Je voelt je dus op geen enkele manier aangesproken? Dan heb je inderdaad die grote broek aan maar je weet dat dus niet. Dat is niet fraai hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 01:07 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Je weet niet van ophouden met je gezuig, he? Flikker op, man, ik heb jou niets te zeggen en ik zou het op prijs stellen als dat wederzijds was.
Leuk toch. Dan SCH, DennisMoore, Pool, pberends en Kozzmic nog terug. En oude tijden herleven.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 01:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kijk maar uit, voor je het weet heb je hier hele tirades van Ryan.
Dan zie jij het niet maar de anderen zien het wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 01:11 schreef Tijger_nootje het volgende:
Toch maar zo'n abbo of zo nemen, dan kan ik tenminste mensen op ignore gooien.
Tja.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 01:11 schreef Tijger_nootje het volgende:
Toch maar zo'n abbo of zo nemen, dan kan ik tenminste mensen op ignore gooien.
Daar heb ik totaal geen moeite meequote:Op zaterdag 18 februari 2017 01:17 schreef Kowloon het volgende:
Met mijn gezond rechtse inborst vond ik je vroeger overigens maar irritant, Tijger_nootje.
Pberends wordt wel gemist ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 01:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Leuk toch. Dan SCH, DennisMoore, Pool, pberends en Kozzmic nog terug. En oude tijden herleven.
Ware het niet dat ik mij minder op laat fokken tegenwoordig.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 01:19 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Daar heb ik totaal geen moeite mee
Ik ben nog steeds bloedirritant, trouwens
Een mens moet een hobby hebben, natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 01:27 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Houdt zich nu vooral met schaatswedstrijden bezig volgens mij.
Ik zag/zie POL ook altijd als hobby.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 01:28 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Een mens moet een hobby hebben, natuurlijk.
Hard werken hier inderdaad.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 01:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik zag/zie POL ook altijd als hobby.
Heh, ja, maar het moet wel leuk blijven en ik kan mij zo voorstellen dat de lol er als mod vanaf gaat.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 01:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik zag/zie POL ook altijd als hobby.
En het antwoord was "Nee"quote:Op zaterdag 18 februari 2017 01:35 schreef Kowloon het volgende:
134 miljard Euro, alsof het niets is.
Dat is wel heel veel ketchup.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 01:35 schreef Kowloon het volgende:
134 miljard Euro, alsof het niets is.
Was het dat maar. Het is vooral 3G, een hele wazige club uit Brazilie, als die Unilever overnemen dan voorspelt dat weinig goeds.quote:
Niet direct, de raad van bestuur hoeft dat pas naar de aandeelhouders te brengen voor een stemming op het moment dat er in hun ogen een serieus bod ligt. Gezien het aandeel nu op 43 pond staat en het bod op 40 lijkt daar weinig reden toe.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 01:38 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat lijkt mij aan de aandeelhouders van Unilever.
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 01:38 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Was het dat maar. Het is vooral 3G, een hele wazige club uit Brazilie, als die Unilever overnemen dan voorspelt dat weinig goeds.
Wel een wat aparte constructie inderdaad. Maar ik twijfel eerder aan het bedrijfseconomische voordeel, twee gigantische bedrijven met een grote kluwe producten samenvoegen tot een bedrijf met een nog grotere kluwe producten.quote:Analisten vrezen alleen dat Kraft Heinz meteen daarna grote delen van Unilever zal verkopen, zoals de divisies huishoudelijke schoonmaakmiddelen en persoonlijke verzorgingsproducten. Anders kan het de overname niet betalen.
Dat ook en Unilever zit net een beetje op de goede weg qua sustainability dus ik zou dat liever niet kapot zien gaan. En met 3G gaat het dat gegarandeerd, dat is een asset stripper met bedenkelijke methodiek.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 01:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
[..]
Wel een wat aparte constructie inderdaad. Maar ik twijfel eerder aan het bedrijfseconomische voordeel, twee gigantische bedrijven met een grote kluwe producten samenvoegen tot een bedrijf met een nog grotere kluwe producten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |