 20 februari 2017 22:32 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
In zijn live streams heeft hij al een paar keer gereageerd op dingen die in dit topic gepost werden, dus ik weet het wel zeker.
Sowieso.quote:Op maandag 20 februari 2017 22:24 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik wed erom dat hij dit topic tot op de voet volgt.
De bovenstaande video is de schuld van moreel verdorven liberalen en het Westen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 00:04 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Vreemde fetisj hou je er op na.
uit z'n jas gescheurdquote:Op maandag 20 februari 2017 21:29 schreef Barrah het volgende:
Leuk hoe deze dame de woorden 'deep penetration' in de titel van haar video heeft verwerkt.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 00:22 schreef chroestjov het volgende:
[..]
De bovenstaande video is de schuld van moreel verdorven liberalen en het Westen.
Ik wil gewoon dit zien:
Ja, die heeft duidelijk ervaring met SEO.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 00:30 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Leuk hoe deze dame de woorden 'deep penetration' in de titel van haar video heeft verwerkt.
Geen speld tussen te krijgenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 01:36 schreef ikwordtergekvan het volgende:
Beter een scheur in je jas, dan een scheur tussen de benen.
Gewoon terecht. Reageer dan normaal. Of denk je dat hij niet weet dat hij dik is, werk moet zoeken etc.?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 02:49 schreef ikwordtergekvan het volgende:
Braad doe ff niet zo full Stalin op de comments ok?
Ik vraag het me soms afquote:Op dinsdag 21 februari 2017 09:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Gewoon terecht. Reageer dan normaal. Of denk je dat hij niet weet dat hij dik is, werk moet zoeken etc.?
Dat zal hij dan vast uit reactie gezegd hebben. Ik keur het niet goed hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat hij dat zomaar zegt.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 10:29 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik vind het vooral hypocriet als je ziet wat hij tegen anderen zegt. Dan valt het: 'je bent dik' of 'zoek werk' hartstikke mee aangezien dat feitelijke constateringen zijn. Maar dat mijn moeder een hoer is die lijdt aan kanker valt over te twisten.
Dan kan je alles wel goed praten. Hij strooit links- en rechts met zulke krachttermen. Het is niet voor niets dat hij altijd een ban krijgt op FOK! en daar moet je behoorlijk je best voor doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 10:43 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat zal hij dan vast uit reactie gezegd hebben. Ik keur het niet goed hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat hij dat zomaar zegt.
Mwah, dat valt ook wel weer mee hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2017 10:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dan kan je alles wel goed praten. Hij strooit links- en rechts met zulke krachttermen. Het is niet voor niets dat hij altijd een ban krijgt op FOK! en daar moet je behoorlijk je best voor doen.
Daarnaast haakt de grap in op de verdwijning van Petjesmeneer. Best origineel dus.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 10:05 schreef LurkJeRot het volgende:
Sommige comments zijn inderdaad gewoon gemeen en niet grappig, die zou ik misschien ook weggehaald hebben.
Maar een iets dikkere huid kweken als je graag een vlogger wil zijn is ook geen slecht idee misschien. Zo'n opmerking als "heb je petjesmeneer opgegeten?" is duidelijk een grap, maar wel een die gebaseerd is op het feit dat Braddie dik is (wat hij inderdaad zelf prima weet). Om dat dan weg te gaan halen vind ik wat krampachtig, persoonlijk.
Gemist wat hij over Patricia Paay zei?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 10:43 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat zal hij dan vast uit reactie gezegd hebben. Ik keur het niet goed hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat hij dat zomaar zegt.
Ik spreek wel een beetje uit ervaringquote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mwah, dat valt ook wel weer mee hoor
Ja, ik ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik spreek wel een beetje uit ervaring
Nu alleen nog wachten op de vlog waarin hij laat zien hoe brad over mapima heen gaatquote:Op dinsdag 21 februari 2017 02:24 schreef Geerd het volgende:
Braddie![]()
![]()
![]()
Mapima ook weer paar videos over brad
Ik ben gebloktquote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:45 schreef Barrah het volgende:
Deze twee reacties geven voor mij de grens aan tussen leuk en afzeiken:
[ afbeelding ]
Die van B Assie is gewoon te makkelijk. Daarbij is de toevoeging 'dikke pens' onnodig.
De onderste is een oude grap maar over deze jas volgens mij nog niet eerder gemaakt.
Als je jezelf met je hoofd op YouTube zet kun je wachten tot mensen grappen over je gaan maken. Maar daar mag best wel wat creativiteit en originaliteit in worden gestoken. En de beste grappen zijn degene waarbij het kwartje niet binnen 0.1 seconde al valt.
DAT IS VAST NIET HET ENIGE WAT HIJ NIET OMHOOG KRIJGT HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 20 februari 2017 21:29 schreef Barrah het volgende:
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 13:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
DAT IS VAST NIET HET ENIGE WAT HIJ NIET OMHOOG KRIJGT HAHAHAHAHAHAHAHA
Of leren bekleding voor de Twingo van maken.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 13:31 schreef chroestjov het volgende:
Het zou mij niets verbazen als hij die leren jas nu aan de muur gaat hangen ter decoratie.
Waar is de Rocky muziek?!?!quote:Op dinsdag 21 februari 2017 13:33 schreef Ingolstadt het volgende:
Even terug naar een gifje van de leren jas in zijn gloriedagen.
[ afbeelding ]
Met die jas kan je het volledige interieur van 3 Twingo's bekleden.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 13:34 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Of leren bekleding voor de Twingo van maken.
Ik heb een post van je gevonden met smileys.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 13:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Met die jas kan je het volledige interieur van 3 Twingo's bekleden.
Ongezonde obsessie gespot.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:33 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik heb een post van je gevonden met smileys.
Je bent dus toch een mens.
Dan ben ik tenminste on-topic.quote:
In dit topic zouden we stoppen met het continu erbij halen van oude posts en topics.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:52 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dan ben ik tenminste on-topic.
Ik zal het onthouden.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:01 schreef chroestjov het volgende:
[..]
In dit topic zouden we stoppen met het continu erbij halen van oude posts en topics.
wel beter inderdaad, toch zit ik de hele dag met een schuin oog naar mijn phone en de klok te kijkenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 17:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Fijn dat Braad rekening houdt met mensen die niet 24/7 online zijn.
Kan niet zijn omdat hij hier meelas inderdaad, want hij zei dat hij daar niet aan doet.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:12 schreef Rectum het volgende:
Het filmpje is inmiddels verwijderd dus de jas zal wel weer gemaakt zijn.
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:27 schreef LurkJeRot het volgende:
Apart dat ze Braddie vragen om een video te editen.
Klinkt als ''mag niets kosten en Braddie is een behulpzame jongen''.quote:Er werd mij gevraagd om iemand te helpen met filmen en editen voor een stage opdracht, en natuurlijk ben ik dan bereid dat te doen.
Dus, spullen ingeladen en naar Megens Fotografie toe in Oss
Heb de link toch maar niet in de beschrijving gezet omdat het logischerwijs niet mijn opdracht is (Maar van deze persoon in kwestie) En buiten het editen dus niet mijn "pakkie an"
Ja, maar vooral als je ziet hoe dit specifieke filmpje geedit is.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Klinkt als ''mag niets kosten en Braddie is een behulpzame jongen''.
In ruil voor deze klus mag hij binnenkort haar Suzuki Alto reviewen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:14 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Lekker wijf. Ik vraag me af of ze Braddie in natura betaald heeft.
Kan prima, maar wel van te voren expliciet vermelden dat het toch echt geen Bifi worstje is. Gezien haar omvang weet je het maar nooitquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:14 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Lekker wijf. Ik vraag me af of ze Braddie in natura betaald heeft.
Ik mag toch aannemen dat iedereen er inmiddels wel van op de hoogte is dat met BradgeTV in zee gaan de kans op dat al je gegevens open en bloot op straat komen te liggen significant laat toenemen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:16 schreef Azpilicueta het volgende:
Bradley heeft niet echt zijn best gedaan om dat kanaal van die chick geheim te houden, h
Daar had Braddie wat beter over na moeten denken idd.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Triest om nu dat meisje erbij te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |