Waar is de Rocky muziek?!?!quote:Op dinsdag 21 februari 2017 13:33 schreef Ingolstadt het volgende:
Even terug naar een gifje van de leren jas in zijn gloriedagen.
[ afbeelding ]
Met die jas kan je het volledige interieur van 3 Twingo's bekleden.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 13:34 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Of leren bekleding voor de Twingo van maken.
Ik heb een post van je gevonden met smileys.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 13:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Met die jas kan je het volledige interieur van 3 Twingo's bekleden.
Ongezonde obsessie gespot.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:33 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik heb een post van je gevonden met smileys.
Je bent dus toch een mens.
Dan ben ik tenminste on-topic.quote:
In dit topic zouden we stoppen met het continu erbij halen van oude posts en topics.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:52 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dan ben ik tenminste on-topic.
Ik zal het onthouden.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:01 schreef chroestjov het volgende:
[..]
In dit topic zouden we stoppen met het continu erbij halen van oude posts en topics.
wel beter inderdaad, toch zit ik de hele dag met een schuin oog naar mijn phone en de klok te kijkenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 17:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Fijn dat Braad rekening houdt met mensen die niet 24/7 online zijn.
Kan niet zijn omdat hij hier meelas inderdaad, want hij zei dat hij daar niet aan doet.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:12 schreef Rectum het volgende:
Het filmpje is inmiddels verwijderd dus de jas zal wel weer gemaakt zijn.
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:27 schreef LurkJeRot het volgende:
Apart dat ze Braddie vragen om een video te editen.
Klinkt als ''mag niets kosten en Braddie is een behulpzame jongen''.quote:Er werd mij gevraagd om iemand te helpen met filmen en editen voor een stage opdracht, en natuurlijk ben ik dan bereid dat te doen.
Dus, spullen ingeladen en naar Megens Fotografie toe in Oss
Heb de link toch maar niet in de beschrijving gezet omdat het logischerwijs niet mijn opdracht is (Maar van deze persoon in kwestie) En buiten het editen dus niet mijn "pakkie an"
Ja, maar vooral als je ziet hoe dit specifieke filmpje geedit is.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Klinkt als ''mag niets kosten en Braddie is een behulpzame jongen''.
In ruil voor deze klus mag hij binnenkort haar Suzuki Alto reviewen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:14 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Lekker wijf. Ik vraag me af of ze Braddie in natura betaald heeft.
Kan prima, maar wel van te voren expliciet vermelden dat het toch echt geen Bifi worstje is. Gezien haar omvang weet je het maar nooitquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:14 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Lekker wijf. Ik vraag me af of ze Braddie in natura betaald heeft.
Ik mag toch aannemen dat iedereen er inmiddels wel van op de hoogte is dat met BradgeTV in zee gaan de kans op dat al je gegevens open en bloot op straat komen te liggen significant laat toenemen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:16 schreef Azpilicueta het volgende:
Bradley heeft niet echt zijn best gedaan om dat kanaal van die chick geheim te houden, hè
Daar had Braddie wat beter over na moeten denken idd.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Triest om nu dat meisje erbij te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |