Die heeft genoeg aan een beetje groene stroom.quote:
De economie van het Aziatische land heeft tussen 2011 en 2013 dubbelcijferige groei genoteerd.quote:
Mongolië is ook een piepklein landje.quote:Op zondag 19 februari 2017 17:15 schreef Bart2002 het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)-miljard-dollar.html
Kun je nagaan. Met die paar centen kun je een land "redden". Van wat er in een dag of 2 naar de financiële sector stroomt aan steun. Scheve verhoudingen.
quote:http://nos.nl/artikel/215(...)ebat-van-rtl-af.html
PVV-leider Wilders zegt ook het Carré-debat van RTL Nieuws, BNR en Elsevier af. Wilders is boos dat RTL zijn broer Paul Wilders heeft geïnterviewd.
Ongeveer 38 maal de oppervlakte van Nederland. Ruim 2,5 keer Frankrijk. Dan neem ik het even letterlijk hoor.quote:
Ik zei qua inwoners (amper 3 miljoen) en economie (BBP 36 miljard), dat kun je er wel uitknippen maar dat staat er niet voor niets bij.quote:Op zondag 19 februari 2017 17:21 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ongeveer 38 maal de oppervlakte van Nederland. Ruim 2,5 keer Frankrijk. Dan neem ik het even letterlijk hoor.
Je had de exacte cijfers die je bedoelde natuurlijk ook direct kunnen posten. Dan hadden we nu geen ruzie.quote:Op zondag 19 februari 2017 17:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zei qua inwoners (amper 3 miljoen) en economie (BBP 36 miljard), dat kun je er wel uitknippen maar dat staat er niet voor niets bij.
Of je doet niet net alsof je achterlijk bent.quote:Op zondag 19 februari 2017 17:27 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Je had de exacte cijfers die je bedoelde natuurlijk ook direct kunnen posten. Dan hadden we nu geen ruzie.
Is altijd welkom.quote:
Nee, precies. Maar jij vindt het dus niet gek dat van wat er in 2 dagen verspild wordt aan de financiële sector je ook een (klein) land kunt "redden". Ons gevoel voor verhoudingen is blijkbaar zoek.quote:Op zondag 19 februari 2017 17:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Of je doet niet net alsof je achterlijk bent.
Welnee, ik zei alleen dat Mongolië een piepklein landje is, inclusief uitleg hoe je dat moest opvatten. De rest is gewauwel van jou.quote:Op zondag 19 februari 2017 17:30 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nee, precies. Maar jij vindt het dus niet gek dat van wat er in 2 dagen verspild wordt aan de financiële sector je ook een (klein) land kunt "redden". Ons gevoel voor verhoudingen is blijkbaar zoek.
Nou kijk. Gewauwel. Ik probeer iets duidelijk te maken volgens bepaalde omwegen. Maar het is weer paarlen voor de zwijnen. Zoveel is duidelijk.quote:Op zondag 19 februari 2017 17:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welnee, ik zei alleen dat Mongolië een piepklein landje is, inclusief uitleg hoe je dat moest opvatten. De rest is gewauwel van jou.
Ja, dat er een reddingsplan is voor Mongolië en iets over de financiële sector zonder bron. Als dat je paarlen zijn, dan ga ik wel ergens anders zwijnen.quote:Op zondag 19 februari 2017 17:33 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nou kijk. Gewauwel. Ik probeer iets duidelijk te maken volgens bepaalde omwegen. Maar het is weer paarlen voor de zwijnen. Zoveel is duidelijk.
Tering. Humorloze entiteit.quote:Op zondag 19 februari 2017 17:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat er een reddingsplan is voor Mongolië en iets over de financiële sector zonder bron. Als dat je paarlen zijn, dan ga ik wel ergens anders zwijnen.
Vooral dat is om te huilen natuurlijk.quote:Op zondag 19 februari 2017 17:21 schreef Tchock het volgende:
PVV-leider Wilders zegt ook het Carré-debat van RTL Nieuws, BNR en Elsevier af. Wilders is boos dat RTL zijn broer Paul Wilders heeft geïnterviewd.
Hij zocht gewoon naar een excuus.quote:Op zondag 19 februari 2017 17:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vooral dat is om te huilen natuurlijk.
En voor zeven miljard per jaar kunnen we het BBP van Guinee (11 miljoen inwoners) verdubbelen. Lekker belangrijk. Wat is nou je punt Bart?quote:Op zondag 19 februari 2017 17:30 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nee, precies. Maar jij vindt het dus niet gek dat van wat er in 2 dagen verspild wordt aan de financiële sector je ook een (klein) land kunt "redden". Ons gevoel voor verhoudingen is blijkbaar zoek.
Paul Wilders.quote:Op zondag 19 februari 2017 17:21 schreef Tchock het volgende:
Wilders grijpt ook echt elk excuus aan om zijn plannen niet te hoeven verdedigen hè. Wat een lafaard.
[..]
Zouden ze echt zoveel verschillen de broers?quote:
Dat je met veel minder geld je ook iets kunt doen wat wel nuttig is. Dat is mijn punt. Ik vind het juist gek dat blijkbaar niemand dat "gek" vindt. We lezen het en nemen het voor kennisgeving aan. We proberen niet eens een beetje te rekenen en e.e.a. in verhouding proberen te zien. Ik heb zelf dat het voorstellingsvermogen een beetje tekort schiet. Maar dat is apart dus.quote:Op zondag 19 februari 2017 17:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
En voor zeven miljard per jaar kunnen we het BBP van Guinee (11 miljoen inwoners) verdubbelen. Lekker belangrijk. Wat is nou je punt Bart.
Je moet nog veel leren Young Grashopper. En jullie zitten hier zogenaamd voor de politiek. Maar wat er gaande is in de wereld boeit niets. Wat Trump weer getwitterd heeft of wat Baudet voor ontbijt had vanmorgen. Verder komt het niet.quote:Op zondag 19 februari 2017 17:49 schreef Euribob het volgende:
Ik krijg per maand meer stufi dan de gemiddelde Somaliër in een jaar verdient. Helemaal uit verhouding.
Ok.quote:Op zondag 19 februari 2017 17:50 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Je moet nog veel leren Young Grashopper. En jullie zitten hier zogenaamd voor de politiek. Maar wat er gaande is in de wereld boeit niets. Wat Trump weer getwitterd heeft of wat Baudet voor ontbijt had vanmorgen. Verder komt het niet.
Stufi? Bestaat dat nog?quote:Op zondag 19 februari 2017 17:49 schreef Euribob het volgende:
Ik krijg per maand meer stufi dan de gemiddelde Somaliër in een jaar verdient. Helemaal uit verhouding.
Wat dat blijkbaar impliceert is dat een begrip als "verhouding" haar waarde verliest omdat het hier weinig is en in Afrika veel. Zo kun je alles bagatelliseren en tot iets wat niets betekent terugbrengen. Alle kritiek (op bijvoorbeeld QE) kun je zo handig downplayen.quote:Op zondag 19 februari 2017 17:49 schreef Euribob het volgende:
Geen idee, nog nooit geweest, ik stel het mij voor als vrij groot en leeg.quote:
Soepel converseren wel met onze Bart.quote:Op zondag 19 februari 2017 17:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat er een reddingsplan is voor Mongolië en iets over de financiële sector zonder bron. Als dat je paarlen zijn, dan ga ik wel ergens anders zwijnen.
Komt omdat ik geen humor heb. Blijkbaar was er iets om te lachen.quote:Op zondag 19 februari 2017 18:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Soepel converseren wel met onze Bart.
Dat mag niet; in Nederland gewoon Nederlands praten!!1!quote:Op zondag 19 februari 2017 18:05 schreef skysherrif het volgende:
wilders noemde laatst toch marokkanen "scum" waarom mag dat wel eigenlijk?
Neuh.quote:Op zondag 19 februari 2017 18:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Komt omdat ik geen humor heb. Blijkbaar was er iets om te lachen.
Bedankt voor je bijdrage, we nemen het mee in de beraadslaging.quote:Op zondag 19 februari 2017 18:07 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Wat dat blijkbaar impliceert is dat een begrip als "verhouding" haar waarde verliest omdat het hier weinig is en in Afrika veel. Zo kun je alles bagatelliseren en tot iets wat niets betekent terugbrengen. Alle kritiek (op bijvoorbeeld QE) kun je zo handig downplayen.
Maar goed. Het is die totale onverschilligheid en apathie die mij stoort. Heel veel aandacht voor zaken die er niet toe doen en omgekeerd.
Begin jij nu ook al over de banken? Je kunt niet "de banken" de schuld geven van het feit dat "de verhoudingen" "zoek" zijn. Zo simpel ligt het gewoon allemaal niet Bart. Leg uit wat concreet je probleem is met de situatie en dan kunnen we misschien een begin maken aan het bediscussiëren ervan.quote:Op zondag 19 februari 2017 18:07 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Wat dat blijkbaar impliceert is dat een begrip als "verhouding" haar waarde verliest omdat het hier weinig is en in Afrika veel. Zo kun je alles bagatelliseren en tot iets wat niets betekent terugbrengen. Alle kritiek (op bijvoorbeeld QE) kun je zo handig downplayen.
Maar goed. Het is die totale onverschilligheid en apathie die mij stoort. Heel veel aandacht voor zaken die er niet toe doen en omgekeerd.
Beetje algemeenheden roepen, niet concreet kunnen worden en dan klagen dat de rest hier over de verkeerde onderwerpen praat. Chapeau.quote:Op zondag 19 februari 2017 18:42 schreef Bart2002 het volgende:
Ik mag toch ook weleens een beetje zeuren Bob? Zo vaak gebeurt dat niet.
Mongolië had nooit de tögrög moeten inruilen voor de euro inderdaad.quote:Op zondag 19 februari 2017 18:46 schreef john2406 het volgende:
Banken is het probleem niet de ene munt is naar mijn mening het probleem.
Geen enkel land had er mee moeten instemmen.quote:Op zondag 19 februari 2017 18:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mongolië had nooit de tögrög moeten inruilen voor de euro inderdaad.
Dit is vragen om problemen.quote:Op zondag 19 februari 2017 18:54 schreef Kaas- het volgende:
Eindelijk is het weer eens gelukt om de zondag te overleven zonder dat ik erachter kom wat Feyenoord gedaan heeft. Nu gauw computertje uit en bord op schoot.
Veel plezier, was een spannende pot.quote:Op zondag 19 februari 2017 18:54 schreef Kaas- het volgende:
Eindelijk is het weer eens gelukt om de zondag te overleven zonder dat ik erachter kom wat Feyenoord gedaan heeft. Nu gauw computertje uit en bord op schoot.
Maar waarover ben je nu aan het zeuren? De misstanden in de wereld of het onbegrip richting jouw posts in deze SC?quote:Op zondag 19 februari 2017 18:42 schreef Bart2002 het volgende:
Ik mag toch ook weleens een beetje zeuren Bob? Zo vaak gebeurt dat niet.
Oh ja dat weet ik ook nog niet. Eens kijken of ik dat zo kan houden totdat Studio Sport op Uitzending Gemist staat. Vast niet.quote:Op zondag 19 februari 2017 18:54 schreef Kaas- het volgende:
1-0 winst.quote:Op zondag 19 februari 2017 18:54 schreef Kaas- het volgende:
In welke tint buiten groen?quote:Op zondag 19 februari 2017 18:58 schreef skysherrif het volgende:
http://insider.foxnews.co(...)ale-members-title-ix
Ik voorzie leuke ontgroeningen.
Gewoon zeuren. Ik was best een beetje verbaasd dat je met zo relatief weinig iets heel nuttigs kunt doen wat ons met veelvouden daarvan niet echt lukt. Soms heb ik dat. Oprechte verbazing over in feite onbegrijpelijke zaken. Nu zullen jullie allemaal beweren dat je het wel snapt maar dan heb je dus geen gevoel voor verhoudingen. Wat verder niet erg is maar het is best een dingetje dat van pas kan komen in het leven.quote:Op zondag 19 februari 2017 18:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Maar waarover ben je nu aan het zeuren? De misstanden in de wereld of het onbegrip richting jouw posts in deze SC?
Nou, bedankt voor het lachen dan. Zal wel weer cynisch bedoeld zijn. Wat is jouw mening over het IMF? Mijn observatie is dat ze het geld beter voor zich laten werken dan de ECB dat doet. Daar hoef je geen zelfbenoemd linksmensje voor te zijn om dat te zien.quote:Op zondag 19 februari 2017 19:09 schreef Tijger_nootje het volgende:
Altijd leuk als de anti-globalisten en zelf benoemde linkse mensjes roepen over de goede werken van de IMF
Mee eens. Zo'n grote vent en dan nog beveiliging willen en dat slechts voor hemzelf en niet voor fijne kleinere medemensen. Terwijl laatstgenoemden in levensbedreigende/levensbekortende omgevingen moeten zien te overleven.quote:Op zondag 19 februari 2017 17:21 schreef Tchock het volgende:
Wilders grijpt ook echt elk excuus aan om zijn plannen niet te hoeven verdedigen hè. Wat een lafaard.
[..]
Deze kan redelijk spellen en lijkt geen complete idioot. Het zou je sieren om dan niet gelijk zo achterlijk te reageren.quote:
Ah, jouw kloon dusquote:Op zondag 19 februari 2017 19:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Deze kan redelijk spellen en lijkt geen complete idioot. Het zou je sieren om dan niet gelijk zo achterlijk te reageren.
We hebben gewoon niet zo'n gebrek aan algemene kennis als jij indien iets dergelijks je werkelijk verbaast.quote:Op zondag 19 februari 2017 19:06 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Gewoon zeuren. Ik was best een beetje verbaasd dat je met zo relatief weinig iets heel nuttigs kunt doen wat ons met veelvouden daarvan niet echt lukt. Soms heb ik dat. Oprechte verbazing over in feite onbegrijpelijke zaken. Nu zullen jullie allemaal beweren dat je het wel snapt maar dan heb je dus geen gevoel voor verhoudingen. Wat verder niet erg is maar het is best een dingetje dat van pas kan komen in het leven.
Flikker toch een eind op domme kleuter.quote:Op zondag 19 februari 2017 19:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Deze kan redelijk spellen en lijkt geen complete idioot. Het zou je sieren om dan niet gelijk zo achterlijk te reageren.
Duh. Jeugdige overmoed. Met mijn algemene kennis is niets mis. En met het gevoel voor verhoudingen ook niet.quote:Op zondag 19 februari 2017 19:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We hebben gewoon niet zo'n gebrek aan algemene kennis als jij indien iets dergelijks je werkelijk verbaast.
Vaak heeft het een slechte invloed op de werkgelegenheid in land A wanneer een bedrijf uit land B een bedrijf uit land A overneemt. Ik hoop er dus in elk geval niet op.quote:Op zondag 19 februari 2017 19:30 schreef skysherrif het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)tel-unilever-in.html
Hoe Nederlands is Unilever eigenlijk nog en heeft Nederland er nog veel baat bij dat dit bedrijf Nederlands is?
Remlof ontwikkelt zich langzaam in de richting van het type user dat op de blokkeerlijst komt. Dat zien we toch allemaal?quote:Op zondag 19 februari 2017 19:33 schreef Bart2002 het volgende:
Ouwe relnicht. Beetje het braafste jongetje van de klas spelen.
Hij heeft het hart op de tong. Ik kan dat wel waarderen hoor.quote:Op zondag 19 februari 2017 19:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Remlof ontwikkelt zich langzaam in de richting van het type user dat op de blokkeerlijst komt. Dat zien we toch allemaal?
Correct, die begint wat door te draaien.quote:Op zondag 19 februari 2017 19:33 schreef Kaas- het volgende:
Remlof is ook steeds minder een aanwinst voor deze SC. Met de week kinderachtiger en een negatievere invloed op de sfeer. Beetje jammer. Gedraag je toch eens.
En ht heeft ook iets van nationale trots om te weten dat 1 va nde grootste bedrijven nederlands isquote:Op zondag 19 februari 2017 19:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vaak heeft het een slechte invloed op de werkgelegenheid in land A wanneer een bedrijf uit land B een bedrijf uit land A overneemt. Ik hoop er dus in elk geval niet op.
Ik heb liever 10 Remlofs dan 1 patjepeeër. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.quote:Op zondag 19 februari 2017 19:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Correct, die begint wat door te draaien.
Je bedoelt Shell? Of Heineken? Of ASML?quote:Op zondag 19 februari 2017 19:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En ht heeft ook iets van nationale trots om te weten dat 1 va nde grootste bedrijven nederlands is
Tsja.quote:Op zondag 19 februari 2017 19:42 schreef Euribob het volgende:
Zou wel verdomde kut zijn als Unilever wordt overgenomen door dat kleine kutbedrijf.
Is het dat ook slechts deels, maar toch. Klopt wel.quote:Op zondag 19 februari 2017 19:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En ht heeft ook iets van nationale trots om te weten dat 1 va nde grootste bedrijven nederlands is
Ja bijv. Vitol is ook ongelooflijk groot he en unilever dus.quote:Op zondag 19 februari 2017 19:41 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je bedoelt Shell? Of Heineken? Of ASML?
ING natuurlijk. Nog met een Nederlandse oranje leeuw als symbool ook.quote:Op zondag 19 februari 2017 19:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja bijv. Vitol is ook ongelooflijk groot he en unilever dus.
Phillips is niet zo groot als ik dacht.
Welke sfeer?quote:Op zondag 19 februari 2017 19:33 schreef Kaas- het volgende:
Remlof is ook steeds minder een aanwinst voor deze SC. Met de week kinderachtiger en een negatievere invloed op de sfeer. Beetje jammer. Gedraag je toch eens.
Is dat zo groot? Wist ik nietquote:Op zondag 19 februari 2017 19:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
ING natuurlijk. Nog met een Nederlandse oranje leeuw als symbool ook.
ING is helaas geknipt en geschoren bij de laatste crisis.quote:Op zondag 19 februari 2017 19:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
ING natuurlijk. Nog met een Nederlandse oranje leeuw als symbool ook.
En dat heeft een Nederlandse leeuw, nice.quote:According to the "Fortune Global 500" in 2012, ING was the world's largest banking/financial services and insurance conglomerate by revenue with gross receipts exceeding $150 billion per annum; overall, it was the 18th largest corporation by revenue.[6] As of 2013, ING served over 48 million individual and institutional clients in more than 40 countries, with a worldwide workforce exceeding 75,000. The company is a component of the Euro Stoxx 50 stock market index.[7]
ING is na Shell de grootste van NL (gemeten naar omzet).quote:Op zondag 19 februari 2017 19:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is dat zo groot? Wist ik niet
na die fusie is natuurlijk: https://nl.wikipedia.org/wiki/Ahold_Delhaize ook best groot
Prima samenvatting, toch?quote:Op zondag 19 februari 2017 19:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Paar zeikwijven met een homo op een gitaar?
Fantastisch nummerquote:
Echt? Ik kan dat nummer niet meer horen. Maar dat zal aan de leeftijd liggen.quote:Op zondag 19 februari 2017 20:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fantastisch nummerMaar als ik die video kijk ben ik altijd volkomen gebiologeerd door die gast in het zwarte vestje met de grote neus. Hoe hij kijkt, zingt en danst, hilarisch.
Staat in het rijtje van klassiekers die ik heel mooi vind maar niet te vaak. Net als, bijvoorbeeld:quote:Op zondag 19 februari 2017 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt? Ik kan dat nummer niet meer horen. Maar dat zal aan de leeftijd liggen.
vind het ook nietsquote:Op zondag 19 februari 2017 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt? Ik kan dat nummer niet meer horen. Maar dat zal aan de leeftijd liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |