Ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 16 februari 2017 12:51 schreef G-Pier het volgende:
Voelen jullie ook al een tweede seizoen aankomen?
quote:
Sowieso.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:51 schreef G-Pier het volgende:
Voelen jullie ook al een tweede seizoen aankomen?
Je zou d'r gewoon doen tongeke. Geeft niet, dat heb je als het 5+ jaar geleden is.quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:52 schreef tong80 het volgende:
Zag net een fragment. Die is echt vet-vies-dik
Pardonquote:Op donderdag 16 februari 2017 14:13 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Je zou d'r gewoon doen tongeke. Geeft niet, dat heb je als het 5+ jaar geleden is.
Je zou d'r gewoon doen tongeke. Geeft niet, dat heb je als het 5+ jaar geleden is.quote:
Laat maar.quote:Op donderdag 16 februari 2017 14:14 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Je zou d'r gewoon doen tongeke. Geeft niet, dat heb je als het 5+ jaar geleden is.
Ik bedacht mij net. Wellicht ook in combinatie met huwelijksnacht. Dat PJR er eindelijk weer eens bovenop mocht.quote:Op donderdag 16 februari 2017 14:05 schreef Ticootje het volgende:
Ze is vast zwanger zodat ze nog een kans hebben op een RLS.
Ik vind het juist kanp dat zo'n oude vent m omhoog krijgt bij zo'n mokkel.quote:Op donderdag 16 februari 2017 14:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik bedacht mij net. Wellicht ook in combinatie met huwelijksnacht. Dat PJR er eindelijk weer eens bovenop mocht.
Kan mij namelijk zo moeilijk voorstellen dat je als 23 jarige vrouw seks wilt met zo'n oude vent.
Ik durf best te zeggen dat Virginia wel een leukere vent kan krijgen dan PJR.quote:Op donderdag 16 februari 2017 14:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vind het juist kanp dat zo'n oude vent m omhoog krijgt bij zo'n mokkel.
Haar lichaam is niet aantrekkelijk, maar ook haar persoonlijkheid is nou niet echt warm te noemen.
Misschien toch die zogenaamde beroemdheid...quote:Op donderdag 16 februari 2017 14:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik durf best te zeggen dat Virginia wel een leukere vent kan krijgen dan PJR.
Hopelijk gaat dat geld meteen naar de schuldeisers.quote:Op donderdag 16 februari 2017 14:33 schreef Poes. het volgende:
Voor ¤250.000 wil ik ook nog wel een baby op de wereld zetten hoor
Ik las kindquote:Op donderdag 16 februari 2017 15:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hopelijk gaat dat geld meteen naar de schuldeisers.
Daar zal vast een constructie bedacht zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2017 15:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hopelijk gaat dat geld meteen naar de schuldeisers.
Alleen was ze net zo ongeveer overtijd toen ze op Tenerife "trouwden".quote:Op donderdag 16 februari 2017 14:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik bedacht mij net. Wellicht ook in combinatie met huwelijksnacht. Dat PJR er eindelijk weer eens bovenop mocht.
Kan mij namelijk zo moeilijk voorstellen dat je als 23 jarige vrouw seks wilt met zo'n oude vent.
Misschien gedroeg ze zich daarom zo hormonaal?quote:Op donderdag 16 februari 2017 15:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alleen was ze net zo ongeveer overtijd toen ze op Tenerife "trouwden".
Ik gun hem dat geld gewoon niet. Nare, nare manquote:Op donderdag 16 februari 2017 15:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Daar zal vast een constructie bedacht zijn.
Misschien moest ze daarom ook springen om te checken of haar voorgevel wel in de jurk bleef.quote:Op donderdag 16 februari 2017 15:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Misschien gedroeg ze zich daarom zo hormonaal?
Ze probeerde het klontje cellen eruit te springen?quote:Op donderdag 16 februari 2017 15:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moest ze daarom ook springen om te checken of haar voorgevel wel in de jurk bleef.
quote:Op donderdag 16 februari 2017 14:13 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Krijg nog wisselgeld terug van je.quote:
Nou ja, vaderlijk. Eerder juist kinderlijk. Of zelfs kinds.quote:Op donderdag 16 februari 2017 14:41 schreef Ticootje het volgende:
Maar PJR is echt een vreselijke kwal en ik kan ook niet zeggen dat ik de liefde voelde tussen die 2. Hij stelt zich eerder een soort vaderlijk op en zij als een soort opgeschoten puber.
Meestal gebruiken ze geen geweer bij een abortus.quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:39 schreef Taiga het volgende:
Kan niet wachten op de zwangerschapsshoot....
PJR kennende probeert hij ook uit de naam van het kindje een slaatje te slaan en commercieel gaat. Enkele suggesties:quote:Op woensdag 15 februari 2017 15:13 schreef Valerie. het volgende:
Kan nu al huilen om de naam die het nieuwe kind gaat krijgen.
Volgend jaar in Vier handen op één buik.quote:Op donderdag 16 februari 2017 20:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou ja, vaderlijk. Eerder juist kinderlijk. Of zelfs kinds.
Mevrouw Kaktusquote:Op donderdag 16 februari 2017 22:15 schreef Tommy70 het volgende:
[..]
PJR kennende probeert hij ook uit de naam van het kindje een slaatje te slaan en commercieel gaat. Enkele suggesties:
Haribo
Duinen Zathe
de Babbelaar
Even wat anders: where is good old 'Theo van Riest' gebleven?
Ok, welke FOK!ker heeft dat nou weer gemaakt?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 12:04 schreef Lonaa het volgende:
![]()
https://www.facebook.com/kaktusnietok/
Ik ben ook wel benieuwd, ik was het niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 12:05 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Ok, welke FOK!ker heeft dat nou weer gemaakt?
quote:Peter Jan Rens wil tweede seizoen RTL 5-soap
Peter Jan Rens hoopt dat RTL 5 een tweede seizoen van zijn realitysoap Peter Jan & Virginia: Doen ze ‘t of doen ze ‘t niet? wil maken. Dat heeft hij gezegd voor de camera van Shownieuws. Het eerste seizoen van de Peter Jan Rens-soap, die ging over zijn huwelijk met Virginia, kwam vorige week ten einde. Hij heeft al een idee voor een volgende serie afleveringen. “Als er ooit een vervolg komt op de soap, dan weten we waar het over gaat. Over de zwangerschap“, aldus de gevallen tv-ster.
Rens zou direct tekenen voor een vervolg. “Ik vind het fantastisch om weer zo’n reality te maken. Het was zo leuk en gezellig. Het gaf wat moeilijkheden, maar uiteindelijk was het een feest om te maken.”
Doordat hij terugkeerde in de schijnwerpers, kwamen er ook weer veel verhalen over zijn schuldencrisis naar buiten. Maar dat negeert Rens. “Daar wil ik nu een streep achter zetten. Men blijft hetzelfde maar herhalen en dan gelooft iedereen dat, maar er is iets anders aan de hand.”
“We gaan een volgende kind op de wereld zitten. De rest zet ik allemaal een streep achter.”
http://www.mediacourant.n(...)-seizoen-rtl-5-soap/
Gelukkig voor de eisers zet hij nu wel een streep 'achter' zijn uitstaande schuldenquote:
Hij had er ook een plusje achter kunnen tekenen. Of een rondje er voor. Hij betaalt toch niks.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 13:29 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Gelukkig voor de eisers zet hij nu wel een streep 'achter' zijn uitstaande schulden
(Gewoon omdat het kan)
Dit is wel handig om te gebruiken als argument bij de Belastingdienst als ik wat terug moet betalen:quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2017 15:21 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dit is wel handig om te gebruiken als argument bij de Belastingdienst als ik wat terug moet betalen:
"Je kan maar blijven herhalen en herhalen met brieven sturen en dwangsommen, maar het wordt tijd dat ik er maar eens een streep achter zet"
.whois diamondsales.nlquote:Ook dit jaar gaan wij verder met de Kaktus show en zijn er al een aantal boekingen!
Voor info en boekingen kan er een mail worden verstuurd naar:
info@diamondsales,nl of Bianca@boekerz.nl
Right, die hopt ook van de ene naar de andere onderneming iedere keer.quote:virginiavaneck@gmail.com
Het wordt nu wel erg sneu. Is er serieus nog iemand die de kaktus show boekt? Waarom denken ze dat de kids van tegenwoordig daar nog op zitten te wachten?quote:Op zondag 19 februari 2017 02:32 schreef Jism het volgende:
[..]
.whois diamondsales.nl
[..]
Right, die hopt ook van de ene naar de andere onderneming iedere keer.
Tja, als je verder niks anders kan.quote:Op zondag 19 februari 2017 07:23 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Het wordt nu wel erg sneu. Is er serieus nog iemand die de kaktus show boekt? Waarom denken ze dat de kids van tegenwoordig daar nog op zitten te wachten?
Volgens mij is het enige volk wat hun kinderen ernaartoe sleept degenen die jeugdsentiment hebben bij de grote meneer kaktus.
Vroeg ik me ook af. Gek dat je daar niks meer over hoort.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 14:54 schreef DrDentz het volgende:
Heeft Emile Ratelband hem al gesloopt?
popcorn.gifquote:Op maandag 20 februari 2017 06:56 schreef girlnextdoor. het volgende:
TSJAKKAAAA!
van telegraaf:
Het was niet bepaald de juiste toon die PETER JAN RENS (66) en zijn VIRGINIA (23) aansloegen, toen EMILE RATELBAND (67) aan hun voordeur in Tiel kwam vragen waar zijn zesduizend euro bleef. In plaats van een goed gesprek met een constructieve oplossing waren scheldwoorden en bedreigingen het enige dat Emile naar zijn zeggen van ze kreeg.
Mag het al een wonder heten dat Peter Jan tot nu toe met dergelijk gedrag is weggekomen - geen enkele schuldeiser wist zijn geld bij hem te incasseren - toch is het nu klaar. Peter Jan heeft in Emile Ratelband net de verkeerde vijand getroffen, want sinds de tsjakka-goeroe een mes in zijn rug kreeg van de man die hij ooit hielp zodat hij zijn huis niet uitgezet werd, heeft Emile al zijn energie aangewend om Rens kapot te maken.
,,Ik vind dat hij hier gewoon niet mee weg mag komen’’, vertelt Emile. ,,Iedereen die nog geld van hem krijgt, laat hem met rust omdat ze niet weten waar hij woont of denken: ik krijg mijn geld toch niet. Of men laat het erbij zitten omdat de rechtsgang duurder is dan wat het opbrengt. Maar mij maakt dat allemaal niet uit. Ik heb er graag veel geld voor over om het recht te laten zegevieren, en daarom heb ik in de afgelopen weken - sinds mijn bezoek aan Tiel - achter de schermen keihard gewerkt aan zijn ondergang.’’
Emile heeft een advocaat in de arm genomen en actief contact gezocht met andere schuldeisers, met een tot nu toe geheim doel. Exclusief aan Privé onthult Emile waar dit allemaal goed voor was en waar dit toe zal leiden. ,,Ik ga Peter Jan persoonlijk failliet laten verklaren’’, vertelt Emile. ,,Al die tijd bedriegt hij iedereen en blijft hij nog vrolijk en vrij rondlopen, maar dat is nu afgelopen. Hij moet de gevolgen van zijn gedrag maar eens ondervinden.’’
Dit bericht stond hier maanden geleden ook al. Of heeft het zich allemaal herhaald?quote:Op maandag 20 februari 2017 06:56 schreef girlnextdoor. het volgende:
TSJAKKAAAA!
van telegraaf:
Het was niet bepaald de juiste toon die PETER JAN RENS (66) en zijn VIRGINIA (23) aansloegen, toen EMILE RATELBAND (67) aan hun voordeur in Tiel kwam vragen waar zijn zesduizend euro bleef. In plaats van een goed gesprek met een constructieve oplossing waren scheldwoorden en bedreigingen het enige dat Emile naar zijn zeggen van ze kreeg.
Mag het al een wonder heten dat Peter Jan tot nu toe met dergelijk gedrag is weggekomen - geen enkele schuldeiser wist zijn geld bij hem te incasseren - toch is het nu klaar. Peter Jan heeft in Emile Ratelband net de verkeerde vijand getroffen, want sinds de tsjakka-goeroe een mes in zijn rug kreeg van de man die hij ooit hielp zodat hij zijn huis niet uitgezet werd, heeft Emile al zijn energie aangewend om Rens kapot te maken.
,,Ik vind dat hij hier gewoon niet mee weg mag komen’’, vertelt Emile. ,,Iedereen die nog geld van hem krijgt, laat hem met rust omdat ze niet weten waar hij woont of denken: ik krijg mijn geld toch niet. Of men laat het erbij zitten omdat de rechtsgang duurder is dan wat het opbrengt. Maar mij maakt dat allemaal niet uit. Ik heb er graag veel geld voor over om het recht te laten zegevieren, en daarom heb ik in de afgelopen weken - sinds mijn bezoek aan Tiel - achter de schermen keihard gewerkt aan zijn ondergang.’’
Emile heeft een advocaat in de arm genomen en actief contact gezocht met andere schuldeisers, met een tot nu toe geheim doel. Exclusief aan Privé onthult Emile waar dit allemaal goed voor was en waar dit toe zal leiden. ,,Ik ga Peter Jan persoonlijk failliet laten verklaren’’, vertelt Emile. ,,Al die tijd bedriegt hij iedereen en blijft hij nog vrolijk en vrij rondlopen, maar dat is nu afgelopen. Hij moet de gevolgen van zijn gedrag maar eens ondervinden.’’
quote:Op maandag 20 februari 2017 07:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dit bericht stond hier maanden geleden ook al. Of heeft het zich allemaal herhaald?
kijk even op telegraaf.nlquote:Op maandag 20 februari 2017 07:53 schreef Deckard het volgende:
Meestal vermeldt je bij de bron ook de datum. Zou ook een standaard moeten zijn in het moderatie beleid :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |