Wayne Shaw matequote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:59 schreef Befbekje het volgende:
Oblak nog steeds geblesseerd bij Atleti.. In mijn ogen na Neuer de beste keeper van Europa.. Eens?
Zit trouwens weer op de bank.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:59 schreef Befbekje het volgende:
Oblak nog steeds geblesseerd bij Atleti.
Je vergeet Onana.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:06 schreef Befbekje het volgende:
Oblak in mijn ogen na Neuer de beste keeper van Europa.. Eens?
Maar city is leukerquote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Atlético speelt ook, dussssss.
Tweede schermgodquote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wij gaan OOK naar Atletico kijken, dus regel maar een 2e scherm.
Succes.
25 miljoen geeft de bal aan 50 miljoenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:28 schreef Karina het volgende:
Goed verhaal van die 'comedian'Waar slaat dit nou weer op, ik ga letten op welke dure spelers elkaar de bal toespelen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
'Dat wordt lachen, gieren en brullen met Stones vanavond.
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch altijd vermoeiend dat ze alleen beelden uit de CL kunnen gebruiken als 'analyse'.
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Diederik Smit een aardige jongen, maar jammer dat hij zich voor dit soort gênante dingen op TV laat lenen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook weer zo'n saai frame dat het koopploegen zijn, fucking hoezee.
Waarom klaag je zoveel?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
ZOOOOOOOOOO BEELDEN VAN ZIGGO SPORT OMG
320p niets mis mee old schoolquote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:38 schreef Smoofie het volgende:
Fucking ziggo zendt atleti niet eens in HD uit.
Nou en. Dan mag ik de een wel beter vinden, voetballend.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zijn toch twee compleet verschillende types, man.
Het is een vrij land.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou en. Dan mag ik de een wel beter vinden, voetballend.
Alsof de aRENa standaard is uitverkocht. Genoeg stoeltjes daar altijd.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wel zuur dat wij een CL ticket moeten inleveren ten faveure van clubs die het stadion niet eens uitverkocht krijgen voor de achtste finale.
Dat komt omdat het team van monaco in beeld was. City is niet against modern football.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Against modern football
Denk ik
In de Champions League altijd wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof de aRENa standaard is uitverkocht. Genoeg stoeltjes daar altijd.
Dat is wel heel vergezocht.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat komt omdat het team van monaco in beeld was. City is niet against modern football.
Donderdag PAST ER NIEMAND MEER BIJquote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dat is nog een klein stadion ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, als je dit al leeg vindt. Straks de return in Monaco, genot.
Met sintelbaanaidsquote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat is nog een klein stadion ook.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stadions met een sintelbaan om het veld moeten verboden worden.
Je gaat toch niet fluiten omdat de tegenstander op het beeldscherm komt, dat is wel heel kinderachtig.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Want? City is het product van modern football.
Eens.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet fluiten omdat de tegenstander op het beeldscherm komt, dat is wel heel kinderachtig.
Zeker nooit bij Ajax geweest.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet fluiten omdat de tegenstander op het beeldscherm komt, dat is wel heel kinderachtig.
Daar werd er meestal gefloten als de tegenstander het veld opkwam voor de warming-up (en toen alleen bij Feyenoord en PSV meegemaakt)quote:
Vind je dat ook kinderachtig?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar werd er meestal gefloten als de tegenstander het veld opkwam voor de warming-up (en toen alleen bij Feyenoord en PSV meegemaakt)
Ja wat heeft dat voor zin, als ze niet mogen komen heb je geen wedstrijd. Ben je voor Jan Lul naar het stadion gegaan.quote:
gas eropquote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:45 schreef Brammess het volgende:
[..]
Donderdag PAST ER NIEMAND MEER BIJ
Daar heb je een goed punt, en dan ook nog een voor Spanje matige scheidsquote:
ArenA is ook een stuk groter he.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spanish referee Mateu Lahoz banned for 'technical error' in 2012quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt, en dan ook nog een voor Spanje matige scheids
En een stuk minder gammel, en er speelt een club dat kampioenschappen verovert van tijd tot tijd..quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
ArenA is ook een stuk groter he.
Jezus. Dan moet je gewoon je kaarten zijn vergeten mee te nemen ofzoquote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Spanish referee Mateu Lahoz banned for 'technical error' in 2012
Als je geschorst wordt in Spanje ben je echt teringslecht
Kameroen..quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:57 schreef Brammess het volgende:
Die Mbape zal ook wel weer niet echt uit Frankrijk komen?
Wat een rare lepel..quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:00 schreef GGMM het volgende:
Zoals ik KingRoland heb beloofd, hier mijn review van Arla Skyr Yoghurt (naturel smaak)
De Arla Skyr Yoghurt(zie foto) is prima te eten.
[ afbeelding ]
Nou eet smakelijkquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:00 schreef GGMM het volgende:
Zoals ik KingRoland heb beloofd, hier mijn review van Arla Skyr Yoghurt (naturel smaak)
[ afbeelding ]
Hoeveel eiwit?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:00 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:00 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Kadsgodquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:00 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
11 g per 100.quote:
Bedankt makker.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nou eet smakelijkziet er lekker uit
Dat Monaco heeft overigens wel een aardig ploegje.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:01 schreef Ties02 het volgende:
Wat een prachtige acties en passes van oa KDB en Silva
Genotspot
Ik ben blij dat het bevaltquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
11 g per 100.
Ties02 had gelijk.
[..]
Bedankt makker.
City komt altijd erg ver.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:01 schreef KingRoland het volgende:
Als ik echt moet kiezen, dan kies ik voor City. Monaco vliegt er toch vroeg of laat uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
JOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Nu is het topic verpest.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:00 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
City niet met die lachwekk0nde verdedigingquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:01 schreef KingRoland het volgende:
Als ik echt moet kiezen, dan kies ik voor City. Monaco vliegt er toch vroeg of laat uit.
Je weet toch, voor die gainz.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Correcte vraag Rickertman.
Ik ben trots op je
Denk dat dat lactose isquote:
Met Pep weet je het nooit. Als zelfs PSG lucky is..quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
City niet met die lachwekk0nde verdediging?
Welnee.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:03 schreef Mansjester het volgende:
Tagliano ligt nu razend in een hoekje te kwijlen omdat het hier over de yoghurt van GGMM gaat
PSG lucky, wat?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Met Pep weet je het nooit. Als zelfs PSG lucky is..
Bedankt, Hans.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:04 schreef Ties02 het volgende:
Kolere die lui van Monaco kunnen wel ballen zeg
Dat zei je moeder gisteren ook. Terwijl ze meestal toch niet vies is van een beetje yoghurt.quote:
Hoppa, lekker dit hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zei je moeder gisteren ook. Terwijl ze meestal toch niet vies is van een beetje yoghurt.
Waar heb je het in godsnaam over.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De harde kern van Barca kijkt hier mee, dus ik formuleer het maar zo.
Is Firefox er?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De harde kern van Barca kijkt hier mee, dus ik formuleer het maar zo.
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zei je moeder gisteren ook. Terwijl ze meestal toch niet vies is van een beetje yoghurt.
FailFishquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:06 schreef KingRoland het volgende:
Kut wou ik net een gifje maken van een mafkees in het publiek komt die volumeknop tevoorschijn
Die franse afrikanen beschouw ik niet als europeaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Meeste zijn gewoon Europeanen hoor bij Monaco, despite het kleurtje.
Nog Fransmannen?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:09 schreef Brammess het volgende:
[..]
Fabinho en Falcao zijn de enige niet-Europeanen in het Monaco team om een begin te maken.
Ik beschouw jou ook niet als Europeaan..quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die franse afrikanen beschouw ik niet als europeaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Bakayoko, Mbappe om maar wat te noemen zijn gewoon in Frankrijk geboren.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij City ook 6 van de 11 uit Europa. Valt dus reuze mee.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:09 schreef Brammess het volgende:
[..]
Fabinho en Falcao zijn de enige niet-Europeanen in het Monaco team om een begin te maken.
Dat is jouw probleem.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De witte dood bagatelliserenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:03 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Stel je niet aan.. 't Is maar suiker, hè..
Dan ben jij ook gewoon een kutaziaat, rijstvreter.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kijk mijn gequote postquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bakayoko, Mbappe om maar wat te noemen zijn gewoon in Frankrijk geboren.
100% neger maar frans paspoort vergelijken met deze volbloed nederlander pffffquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ben jij ook gewoon een kutaziaat, rijstvreter.
Duitse jeugdopleidinggenotquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:13 schreef KingRoland het volgende:
Sané komt uit voor Die Mannschaftvanzelfsprekend natuurlijk
Denk jij echt dat PSV wint? (of gelijk speelt)quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die domme posts gaan we dus missen na 16:20 zondag.
Nee, dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk jij echt dat PSV wint? (of gelijk speelt)
Brandt, Sane, Reus, Draxler. Heftige concurrentiequote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:13 schreef KingRoland het volgende:
Sané komt uit voor Die Mannschaftvanzelfsprekend natuurlijk
Die Brandt schijnt op de radar van Liverpool te liggen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:15 schreef gniffie het volgende:
[..]
Brandt, Sane, Reus, Draxler. Heftige concurrentie
Genoeg materiaal voor 4-8 jaar dusquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:15 schreef gniffie het volgende:
[..]
Brandt, Sane, Reus, Draxler. Heftige concurrentie
Ik heb 2-0 voorspeld.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook niet. (en dan blijft Onlogisch dus)
Beter naar Wim Jansen luisteren die met zijn opleiding 0 toppers heeft opgeleidquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moeten we hier in Nederland maar van leren
Je post er zelf nu ook éénquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die domme posts gaan we dus missen na 16:20 zondag.
Ah vandaar. Ze waren hem al kwijt.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Brandt schijnt op de radar van Liverpool te liggen.
Gaat Hans van Breukelen allemaal voor zorgenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De grote vraag is: gaat Doublepain gemist worden. Naarmate de weken vorderen en hij zichzelf niet kan vinden op Mycroft, hoe onzekerder hij wordt.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je post er zelf nu ook één
DP neemt overigens al een voorproefje op niet posten zo lijkt het.
Dit zal hem de komende weken wel vaker overkomen
80 miljoenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
NEEquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:16 schreef Smoofie het volgende:
Hoeveel kinderen heeft sterling nu? 3? Bij 3 verschillende vrouwen?
Aardige subtopvoetballers (en dan vooral die meevoetballen) ja, verder hebben we wel wat invloeden van buitenaf nodig.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:16 schreef gniffie het volgende:
[..]
Beter naar Wim Jansen luisteren die met zijn opleiding 0 toppers heeft opgeleid
Sterling gaat wel gewoon met EasyJet-vluchten en shopt bij goedkope winkels. Bescheiden jongen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:16 schreef Smoofie het volgende:
Sterling is de Willems van City.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:16 schreef Smoofie het volgende:
Hij heeft zoveel vrouwen dat hij ze betaalt met eigen valuta.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:16 schreef Smoofie het volgende:
En hoe meer kindjes hoe meer valuta. Slimme vrouwen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft zoveel vrouwen dat hij ze betaalt met eigen valuta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |