quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:58 schreef kenz het volgende:Ik vind ook dat de mods goed werk leveren, maar ik ga echt niet met zo'n ding om m'n lul lopen.
![]()
ik wacht het gebruikers-review op een web-log van en gebande en waarschijnlijk allang Fok! niet meer bezoekende gebruiker wel af,
Hoogstwaarschijnlijk zal dit uiterst kritisch zijn en het gebruik van dit ding, zeker voor perioden van langer dan twee uur zeker afraden, om af te sluiten met de conclusie dat het einde van POL in het bijzonder en het webmedium Fok! in het algemeen in begin is gezet met het op de markt brengen met zulk een wanstaltig product dat het voor de schrijver onmogelijk heeft gemaakt langer dan 5 minuten stil achter zijn computer te zitten, om zijn web-logje dagelijks met ergernissen over een forum dat hij niet bezoekt te vullen ...
![]()
Overigens, ik vind Sidekick en Sizzler beide wel goede mods, enerzijds is Sidekick zeer aanwezig (wat zelf ook weer weerstand opwekt) wat essentieel is voor de 'orde-handhaving' (het welbekende 'blauw op straat') ...
Qua visie wat betreft het overlaten van zoveel mogelijk eigen verantwoordelijkheid aan de gebruikers en het zichzelf opstellen als 'onpartijdig mod' is Sizzler weer beter ....
Een zwak punt in de moderatie vind ik wel dat de gebruikers zich zelf weinig kunnen beroepen op duidelijk vastgelegde regels betreffende wat wel en niet mag binnen discussie's, hierin geen echte duidelijk 'vastgelegde' grenzen zijn ... evenmin van Fok! in het algemeen, als voro POL specifiek
dat past enerzijds bij de 'eigen verantwoordelijkheid' voor gebruikers', echter voorkomt niet dat soms wel degelijk ook een indruk van willekeur kan ontstaan, sowieso de opgelegde strafmaat in bepaalde gevallen toch wel een beetje vreemd en selectief overkomt
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25