Qua uiterlijk is het meer de Belgische inzending van 2014...quote:Op vrijdag 17 februari 2017 16:39 schreef Fred_B het volgende:
Bij de naam kreeg ik meer het gevoel van een Waalse inzending uit de jaren '70 ofzo. Maar ik ben benieuwd wat het wordt
Altijd handig, een homofoob naar het Songfestival sturen...quote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:37 schreef ato het volgende:
Hmm eerste negatieve nieuws is al binnen, deze man schijnt homofoob te zijn.
Althans hij heeft uitspraken gedaan.
Altijd handig.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:37 schreef ato het volgende:
Hmm eerste negatieve nieuws is al binnen, deze man schijnt homofoob te zijn.
Althans hij heeft uitspraken gedaan.
There you'll bequote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:27 schreef Greys het volgende:
Huh, daar zit echt een heeeeel bekende melodie in?![]()
Even denken. Titanic? Help!
Vanaf 0.20 sec!
Ja! Goddank, ik kwam er niet op. Maar dat is wel heel erg exact There You'll Be zeg.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:30 schreef grazz het volgende:
[..]
There you'll been in de laatste minuur hoor ik iets van Let it go...
voor mij niet, ik hou wel van een filmthema in een songfestival liedjequote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Goddank, ik kwam er niet op. Maar dat is wel heel erg exact There You'll Be zeg.
Hmmm. Dat maakt het dan meteen weer een minder tof lied voor mij. Jammer.
Ik ook, maar niet als het in vrij prominente stukjes één op één gejat is van een bekend nummer.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
voor mij niet, ik hou wel van een filmthema in een songfestival liedje
ik vond vooral dat nummer van Bosnie&Herzegovina toen wel goed, van Maya Sarquote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet als het in vrij prominente stukjes één op één gejat is van een bekend nummer.
Dit klinkt veelbelovend! Ga het al bijna meeneuriënquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:41 schreef grazz het volgende:
De instrumentale versie is naar buiten gebracht...
Vind het vooral zo bij elkaar gejat, hoeft niet erg te zijn als het goed gejat is en catchy. Maar vind ik ook niet het geval. Het is in ieder geval een concurrent minderquote:Op donderdag 2 maart 2017 14:48 schreef Momo... het volgende:
Ik weet of ik dit allemaal vreselijk vind of goed.
Yup, voor mij voelt het niet echt als 1 liedje, meer als een compilatie van meerdere liedjes.quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:50 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Vind het vooral zo bij elkaar gejat, hoeft niet erg te zijn als het goed gejat is en catchy. Maar vind ik ook niet het geval. Het is in ieder geval een concurrent minder
hij zingt teveel stemmig, dat maakt het gewoon niet erg leuk, ik denk dat het voor verwarring gaat zorgen bij de jury's, die denken dan als hij daar staat en hij zingt met zoveel stemmenquote:Op donderdag 16 maart 2017 08:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dit leuker dan dat zou moeten
Oh ik heb alleen op Spotify geluisterd, ik dacht dat er inderdaad meerdere mannen zongenquote:Op donderdag 16 maart 2017 09:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
hij zingt teveel stemmig, dat maakt het gewoon niet erg leuk, ik denk dat het voor verwarring gaat zorgen bij de jury's, die denken dan als hij daar staat en hij zingt met zoveel stemmen
ja een soort LA the Voices maar dan 1 persoonquote:Op donderdag 16 maart 2017 11:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ik heb alleen op Spotify geluisterd, ik dacht dat er inderdaad meerdere mannen zongen
Het is er maar éénquote:Op dinsdag 25 april 2017 23:31 schreef Redefine het volgende:
Doe je best, mag ik toch wel voor deze jongens hopen. Want er gebeurd wel erg veel in drie minuten. Het maakt het nogal rommelig en eigenlijk niet heel erg best. Maar toch, heeft het stiekem toch nog wel weer iets.
quote:
Ik ook en de mensen die meekeken ook.quote:Op donderdag 2 maart 2017 17:28 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Ik hoor alleen maar 'Let it go' erin..
Dat heb ik dus ook, vind het een gladjanus. Nul gunfactor bij mij.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:47 schreef Greys het volgende:
Oh dat likeable heb ik juist het tegenovergestelde met die vreselijke neplach
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |