Fair point. Het zijn inderdaad ook niet allemaal eikels. Maar er lopen ook heel veel eikels rond die alleen voor een carriere de politiek in gaan. Neem bv alleen al een Wim Kok. Die is zijn idealen ergens wel verloren hoor. En al die VVD-ers die een mooi baantje in de financiele wereld krijgen.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 20:03 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Even gedachtensprongetje...Stel jij vindt politiek rete-interessant en je hebt een visie over hoe ons land er uit zou moeten zien, waarin iedereen het goed heeft. En dan je na een studie politicologie of economie de politiek in en klimt hogerop. Verander je dan ineens in een eikel die de burger voorliegt en niets goed met 'm voor heeft of ben je dan nog gewoon Japie met de visie om het land en de burgers beter te maken en zit je nu in de tweede kamer om je denkbeelden werkelijkheid te laten worden?
Waarom zouden die honderden politici allemaal eikels zijn die niets goed met de burger voorheeft. Kijk naar een Sanders of een Warren.
http://www.politico.com/s(...)n-trump-press-235177quote:McCain’s comments came in response to a question about Trump’s recent declaration, made via Twitter, that the press is the “enemy of the American People.”
“They get started by suppressing free press,” McCain said of dictators. “In other words, a consolidation of power when you look at history, the first thing that dictators do is shut down the press. And I'm not saying that President Trump is trying to be a dictator. I'm just saying we need to learn the lessons of history.”
Reagan:quote:
Ja die kon er ook wat van... W. Bush voegde ook woorden aan de Engelse taal toe als ik me niet vergis, maar het steekt toch allemaal bleekjes af bij de huidige "president".quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:25 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Reagan:
- There's nothing better for the inside of a man than the outside of a horse.
- Unemployment insurance is a pre-paid vacation for freeloaders.
- Within the covers of the Bible are the answers for all the problems men face.
- A tree's a tree. How many more do you need to look at?
- All the waste in a year from a nuclear power plant can be stored under a desk.
Jeetje wat vreselijk. Sterkte.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:54 schreef KrappeAuto het volgende:
De hypocrisie van links wordt momenteel nog even mooi tentoongesteld met de recente memes:
[ afbeelding ]
Erg leuk allemaal toch? Dwergen verdienen het om belachelijk gemaakt te worden, maar een imitatie van een gehandicapt persoon of Zwarte Piet en men gaat door het lint.quote:
Trump wordt afgebeeld als een kind. Wat ie natuurlijk ook is. De rest zuig je uit je duim.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:04 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Erg leuk allemaal toch? Dwergen verdienen het om belachelijk gemaakt te worden, maar een imitatie van een gehandicapt persoon of Zwarte Piet en men gaat door het lint.
Lilliputters worden in deze niet belachelijk gemaakt, het is juist Trump die belachelijk wordt gemaakt.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:04 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Erg leuk allemaal toch? Dwergen verdienen het om belachelijk gemaakt te worden, maar een imitatie van een gehandicapt persoon of Zwarte Piet en men gaat door het lint.
Salty tears... #SADquote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:54 schreef KrappeAuto het volgende:
De hypocrisie van links wordt momenteel nog even mooi tentoongesteld met de recente memes:
[ afbeelding ]
Dat is erg kwetsend voor mensen met een mentale beperking die denken dat ze nog een kind zijn. Beetje rekening houden met andere mensen AUB.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Trump wordt afgebeeld als een kind. Wat ie natuurlijk ook is. De rest zuig je uit je duim.
... door hem als lilliputter neer te zetten. Als hij zwart gemaakt zou worden en dan belachelijk worden gemaakt, is dat oké? Als hij in een rolstoel gezet zou worden en dan worden belachelijk gemaakt?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:07 schreef Falco het volgende:
[..]
Lilliputters worden in deze niet belachelijk gemaakt, het is juist Trump die belachelijk wordt gemaakt.
Niet zo veel leed als hypocrisie. Sterkte.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:13 schreef Perrin het volgende:
Denk om je bloeddruk, KrappeAuto.
Maar ik voel met je mee, dit is vreselijk leed. Nogmaals, sterkte met het verwerken.
Hebben we niet even een safe space voor het sneeuwvlokje?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:13 schreef Perrin het volgende:
Denk om je bloeddruk, KrappeAuto.
Maar ik voel met je mee, dit is vreselijk leed. Nogmaals, sterkte met het verwerken.
Dat is vooral niet grappig. De grap hier is dat Trump zich als een kleuter gedraagt en niet als een neger of een lichamelijk gehandicapte.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:12 schreef KrappeAuto het volgende:.
[..]
... door hem als lilliputter neer te zetten. Als hij zwart gemaakt zou worden en dan belachelijk worden gemaakt, is dat oké? Als hij in een rolstoel gezet zou worden en dan worden belachelijk gemaakt?
Jep, ik noemde hem vorig jaar al eens in deze topicreeks als leider van een movement. Gaat nog groot worden.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:37 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Het katholieke van Gerard Reve
Het flamboyante van Jort Kelder
Het intellectuele van Thierry Baudet
en het nichterige van Pim Fortuyn
De nieuwe rising star aan de rechtse kant. Trump-fan en homo.
Maar ééntje die weer niet past in het beeld dat links graag ziet bij rechts.
Milo Yiannopoulos
https://en.wikipedia.org/wiki/Milo_Yiannopoulos
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:37 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Het intellectuele van Thierry Baudet
Nee hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:52 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Jep, ik noemde hem vorig jaar al eens in deze topicreeks als leider van een movement. Gaat nog groot worden.
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:03 schreef SureD1 het volgende:
Hebben we een stream van de eerste campaign rally voor de #pleasestopallthewinning 2020 Trump Trump campaign?
De Mongolen Grijp Je Bij Hun Holen.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Rien Poortvliet draait zich om in zijn graf.
Die heeft-ie als een soort popster in het publiek gegooid.quote:
Bush Sr. had 426 kiesmannen in 1988, maar slechts 168 in 1992.quote:Op zondag 19 februari 2017 00:25 schreef la_perle_rouge het volgende:
Hij is in de leer gegaan bij Castro, en maar bladiebladiebla. Nu niet de grootste overwinning, maar het grootste historische verlies ooit gezien,...voor de Democraten
Whehehehequote:Op zondag 19 februari 2017 01:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Bush Sr. had 426 kiesmannen in 1988, maar slechts 168 in 1992.
Als hij het echt alleen over democratische verliezen had: Carter ging van 297 in 1976 naar 49 in 1980.
Democraten gingen nu van 332 naar 234.
Ook nu dus weer een false fact. Misschien moet Trump niet meer liegen over feiten die zo gemakkelijk te checken zijn.
Man kan zijn mond niet open doen zonder te liegen.quote:Op zondag 19 februari 2017 01:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als hij het echt alleen over democratische verliezen had: Carter ging van 297 in 1976 naar 49 in 1980.
Ook nu dus weer een false fact. Misschien moet Trump niet meer liegen over feiten die zo gemakkelijk te checken zijn.
Ik las iets over 9000 mensen? Geen idee of dat waar is.quote:Op zondag 19 februari 2017 01:37 schreef Kijkertje het volgende:
Hoeveel mensen waren er? Toch wel 'the biggest crowd' ooit mag ik aannemen?
Uiteraard.quote:Op zondag 19 februari 2017 01:37 schreef Kijkertje het volgende:
Hoeveel mensen waren er? Toch wel 'the biggest crowd' ooit mag ik aannemen?
Period!quote:
https://pbs.twimg.com/media/C488PBwXAAEFfqj.jpgquote:...and this is what they're (IC) doing to America and abroad.
De democraten ervoeren het wel als een historisch groot verlies..quote:Op zondag 19 februari 2017 01:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Historisch wel, maar dat is omdat de GOP na Bush Jr nu een nog grotere mafklapper in het Witte Huis heeft gebracht. Maar goed, laat ze nu maar wat presteren. Ze hebben overal de meerderheid. Geen excuses dus.quote:Op zondag 19 februari 2017 02:12 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
De democraten ervoeren het wel als een historisch groot verlies..
quote:Watching Donald Trump’s freak show of a press conference, it’s painfully clear that we have all made a terrible mistake.
For the last several months we all thought we were watching the presidential version of Celebrity Apprentice. Trump was going to walk into our living rooms, fire somebody at random, and then happily walk out.
In fact, we have our shows all mixed up. This is actually a very long season of The Office, with our new president playing the role of a self-obsessed buffoon who clearly thinks he’s smart, funny, kind and successful.
quote:In late September 2016, Donald Trump held a rally in Melbourne, Florida, where he railed against the media and bragged about the size of the crowd. Five months later, elected president of the United States and having arrived in Air Force One to the music of the film Air Force One, he did it again.
“They have their own agenda. And their agenda is not your agenda.”
Speaking in an airplane hangar in front of a crowd of roughly 9,000 people, Trump returned time and time again to the speech lines of his campaign. “Life is a campaign,” he told reporters before taking the podium. “Making our country great again is a campaign. For me, it’s a campaign. To make America great again is absolutely a campaign. It’s not easy, especially when we’re also fighting the press.”
“When the media lies to people I will never ever let them get away with it,” he said.
http://thehill.com/homenews/news/320229-poll-americans-want-democrats-to-work-with-trumpquote:A strong majority of Americans say Democrats should look to cooperate with President Trump to strike deals, according to the inaugural Harvard-Harris poll provided exclusively by The Hill.
The survey found that 73 percent of voters want to see Democrats work with the president, against only 27 percent who said Democrats should resist Trump's every move.
The findings are significant as Democratic leaders in Congress are under growing pressure by their liberal base to obstruct the president's agenda. The poll shows the party is divided on how to deal with Trump: 52 percent of Democrats polled say they should cooperate with him on areas of agreement and 48 percent saying they shouldn't.
Jesse Klaver is dan zeker de nieuwe koning van Nederland? 6000 mensen in AFAS binnenkort.quote:Op zondag 19 februari 2017 03:01 schreef Nintex het volgende:
Trump is nog steeds president of the people. 10000 man haal je niet zomaar ergens vandaan. Hij inspireert nog steeds vele mensen.
[..]
http://thehill.com/homenews/news/320229-poll-americans-want-democrats-to-work-with-trump
Jesse Klaver zou een vernieuwende jonge hond moeten zijn.quote:Op zondag 19 februari 2017 03:12 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Jesse Klaver is dan zeker de nieuwe koning van Nederland? 6000 mensen in AFAS binnenkort.
quote:Op zondag 19 februari 2017 02:45 schreef Kijkertje het volgende:
The Guardian, FAKE news too! Very unfair, very dishonest, so sad!![]()
Trump attacks 'dishonest media' while making false claims at Florida rally
[..]
Ben Jacobs lijkt iets te eager, de laatste zin weerlegt de claim niet. Dat Trump alles bestempelt als "fake news" wil niet zeggen dat de pers dat ook moet doen.quote:Trump also used his rally to repeat the false claim that Intel was investing $7bn to build a factory in Arizona, creating about 3,000 jobs. However, the company had already announced the same factory back in 2011 when Barack Obama was in power.
vernieuwing moet dan ook helemaal niet komen uit de politiekquote:Op zondag 19 februari 2017 03:16 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Jesse Klaver zou een vernieuwende jonge hond moeten zijn.
Maar gezien zijn Obama-copie ...... lag hij al als ambtenaar in de wieg ... blijkbaar
Daarom hebben zij nu wel het geluk van een Trumpquote:Op zondag 19 februari 2017 03:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
vernieuwing moet dan ook helemaal niet komen uit de politiek
Mwah mss niet juist geformuleerd maar er staat netjes een link naar het artikelquote:Op zondag 19 februari 2017 03:21 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
[..]
Ben Jacobs lijkt iets te eager, de laatste zin weerlegt de claim niet. Dat Trump alles bestempelt als "fake news" wil niet zeggen dat de pers dat ook moet doen.
http://www.fjc.gov/servle(...)&ctype=na&instate=naquote:Meet Donald Trump’s sister, the tough, respected federal judge Ted Cruz called a ‘radical pro-abortion extremist
Ja, ik ken het verhaal.Voor Obama was het waarschijnlijk betere PR dan voor Trump, ook al werd de bouw tijdens zijn ambtstermijn stopgezet. Maar uiteindelijk hebben Obama noch Trump invloed gehad op het besluit van Intel, die reageren slechts op de verwachte ontwikkeling op de microporocessor markt.quote:Op zondag 19 februari 2017 03:31 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Mwah mss niet juist geformuleerd maar er staat netjes een link naar het artikel
Intel gives Trump credit for $7bn US factory it announced under Obama
79 jaar ... Ik vind het echt waanzinnig dat je in de VS beoordeeld kunt worden door bejaarde en hoog tot hooghoog-bejaarde rechters. Dat is bij ons toch zowat volstrekt onmogelijk ?quote:Op zondag 19 februari 2017 03:43 schreef bluemoon23 het volgende:
Ook wel grappig is dat de zus van Trump een federale rechter was (sinds een paar weken met pensioen)
http://www.therepublic.co(...)ister-appeals-court/
https://www.washingtonpos(...)m_term=.30c517cff054
[..]
http://www.fjc.gov/servle(...)&ctype=na&instate=na
Federal Judicial Service:
Judge, U.S. District Court, District of New Jersey
Nominated by Ronald Reagan on September 14, 1983, to a seat vacated by H. Curtis Meanor. Confirmed by the Senate on October 6, 1983, and received commission on October 7, 1983. Service terminated on October 25, 1999, due to appointment to another judicial position.
Judge, U.S. Court of Appeals for the Third Circuit
Nominated by William J. Clinton on June 17, 1999, to a seat vacated by H. Lee Sarokin. Confirmed by the Senate on September 13, 1999, and received commission on September 22, 1999. Assumed senior status on June 30, 2011.
Je begint het 'from the heart' nu te snappen, begrijp ikquote:Op zondag 19 februari 2017 04:14 schreef Kijkertje het volgende:
[i]
"You know, it's just the way he speaks the truth, you know. It comes from the heart, that's the most important thing.
Zit nu effe te twijfelen ... zal ik, of zal ik niet reagerenquote:Op zondag 19 februari 2017 04:39 schreef OMG het volgende:
Best knap, aangezien die kerel helemaal geen hart heeft.
Ik begrijp dat jij niks snapt van wat ik begrijp.quote:Op zondag 19 februari 2017 04:35 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Je begint het 'from the heart' nu te snappen, begrijp ik
quote:Op zondag 19 februari 2017 04:41 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij niks snapt van wat ik begrijp.![]()
Truste
Sorry, volgende keer moeten ze er even een trigger-warning bij doen zodat je fijn in je warme safe space kan gaan zitten!quote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:12 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Dat is erg kwetsend voor mensen met een mentale beperking die denken dat ze nog een kind zijn. Beetje rekening houden met andere mensen AUB.
Hij ziet er ook gewoon uit als een lilliputter in de memes. Links, doorgaans heel erg tegen het kwetsen van mensen, had hier meer rekening moeten houden met de gevoelens van lilliputters.
[..]
... door hem als lilliputter neer te zetten. Als hij zwart gemaakt zou worden en dan belachelijk worden gemaakt, is dat oké? Als hij in een rolstoel gezet zou worden en dan worden belachelijk gemaakt?
OMGquote:Op zondag 19 februari 2017 06:21 schreef OMG het volgende:
Trey Gowdy.. YouTube dumps zonder omschrijving.
. Peace99.
.
Dat snap ik. Want struisvogels hebben een hekel aan de waarheid en stoppen dan hun kop in het zand. Youtube filmpjes illustreren perfect het standpunt van iemand die hier post. CNN bijvoorbeeld die al in golfoorlog aan fake news deedquote:Op zondag 19 februari 2017 06:35 schreef OMG het volgende:
Wie is Jesse Watters, en waar zouden we die professor van moeten kennen? YouTube dumps zijn al kut, maar steek dan tenminste nog wat moeite in een post. Praktisch alle filmpjes gaan voor mij ongekeken voorbij. antiderivative's lijstjes vind ik nog boeiender.
Vrij zwak van de NY Times, nadat ze vorig jaar zelf een artikel publiceerden met de titel: "U.S. Murders Surged in 2015, F.B.I. Finds", waarin ze schreven: "The country’s murder rate jumped more last year than it had in nearly half a century".quote:Mr. Trump alluded to high crime in Chicago and the country at large.
“Look at what’s happening in Chicago — hundreds of shootings, hundreds of deaths. I’ll tell you what’s happening in Chicago, and many other places.”
Crime is high in Chicago, but it has generally declined.
Mr. Trump warned of soaring levels of crime during the 2016 election, ignoring data. Chicago did experience a surge in homicides last year, with more than 750 people murdered. The country’s third-largest city, along with three other urban areas, contributed to a jump in the national murder rate in 2016. But over all, both violent crime and property crime have fallen since the early 1990s.
Belgische domheid?quote:Op zondag 19 februari 2017 07:04 schreef OMG het volgende:
Is dit een reactie op waar we het over hadden, of een bevestiging om te bewijzen dat je de Belgische domheid al flink hebt over genomen om je integratie proces te laten zien? Geen idee welke van de 2 het zou moeten zijn.
O, je YouTube filmpje is weer ongekeken voorbij gegaan. Dank!
Vergeef hem. OMG is nog te lui om zijn broek naar beneden te trekken voor de WC gang.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |