Ik heb ook het gevoel alsof mensen het dumpen zodat de bounties het laag moeten dumpen om vervolgens laag terug te kopen. Ik ga denk ik ook nog wat kopen, ik had er zelf iets minder dan 0.4 BTC in gestopt.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:38 schreef Sosa het volgende:
[..]
twijfel over bijkopen om het gemiddelde omlaag te brengen.
Verwacht dat 'ie uiteindelijk wel stijgt, maar dat kan wel eens even duren. Daarbij krijgen binnenkort de bountyhunters hun TIME, die zullen ze ook wel dumpen en zal de waarde nog harder/verder dalen
Oh, wilde net nog editten met de tekst: "als je al in ETH zit, zou ik lekker blijven zittenquote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:04 schreef NatteBever het volgende:
Ik ga nu een sellorder zetten op mijn ETH en die dip afwachten (hele subtiele dip hoor, ga geen groot risico lopen). Even een kleine winst meepakken.
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:07 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Oh, wilde net nog editten met de tekst: "als je al in ETH zit, zou ik lekker blijven zitten
Zometeen staat die chinees toch echt op en zit jij zonder ETH en speert ie naar 0.021
Of hou in ieder geval een deel
Hmmm, ja zelfs 0.4 is zonde zo lijkt het. Maar de bountyhunter krijgen vlgs mij hun time pas rond de 25e. Ik wacht even af of de koers nog corrigeert, anders koop ik met de dump bij.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb ook het gevoel alsof mensen het dumpen zodat de bounties het laag moeten dumpen om vervolgens laag terug te kopen. Ik ga denk ik ook nog wat kopen, ik had er zelf iets minder dan 0.4 BTC in gestopt.
Goeie TAquote:Op zaterdag 4 maart 2017 18:00 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat het zich herhalen?
Herinner jezelf even over een jaar dat je dit gepost hebtquote:Op maandag 6 maart 2017 08:27 schreef corehype het volgende:
Had ik maar een stuk eerder Ether gekocht
Is je buyorder al aangetikt?quote:Op maandag 6 maart 2017 10:59 schreef Nattekat het volgende:
Had ik mijn Ether maar nooit verkocht toen alles kansloos was
Denk het niet...dat gaat nog wel even duren, als ie er überhaupt ooit weer komt.quote:
quote:Op maandag 6 maart 2017 11:08 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Denk het niet...dat gaat nog wel even duren, als ie er überhaupt ooit weer komt.
Hoeveel zou je verliezen als je nu weer inkoopt?quote:Op maandag 6 maart 2017 11:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kut ETH, beetje zonder mij moon gaan.
Ik zou van 20 naar 14 dalen.quote:Op maandag 6 maart 2017 11:11 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Hoeveel zou je verliezen als je nu weer inkoopt?
Je hebt veel vertrouwen in verdere stijgingquote:Op maandag 6 maart 2017 11:15 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Van 20 naar 14 ETH? In dat geval zou ik lekker instappen.
Tijd om bitcoin te kopen dusquote:Op maandag 6 maart 2017 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt veel vertrouwen in verdere stijging
Ook in Bitcoin ben ik een beetje bearish aan het worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |