Tsja, die is inderdaad behoorlijk ironischquote:Op vrijdag 17 februari 2017 10:17 schreef Genesisfan het volgende:
"The level of dishonesty is out of control."
- Donald J Trump
Klopt als een bus hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 10:17 schreef Genesisfan het volgende:
"The level of dishonesty is out of control."
- Donald J Trump
Zelfs bij Fox hebben ze er geen vertrouwen meer in, dan is er echt iets goed mis met je als je namens de Republikeinen de president bent.quote:
Totaal ongeschikt. Dat lijkt me nu wel duidelijk. Het is niet de vraag of, maar wanneer ie aftreedt. Vrijwillig of gedwongen. De rest van de wereld kan alleen maar om hem lachen. Die persco met Bibi was ook veelzeggend (slecht).quote:Op vrijdag 17 februari 2017 10:25 schreef Ulx het volgende:
Maar ok, theDonald is dus een enorme huilebalk. Een zwakkeling. Een slappe zak.
Die hopen natuurlijk op Pence.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 10:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zelfs bij Fox hebben ze er geen vertrouwen meer in, dan is er echt iets goed mis met je als je namens de Republikeinen de president bent.
quote:Op vrijdag 17 februari 2017 10:26 schreef Euribob het volgende:
http://www.foxnews.com/po(...)dor-source-says.html
Fox & Friends nu ook op de Trump-hypetrain.
Dan moet hij deze gaan herschrijven.twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 15-02-2017 om 12:40:32The fake news media is going crazy with their conspiracy theories and blind hatred. @MSNBC & @CNN are unwatchable. @foxandfriends is great! reageer retweet
Ik hoop dat Pence in de val van Trump wordt meegetrokken. Dan nog liever Ryan. Al hebben de Republikeinen dan uiteindelijk wel volledig hun zin gekregen, maar goed.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 10:33 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Die hopen natuurlijk op Pence.
Ik ben wel benieuwd of de president nog gaat reageren op 'het verraad' van Fox News in één van de tweets die hij de wereld instuurt na zijn rondje ochtendshows.
Wauw....quote:Op vrijdag 17 februari 2017 10:26 schreef Euribob het volgende:
Onschadelijk maken toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 10:01 schreef Ringo het volgende:
[..]
Klopt, daarom moet je ook zoveel mogelijk waarheden aan de oppervlakte brengen die zijn idiotie voor het grote publiek helder maken.
Niet door zomaar wat te roepen. Maar door gerichte aanvallen, met onweerlegbare feiten, op Trumps leugenachtige karakter.
Ik zie ook liever Ryan (al is het wel een beetje een tragisch figuur aan het worden), maar ik denk dat Pence het gaat overleven. Ik heb nu al meerdere journalisten gehoord die zeiden dat Pence er niks van wist. Wat jammer is omdat het een creep is. Trump is zo overduidelijk incompetent dat iedereen het wel ziet. Pence lijkt mij iemand die beleefd lacht en intussen rechten van minderheden afpakt.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 10:39 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik hoop dat Pence in de val van Trump wordt meegetrokken. Dan nog liever Ryan. Al hebben de Republikeinen dan uiteindelijk wel volledig hun zin gekregen, maar goed.
Vraag me af of Trump het gaat opmerken als het niet in de ochtendshow genoemd wordt.
Ik las het. Ik denk dat Rupert Murdoch besloten heeft dat het in dit stadium meer kijkers (en geld) oplevert om Trump nu af te vallen.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 10:26 schreef Euribob het volgende:
Ach ja, kapitalisme zoals het hoort. De GOP en Trump zullen het wel waarderen.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 10:58 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik las het. Ik denk dat Rupert Murdoch besloten heeft dat het in dit stadium meer kijkers (en geld) oplevert om Trump nu af te vallen.
De GOP zeker. Na Trump zijn de eerste drie opvolgers voor het presidentschap allemaal establishment Reps.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 10:59 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ach ja, kapitalisme zoals het hoort. De GOP en Trump zullen het wel waarderen.
Dus nu is elk media plattform 'dishonest'quote:Op vrijdag 17 februari 2017 10:58 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik las het. Ik denk dat Rupert Murdoch besloten heeft dat het in dit stadium meer kijkers (en geld) oplevert om Trump nu af te vallen.
Ja, precies. Die Pence kan misschien nog wel meer schade doen dan Trump.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 10:51 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik zie ook liever Ryan (al is het wel een beetje een tragisch figuur aan het worden), maar ik denk dat Pence het gaat overleven. Ik heb nu al meerdere journalisten gehoord die zeiden dat Pence er niks van wist. Wat jammer is omdat het een creep is. Trump is zo overduidelijk incompetent dat iedereen het wel ziet. Pence lijkt mij iemand die beleefd lacht en intussen rechten van minderheden afpakt.
Blijf maar dromen, kereltje. Trump gaat niet uit zichzelf aftreden, en hem afzetten doen ze ook niet zomaar. Zelfs de media hebben inmiddels moeten toegeven dat er geen bewijs is dat het Trump team en Rusland samenwerkten, ook niet uit de onderschepte telefoongesprekken.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 10:32 schreef Freak188 het volgende:
[..]
Totaal ongeschikt. Dat lijkt me nu wel duidelijk. Het is niet de vraag of, maar wanneer ie aftreedt. Vrijwillig of gedwongen. De rest van de wereld kan alleen maar om hem lachen. Die persco met Bibi was ook veelzeggend (slecht).
De rest op de site van de NRC.quote:Trump de favoriet van Moskou? No more
In Moskou zijn de reacties over de eerder nog geprezen Trump nu gereserveerd. De chaos in Washington leidt er tot ongemak.
Russische politici en journalisten zagen in Trump de gedroomde kandidaat: pragmatisch, isolationistisch, deal-bereid, en iemand die andere landen hun invloedssfeer leek te gunnen. Een pro-Russische zakenman in het Witte Huis. Maar na vier chaotische Trump-weken begint ook in Moskou het ongemak zichtbaar te worden.
Niet alleen de fixatie van de progressieve Amerikaanse pers op Trumps vermeende Russiche connecties leidt in het Kremlin tot ergernis. Ook het vertrek van Trumps zeer pro-Russische veiligheidsadviseur Michael Flynn is een tegenslag. Ook werd Moskou woensdag onaangenaam verrast door een tweet van Trump: „Rusland heeft de Krim ingenomen tijdens de Obama-regering. Was Obama te soft voor de Russen?” Het leidde tot een stortvloed van boze en teleurgestelde reacties. „We hebben te snel gedacht (…) dat hij op de een of andere manier pro-Russisch was”, luidde de reactie van Leonid Sloetski, voorzitter van het Doema-comité voor Buitenlandse Zaken.
Dat zadel zit alleen wel op een losgeslagen stier.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 11:04 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Voorlopig zit hij nog altijd rotsvast in het zadel.
Natuurlijk. Maar hij zit wel verkeerd om.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 11:04 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Voorlopig zit hij nog altijd rotsvast in het zadel.
Breitbart en Infowars?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 11:03 schreef Genesisfan het volgende:
[..]
Dus nu is elk media plattform 'dishonest'![]()
Wie moet Trump dan vanaf nu de beurt geven om een vraag te stellen?
Die met Netanyahu was legendarisch.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 09:34 schreef KoosVogels het volgende:
Toch wel redelijk tragisch, die persco van Trump.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |