Ik werk nog aan een betere.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:03 schreef McCarthy het volgende:
ordinaire sign sizzler
Het lijkt inderdaad meer op een trouwring.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:46 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]
Hebben jullie het bandje al?
ik ben echt zooo slecht met photoshop...
Dat is toch wel de grootste eer die je als mod kunt behalen... Dat users met een gouden cockring waarop je username duidelijk staat vermeldt rond gaan lopen. Goed bezig Sidekick.quote:
De bedoeling van een cockring is dat je een stijve krijgt hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:04 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat is toch wel de grootste eer die je als mod kunt behalen... Dat users met een gouden cockring waarop je username duidelijk staat vermeldt rond gaan lopen. Goed bezig Sidekick.
Geel is toch golden-shower in de gay-scene, niet?quote:
U is op de hoogtequote:Op maandag 1 augustus 2005 23:11 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Geel is toch golden-shower in de gay-scene, niet?
Maar dat was de zakdoek, toch? Als iets triviaals als een gele zakdoek al een golden-shower betekent, vraag ik mij werkelijk af wat een gele cock-ring dan wel niet moet betekenen.quote:
U is vrij opvallend goed op de hoogte. Links is: ik plas over u heen, rechts:..............quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:15 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Maar dat was de zakdoek, toch? Als iets triviaals als een gele zakdoek al een golden-shower betekent
Misschien wel niks he, je loopt meestal niet met je lul uit je achterzakquote:vraag ik mij werkelijk af wat een gele cock-ring dan wel niet moet betekenen.![]()
![]()
Ik zie toch ook niet dat je hem te allen tijde om moest hebben?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:06 schreef SCH het volgende:
[..]
De bedoeling van een cockring is dat je een stijve krijgt hoor![]()
Wat wil je er dan meedoen? Frisbeeen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:20 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik zie toch ook niet dat je hem te allen tijde om moest hebben?.
Hé, ik ben ook een POL-user.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat wil je er dan meedoen? Frisbeeen?
wat ben je veel in dit topic, jaloers ofzo? je moet nog even wachten hoor
quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:50 schreef Sidekick het volgende:
Blauw, lul, blauw!
ik wacht het gebruikers-review op een web-log van en gebande en waarschijnlijk allang Fok! niet meer bezoekende gebruiker wel af,quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:58 schreef kenz het volgende:
Ik vind ook dat de mods goed werk leveren, maar ik ga echt niet met zo'n ding om m'n lul lopen.
Kozzmic is toch die nieuwsposter die tegenwoordig van de rechtse kerk is?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:52 schreef Sickie het volgende:
Sizzler is okay!
Sidekick is daarintegen een slap aftreksel van Kozzmic. Niet echt iets om trots op te zijn dunkt me.
Ik ben niet zo kerkelijk gezind, noch rechts noch links, dus daar kan ik weinig over kwijt. Ik heb het over de stijl van modereren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Kozzmic is toch die nieuwsposter die tegenwoordig van de rechtse kerk is?
quote:Op maandag 8 augustus 2005 16:34 schreef yvonne het volgende:
Dit is het echt het traagste topic-voetbal ever
Het is wel weer duidelijk aan wiens leiband jij loopt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:50 schreef Sidekick het volgende:
Dit is trouwens wel het traagste voetbaltopic ooit. Het heeft een week geduurd voordat dit FB-topic via ONZ naar POL is geschopt. Morgen gaat ie naar NWS.
Gatver, POL-use:rs.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:18 schreef sizzler het volgende:
In NWS krijgt dit topic ookal niet de aandacht die het verdient.
Kickje naar... ONZ!
quote:
Als je het werkelijk aandacht wil laten hebben dan schop je het naar MED natuurlijk. Ik zou het niet doen, maar het kan.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:18 schreef sizzler het volgende:
In NWS krijgt dit topic ookal niet de aandacht die het verdient.
Kickje naar... ONZ!
Mijn god, een speech van Stalin over het glorieus verlopen van het 5-jaren plan klinkt nog geloofwaardiger.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:32 schreef Sidekick het volgende:
In geloof dat er hordes users in GC zitten te smachten om een topic zoals deze. Ik, de superieure doch bescheiden mod zelve, zal de honger naar exemplarisch kwaliteit stillen met dit subtiele schopje vol integriteit en compassie.
De rollen zijn zo te zien omgedraaid,quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:34 schreef Sidekick het volgende:
[..]
[..]
Het is wel weer duidelijk aan wiens leiband jij loopt.
oh dat forum waar ik jou ook al zie rondlopen, een soort @@@ forum, maar dan anders.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:40 schreef ShaoliN het volgende:
Ik heb gisteren nog een forum gezien dat geheel gericht was op deze twee homo's. O en er stond ook iets over yvonne en SCH volgens mij.
Maargoed, dat forum is verder te moeilijk voor mij. Elke post van die gasten val ik in slaap.quote:
Ja, door die lul van een Dago nog wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:28 schreef yvonne het volgende:
Zeg Sha, wat hoor ik nu?
Ben jij gebanned?
En Havoc ook al, tis wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |