Maar Sileen, heb je ook gezien in welke treurige bende hij daar in het Oostblok woont? Anders moet je ff die oproep terugzoeken van hem!quote:Op maandag 20 februari 2017 12:55 schreef Silenus het volgende:
DAVID:
Het erge is dat de meeste vrouwen ‘m waarschijnlijk echt heel sympathiek en aardig vinden
Herman komt eigenlijk wel relaxt over. Hij kan nog best eens succesvol worden. Zijn gesprekken gaan tenminste niet geforceerd en lopen wel redelijk. Niet zoals bij die Marc. Zo ga je toch geen gesprek aan en als je echt vragen hebt verdiep je dan in hun brieven en stellen vragen aan de hand van de brief.quote:Op maandag 20 februari 2017 13:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe ver Herman gaat wbt praatjes.
Zagen wij hem vorige week nog als verlegen ding, dat nog bij zijn moeke woont, zie je hem nu doodleuk verkondigen dat mevrouw model eigenlijk echt in geen wegen op de foto lijkt en een tegenvaller is.
Zou hij altijd zo lekker rechtdoorzee zijn, dan krijgen we nog wat bij de logeerweek
Welnee, die roodharige van Riks, die met die aparte stem, die loopt er ook als een popje bij, niks mis mee.quote:Op maandag 20 februari 2017 13:20 schreef edraket31 het volgende:
Lachen dit topic.....vorige week was het gros hier ervan overtuigd dat ze alleen maar meedoet om de aandacht om zo in the picture te komen.
Komt het kind opdraven, BAM...alle vooroordelen pleitte maar nu is het weer niet goed dat ze zich niet opmaakt. Had ze zich opgemaakt zoals op de beroemde foto, was het weer een aandachtshoer geweest.....
Wel of geen make-up maakt niet zoveel uit, een goed model moet dat kunnen hebben, die kleding echter, maakte haar zo onvolwassen ogend.quote:Op maandag 20 februari 2017 13:20 schreef edraket31 het volgende:
Lachen dit topic.....vorige week was het gros hier ervan overtuigd dat het fotomodel alleen maar meedoet om de aandacht om zo in the picture te komen.
Komt het kind opdraven, BAM...alle vooroordelen pleitte maar nu is het weer niet goed dat ze zich niet opmaakt. Had ze zich opgemaakt zoals op de beroemde foto, was het weer een aandachtshoer geweest.....
Herman deed het idd prima, hij was de leider in de meeste gesprekken.quote:Op maandag 20 februari 2017 13:10 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Herman komt eigenlijk wel relaxt over. Hij kan nog best eens succesvol worden. Zijn gesprekken gaan tenminste niet geforceerd en lopen wel redelijk. Niet zoals bij die Marc. Zo ga je toch geen gesprek aan en als je echt vragen hebt verdiep je dan in hun brieven en stellen vragen aan de hand van de brief.
Ja, misschien zaten die wel bij de overige vijf.quote:Op maandag 20 februari 2017 13:21 schreef BeamofLight het volgende:
Wat ik niet snap:
er zijn gisteren 50 vrouwen langgewenst. Zou er nu werkelijk geen eentje bij zijn die na die 5 minuten denkt: ...."hmmm met die knaap ga ik zeker niet in het buitenland wonen...."
Hoezo moeten die wijve blij zijn dat ze worden uitgekozen; tis geen prijs ofzo. Zit er dan werkelijk niemand met een beetje zelfrespect?
Ik geloof dat iedereen hier al na 16 minuten in de gaten heeft dat die Riks en Marc gruwelijke idioten zijn met 0,0 inhoud.
quote:Op maandag 20 februari 2017 12:55 schreef Silenus het volgende:
Mijn mening over de vijf boeren, topic niet teruggelezen dus sorry als dingen al uitgebreid benoemd zijn. Ik keek het gisteren voor het eerst trouwens.
OLKE:
Olke Bolke Rebesolke, dat was het eerste waar ik aan dacht. Probeer met zo’n naam maar eens een vrouw te krijgen. “Echt, heb je een nieuwe vriend? Ja? Wow, hoe heet-ie? Steven? John? William?” –Hij heet Olke….”:') Haha, Olke Bolk.. .”-HOU JE BEKKKK!!! Olke hield van knuffelen en ja alleen is ook maar alleen en een relatie is toch samen en dan kun je praten enzo en dingen delen. Olke had ook een brief gekregen van een vrouw waarbij een paarse pleeborstel uit haar schedel groeide en had haar uitgenodigd om te checken of het geen fotoshop was. Nou, we hebben het allemaal gezien…what the fuck, het was gewoon echt. Wat was zij denkende?Dit kon toch geen kapsel zijn? Of heeft Tinky Winky op haar hoofd gepoept? Nouja, genoeg over die figurant.
De vrouwen van Olke hadden goede redenen om juist voor deze man te kiezen. “Ik zit anders maar alleen thuis. Helemaal alleeeeen.” Echt, wanhopig vrouwmens, koop een hond. Al was Olke ook altijd niet even tactisch. “Zie je het wel zitten dan, om je kleinkinderen hier achter te laten om bij mij in Texès te komme wonen?” (Oma krijgt vochtige ogen) “Dat is nogal wat, nogal een stap. Wat voor nare Cruella de Vil moet je zijn om als oma je kleinkinderen zo keihard in de steek te laten??? He? Besef je dat wel? Bah!!” (Oma schiet vol) “Maar we kunnen het ook over wat anders hebben.” Verder nog wat andere irritante omaatjes die weer zo nodig Fries moeten praten, bleh. Ik zie liever chicks. En die waren er wel bijjjj
MARC:
Fuckkkk wat had hij een stel lekkere wijven uitgenodigd zeg. Ongelofelijk, m’n huisgenoten riepen om het hardst dat ze ook gewoon boer wilden worden om aan dit programma mee te kunnen doen. Maar mag ik even zeggen dat Marc echt een héle suffe lul is? Ik geef toe, en dat kan ik best zeggen als hetero, hij is een mooie man. Goede kaaklijn, breedgeschouderd, ‘mysterieuze blik in de oooog’n’…Maar hij kan geen fatsoenlijk gesprek voeren en komt alleen maar met labbekakkerige kutvragen aan als ‘wat is je meest waardevolle bezit’. Kom op, dat soort vragen stel je nog niet als je de meest waardeloze Tinderdate uit je leven hebt en je bier is nog niet op. Het vreemde was wel dat de vrouwen deze saaie vragen slikten als zoete koek, al was het maar omdat ze zo snel konden praten over hun gemeenschappelijke deler: ze hebben allemaal 5 maanden bij een inheemse stam in Zimbabwe gewoond en daar een schooltje gesticht en ja het is zoooobijzonderallemaaaaal. Doodvermoeiend, dat soort verhalen, maar ja..ze zijn lekker dus dan zie je dat allemaal door de vingers. Precies wat de vrouwen dus bij Boring Marc deden. Benieuwd wanneer ze erachter komen dat hij eigenlijk geen reet te melden heeft. Volgende:
RIKS:
Riks, ik vind ’t niks. Beetje een raar mannetje. Had met sommigen ook overduidelijk geen klik terwijl die vrouwen –zucht- na het gesprek weer soppend richting Yvonne liepen. Natuurlijk wel het pijnlijkste moment van de aflevering, en terecht want het is echt een kutvraag: “Warum hed zo’n vrouw as jij nog gin vriendje dan?” – Nou mijn man is 2,5 jaar geleden overleden. BAM, awkward, dat krijg je er dus van als je zo’n vraag stelt! Er deed ook een raar roodharig persoon mee, afkomstig van de planeet Zork. Een overdreven groot voorhoofd en een alien-achtig stemmetje. Ik vertrouw dat dus voor geen meter. Riks wilde z’n keuzemoment leuk inkleden door er een grapje van te maken, maar de vrouwen zijn er gisteravond pas bij het kijken van de uitzending (Yes, ondertiteling!) achter gekomen wie door mag naar de volgende ronde. Leer eens normaal praten, mafkees. Dit is geen accent meer, dit is gewoon koeterwaals gewauwel waar geen touw aan vast te knopen valt.
DAVID:
Wat een lul eerste klas, deze gozer. Gadverdamme. Met z’n schijnheilige praatjes. Hij heeft twee jaar pick up-cursussen gevolgd op Youtube, 10 wanhopige grietjes uitgenodigd en doet gewoon net effe een beetje te tof. “Oh je hebt zulke mooie ogen”, op een gegeven moment ging dit walgelijke schertsfiguur zelfs Yvon versieren. Was blijkbaar even vergeten dat ze niet meedeed als kandidaat. Het erge is dat de meeste vrouwen ‘m waarschijnlijk echt heel sympathiek en aardig vinden en wat een lieverd en schatje bovendien en lekkere mollige knuffelbeer en koetiekoetiekoe, maar serieus: ik heb ‘m door. Hij is de as van het kwaad. Let op: in latere afleveringen gaan we zien dat het een naar mannetje is. En iedereen ook een glaasje water aanbieden. Eikel. Hij had ook maar één echt lekker wijf, maar dat leek me niet zo’n interessant type. Beetje onnozel, doet gewoon mee om op tv te komen. Voor de rest allemaal vrouwen die in een dorp wonen en op hun 23e al beginnen te huilen dat ze nog steeds vrijgezel zijn. Maar nu dan de topper van dit seizoen:
HERMAN:
Jaa, dit is er een hoor. Had een eigen bangbus-caravan waar hij z’n deernes in ontving. Helaas heeft de mode-politie blijkbaar nooit z’n erf bereikt en ook van een kam heeft deze knakker nog nooit gehoord, maar dat is juist z’n charme. Zijn tactiek is beproefd; tien suuuper onzekere klarinet-meisjes uitnodigen. We weten allemaal dat ze eigenlijk botertje geil zijn, maar gewoon nog niet zo goed durven. Kennen wel een lange aanloopfase, maar in verband met het maagd-zijn van Herman is dat ook geen ramp. Eentje speelde zelfs…flugel? Verstond ik dat nou goed? Dat is toch dat drankje waarmee je meisjes van 15 jaar oud versiert dat alleen wordt gedronken in apres ski-gelegenheden? Herman is wel iemand die zegt wat we allemaal denken. “Wat kunnen ze toch veel he, met die modellenfoto’s tegenwoordig?” Ja Herman, we weten allemaal dat zelfs Fotobureau Harry de Vries van om de hoek tegenwoordig van elk draakje nog een prinses kan maken, maar dat ZEG JE NIET HARDOP. Er zat trouwens één meisje bij die ik nog wel ok vond, ze keek een beetje scheel maar was geloof ik wel lief. Heeft ‘ie niet gekozen, want meneer geilt blijkbaar op brilletjes. Anyway, er gaan nog genoeg dingen gebeuren in dat kleine geile caravannetje en ik vraag me af of de klarinet er ook nog een rol in gaat spelen. Ik denk het wel.
De mensen die geschreven hebben, hebben gister niet veel nieuws gezien dan op het filmpje, volgens mij was niemand volledig anders dan in het filmpje (behalve Herman, die juist leuker spontaan blijkt te zijn als hij een beetje los komt). Dus geen reden dat er ineens vrouwen afhaken.quote:Op maandag 20 februari 2017 13:21 schreef BeamofLight het volgende:
Ik geloof dat iedereen hier al na 16 minuten in de gaten heeft dat die Riks en Marc gruwelijke idioten zijn met 0,0 inhoud.
Dank je! Maar ik overdreef iets. Zag t al na 9 minuten.quote:Op maandag 20 februari 2017 13:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Knap overigens dat jij zo snel een beeld van iemand kunt vormen, je laten leiden door montage en zelf nooit gezien.
Treffend! Knap geschreven! En jij vindt dus ook dat Marc saaaaaaaaaiiiiiii is. Maar toch ook dat David een gladjakker is. Ik zie dat zelf niet zo al was ik even vergeten dat hij ook mooie woorden voor Yvon had.quote:Op maandag 20 februari 2017 12:55 schreef Silenus het volgende:
Mijn mening over de vijf boeren, topic niet teruggelezen dus sorry als dingen al uitgebreid benoemd zijn. Ik keek het gisteren voor het eerst trouwens.
- knipp -
Ik dacht dat hij die opmerking over dat model zei zonder echt te beseffen dat ie dat hardop zei. Ik zie het niet als opzet. Meer onhandig.quote:Op maandag 20 februari 2017 13:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Herman deed het idd prima, hij was de leider in de meeste gesprekken.
Annemarie, winnares Heel Holland Bakt. Van die ogen zoals Nicole, imo.quote:
Maar hij zou in de/een stad gaan wonen toch? Zijn vriendin hoeft niets te maken te krijgen met de boerderij.quote:Op maandag 20 februari 2017 13:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar Sileen, heb je ook gezien in welke treurige bende hij daar in het Oostblok woont? Anders moet je ff die oproep terugzoeken van hem!
Als het nu Marc was, dan deden ze het voor het uiterlijk, maar voor verkooppraatjes daar in die treurnis gaan wonen, worden ze bijbetaald?
Maar oké, "voorhoofd" is ook niet de hoofdprijs, het past wel bij elkaar
O gut, ja! Dank je! Ik zag haar voor me, maar wist werkelijk niet meer of het van BzV, iets anders op TV, of uit de supermarkt was. Dank voor het verlossende antwoord.quote:Op maandag 20 februari 2017 13:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Annemarie, winnares Heel Holland Bakt. Van die ogen zoals Nicole, imo.
Burrrrrn!quote:Op maandag 20 februari 2017 12:59 schreef MCH het volgende:
Kun jij elke week bloggen, die van Cee was maar gemaakt grappig?
quote:Op maandag 20 februari 2017 12:55 schreef Silenus het volgende:
Jaa, dit is er een hoor. Had een eigen bangbus-caravan waar hij z’n deernes in ontving. Helaas heeft de mode-politie blijkbaar nooit z’n erf bereikt en ook van een kam heeft deze knakker nog nooit gehoord, maar dat is juist z’n charme. Zijn tactiek is beproefd; tien suuuper onzekere klarinet-meisjes uitnodigen. We weten allemaal dat ze eigenlijk botertje geil zijn, maar gewoon nog niet zo goed durven. Kennen wel een lange aanloopfase, maar in verband met het maagd-zijn van Herman is dat ook geen ramp. Eentje speelde zelfs…flugel? Verstond ik dat nou goed? Dat is toch dat drankje waarmee je meisjes van 15 jaar oud versiert dat alleen wordt gedronken in apres ski-gelegenheden? Herman is wel iemand die zegt wat we allemaal denken. “Wat kunnen ze toch veel he, met die modellenfoto’s tegenwoordig?” Ja Herman, we weten allemaal dat zelfs Fotobureau Harry de Vries van om de hoek tegenwoordig van elk draakje nog een prinses kan maken, maar dat ZEG JE NIET HARDOP. Er zat trouwens één meisje bij die ik nog wel ok vond, ze keek een beetje scheel maar was geloof ik wel lief. Heeft ‘ie niet gekozen, want meneer geilt blijkbaar op brilletjes. Anyway, er gaan nog genoeg dingen gebeuren in dat kleine geile caravannetje en ik vraag me af of de klarinet er ook nog een rol in gaat spelen. Ik denk het wel.
Haha, je hebt gelijk hoor. Maar het is wel meer dan zich niet opmaken. Dat ze zo zou zijn had niemand verwacht. Niet mooi en licht gehandicapt.quote:Op maandag 20 februari 2017 13:20 schreef edraket31 het volgende:
Lachen dit topic.....vorige week was het gros hier ervan overtuigd dat het fotomodel alleen maar meedoet om de aandacht om zo in the picture te komen.
quote:Op maandag 20 februari 2017 13:21 schreef BeamofLight het volgende:
Hoezo moeten die wijve blij zijn dat ze worden uitgekozen; tis geen prijs ofzo. Zit er dan werkelijk niemand met een beetje zelfrespect?
quote:Op maandag 20 februari 2017 13:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
En verder lijkt ze ook niet het scherpste mes in de la.
Nee niet gezien maar zal ik effe terugkijken.quote:Op maandag 20 februari 2017 13:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar Sileen, heb je ook gezien in welke treurige bende hij daar in het Oostblok woont? Anders moet je ff die oproep terugzoeken van hem!
Gladjakker is misschien niet het goede woord, maar ik vertrouw die praatjes gewoon niet. Hij ging bij iedereen slijmen, ik vond het allemaal maar nep overkomen.quote:Op maandag 20 februari 2017 13:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Treffend! Knap geschreven! En jij vindt dus ook dat Marc saaaaaaaaaiiiiiii is. Maar toch ook dat David een gladjakker is. Ik zie dat zelf niet zo al was ik even vergeten dat hij ook mooie woorden voor Yvon had.
Dat hoor je idd niet te zeggen, maar dit overkomt elke kerel wel een paar keer in z'n leven. Net even iets te eerlijk zijn en niet doorhebben dat je de vrouw tegenover je eigenlijk finaal doormidden zaagt. Hij was oprecht verwonderd, haha.quote:Op maandag 20 februari 2017 14:08 schreef luxerobots het volgende:
Dat met die modellenfoto, dat hoor je gewoon niet te zeggen als je een enigszins werkende sociale antenne hebt.
Herman zal ongetwijfeld hoog scoren binnen het autismespectrum. Of zoals zijn moeder al duidelijk maakte in aflevering 1, hij is een hele aardige jongen, maar hij is tja... anders.
Nee. Gewoon nee. Je wordt nooit een Cee. Of een Nynke. Ik zou het gewoon lekker op een privéblogje gooien.quote:Op maandag 20 februari 2017 12:55 schreef Silenus het volgende:
Ik vond het eigenlijk wel grappig wat Silenius schreef. Minstens even leuk als die tekstjes op Zonnig en Droog.quote:Op maandag 20 februari 2017 14:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee. Je wordt nooit een Cee. Of een Nynke. Ik zou het gewoon lekker op een privéblogje gooien.
Is toch gewoon leuk joh. Nabeschouwen en nabeschouwingen lezen zijn toch ook de dingen die dit programma zo leuk maken.quote:Op maandag 20 februari 2017 14:31 schreef Silenus het volgende:
Die hoef ik toch ook helemaal niet te worden, ik post gewoon m'n mening over dit programma net als iedereen hier.
Ok. Je hebt gelijk ook.quote:Op maandag 20 februari 2017 14:31 schreef Silenus het volgende:
Die hoef ik toch ook helemaal niet te worden, ik post gewoon m'n mening over dit programma net als iedereen hier.
En dit dus, smaken verschillen, dus gewoon lekker schrijven allemaal.quote:Op maandag 20 februari 2017 14:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Is zeker leuk. En hoe meer hoe beter, ze zijn allemaal op een andere manier zeer vermakelijk. Gewoon allemaal lekker door blijven schrijven!
Ik vind haar een beetje eng.quote:Op maandag 20 februari 2017 07:23 schreef Paul het volgende:
David gaat met haar verkeren
http://boerzoektvrouw.kro(...)17/david/vrouw/mara/
Hier ben ik het mee eens.quote:Op maandag 20 februari 2017 09:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Iemand merkte hier zelfs op dat ze een beetje gehandicapt over kwam. En dat klopt eigenlijk wel (niet te zwaar opnemen...).
quote:
Ja, dat hoor je wel vaker tegenwoordig. Vroeger zei je nog gewoon mongooltjes.quote:Op maandag 20 februari 2017 14:58 schreef Mani89 het volgende:
Zou ze syndroom van down hebben? Dat hoor je wel vaker tegenwoordig bij mensen.
Van mij mag je hoor. Ik vind het leuk om te lezen.quote:Op maandag 20 februari 2017 14:31 schreef Silenus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |