abonnement Unibet Coolblue
  zondag 19 februari 2017 @ 07:23:56 #51
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_168995498
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 02:32 schreef Jism het volgende:

[..]

.whois diamondsales.nl

[..]

Right, die hopt ook van de ene naar de andere onderneming iedere keer. :P
Het wordt nu wel erg sneu. Is er serieus nog iemand die de kaktus show boekt? Waarom denken ze dat de kids van tegenwoordig daar nog op zitten te wachten?

Volgens mij is het enige volk wat hun kinderen ernaartoe sleept degenen die jeugdsentiment hebben bij de grote meneer kaktus.
With love :*
  zondag 19 februari 2017 @ 08:28:26 #52
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_168995635
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 07:23 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Het wordt nu wel erg sneu. Is er serieus nog iemand die de kaktus show boekt? Waarom denken ze dat de kids van tegenwoordig daar nog op zitten te wachten?

Volgens mij is het enige volk wat hun kinderen ernaartoe sleept degenen die jeugdsentiment hebben bij de grote meneer kaktus.
Tja, als je verder niks anders kan.
pi_168995814
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 14:54 schreef DrDentz het volgende:
Heeft Emile Ratelband hem al gesloopt?
Vroeg ik me ook af. Gek dat je daar niks meer over hoort.
  maandag 20 februari 2017 @ 06:56:16 #54
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_169018188
TSJAKKAAAA!

van telegraaf:

Het was niet bepaald de juiste toon die PETER JAN RENS (66) en zijn VIRGINIA (23) aansloegen, toen EMILE RATELBAND (67) aan hun voordeur in Tiel kwam vragen waar zijn zesduizend euro bleef. In plaats van een goed gesprek met een constructieve oplossing waren scheldwoorden en bedreigingen het enige dat Emile naar zijn zeggen van ze kreeg.

Mag het al een wonder heten dat Peter Jan tot nu toe met dergelijk gedrag is weggekomen - geen enkele schuldeiser wist zijn geld bij hem te incasseren - toch is het nu klaar. Peter Jan heeft in Emile Ratelband net de verkeerde vijand getroffen, want sinds de tsjakka-goeroe een mes in zijn rug kreeg van de man die hij ooit hielp zodat hij zijn huis niet uitgezet werd, heeft Emile al zijn energie aangewend om Rens kapot te maken.

,,Ik vind dat hij hier gewoon niet mee weg mag komen’’, vertelt Emile. ,,Iedereen die nog geld van hem krijgt, laat hem met rust omdat ze niet weten waar hij woont of denken: ik krijg mijn geld toch niet. Of men laat het erbij zitten omdat de rechtsgang duurder is dan wat het opbrengt. Maar mij maakt dat allemaal niet uit. Ik heb er graag veel geld voor over om het recht te laten zegevieren, en daarom heb ik in de afgelopen weken - sinds mijn bezoek aan Tiel - achter de schermen keihard gewerkt aan zijn ondergang.’’

Emile heeft een advocaat in de arm genomen en actief contact gezocht met andere schuldeisers, met een tot nu toe geheim doel. Exclusief aan Privé onthult Emile waar dit allemaal goed voor was en waar dit toe zal leiden. ,,Ik ga Peter Jan persoonlijk failliet laten verklaren’’, vertelt Emile. ,,Al die tijd bedriegt hij iedereen en blijft hij nog vrolijk en vrij rondlopen, maar dat is nu afgelopen. Hij moet de gevolgen van zijn gedrag maar eens ondervinden.’’
With love :*
pi_169018245
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 06:56 schreef girlnextdoor. het volgende:
TSJAKKAAAA!

van telegraaf:

Het was niet bepaald de juiste toon die PETER JAN RENS (66) en zijn VIRGINIA (23) aansloegen, toen EMILE RATELBAND (67) aan hun voordeur in Tiel kwam vragen waar zijn zesduizend euro bleef. In plaats van een goed gesprek met een constructieve oplossing waren scheldwoorden en bedreigingen het enige dat Emile naar zijn zeggen van ze kreeg.

Mag het al een wonder heten dat Peter Jan tot nu toe met dergelijk gedrag is weggekomen - geen enkele schuldeiser wist zijn geld bij hem te incasseren - toch is het nu klaar. Peter Jan heeft in Emile Ratelband net de verkeerde vijand getroffen, want sinds de tsjakka-goeroe een mes in zijn rug kreeg van de man die hij ooit hielp zodat hij zijn huis niet uitgezet werd, heeft Emile al zijn energie aangewend om Rens kapot te maken.

,,Ik vind dat hij hier gewoon niet mee weg mag komen’’, vertelt Emile. ,,Iedereen die nog geld van hem krijgt, laat hem met rust omdat ze niet weten waar hij woont of denken: ik krijg mijn geld toch niet. Of men laat het erbij zitten omdat de rechtsgang duurder is dan wat het opbrengt. Maar mij maakt dat allemaal niet uit. Ik heb er graag veel geld voor over om het recht te laten zegevieren, en daarom heb ik in de afgelopen weken - sinds mijn bezoek aan Tiel - achter de schermen keihard gewerkt aan zijn ondergang.’’

Emile heeft een advocaat in de arm genomen en actief contact gezocht met andere schuldeisers, met een tot nu toe geheim doel. Exclusief aan Privé onthult Emile waar dit allemaal goed voor was en waar dit toe zal leiden. ,,Ik ga Peter Jan persoonlijk failliet laten verklaren’’, vertelt Emile. ,,Al die tijd bedriegt hij iedereen en blijft hij nog vrolijk en vrij rondlopen, maar dat is nu afgelopen. Hij moet de gevolgen van zijn gedrag maar eens ondervinden.’’
popcorn.gif
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_169018250
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 06:56 schreef girlnextdoor. het volgende:
TSJAKKAAAA!

van telegraaf:

Het was niet bepaald de juiste toon die PETER JAN RENS (66) en zijn VIRGINIA (23) aansloegen, toen EMILE RATELBAND (67) aan hun voordeur in Tiel kwam vragen waar zijn zesduizend euro bleef. In plaats van een goed gesprek met een constructieve oplossing waren scheldwoorden en bedreigingen het enige dat Emile naar zijn zeggen van ze kreeg.

Mag het al een wonder heten dat Peter Jan tot nu toe met dergelijk gedrag is weggekomen - geen enkele schuldeiser wist zijn geld bij hem te incasseren - toch is het nu klaar. Peter Jan heeft in Emile Ratelband net de verkeerde vijand getroffen, want sinds de tsjakka-goeroe een mes in zijn rug kreeg van de man die hij ooit hielp zodat hij zijn huis niet uitgezet werd, heeft Emile al zijn energie aangewend om Rens kapot te maken.

,,Ik vind dat hij hier gewoon niet mee weg mag komen’’, vertelt Emile. ,,Iedereen die nog geld van hem krijgt, laat hem met rust omdat ze niet weten waar hij woont of denken: ik krijg mijn geld toch niet. Of men laat het erbij zitten omdat de rechtsgang duurder is dan wat het opbrengt. Maar mij maakt dat allemaal niet uit. Ik heb er graag veel geld voor over om het recht te laten zegevieren, en daarom heb ik in de afgelopen weken - sinds mijn bezoek aan Tiel - achter de schermen keihard gewerkt aan zijn ondergang.’’

Emile heeft een advocaat in de arm genomen en actief contact gezocht met andere schuldeisers, met een tot nu toe geheim doel. Exclusief aan Privé onthult Emile waar dit allemaal goed voor was en waar dit toe zal leiden. ,,Ik ga Peter Jan persoonlijk failliet laten verklaren’’, vertelt Emile. ,,Al die tijd bedriegt hij iedereen en blijft hij nog vrolijk en vrij rondlopen, maar dat is nu afgelopen. Hij moet de gevolgen van zijn gedrag maar eens ondervinden.’’
Dit bericht stond hier maanden geleden ook al. Of heeft het zich allemaal herhaald?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_169018408
Meestal vermeldt je bij de bron ook de datum. Zou ook een standaard moeten zijn in het moderatie beleid :p
pi_169018446
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 07:18 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Dit bericht stond hier maanden geleden ook al. Of heeft het zich allemaal herhaald?
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 07:53 schreef Deckard het volgende:
Meestal vermeldt je bij de bron ook de datum. Zou ook een standaard moeten zijn in het moderatie beleid :p
kijk even op telegraaf.nl

ratelband had al aangekondigd dat hij t er niet bij zou laten zitten, maar wat hij precies er tegen zou doen heeft hij niet eerder vertelt
pi_169018455
vursjien is fucked!
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2017 @ 08:03:09 #60
43556 miss_dynastie
pi_169018466
Wat een sufferd, die Emile. PJR doet een aanvraag omzetting faillissement in WSNP en krijgt het. Krijgt het aanbod om voor de helft zijn schulden af te kopen en doet dat met het geld dat Virginia apart heeft gezet (geloof nooit dat de inkomsten van de rls dom zijn weggezet op zijn naam namelijk) en het is klaar. Misschien is dit wel een droomscenario :') :D
  maandag 20 februari 2017 @ 08:05:15 #61
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169018474
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 08:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een sufferd, die Emile. PJR doet een aanvraag omzetting faillissement in WSNP en krijgt het. Krijgt het aanbod om voor de helft zijn schulden af te kopen en doet dat met het geld dat Virginia apart heeft gezet (geloof nooit dat de inkomsten van de rls dom zijn weggezet op zijn naam namelijk) en het is klaar. Misschien is dit wel een droomscenario :') :D
Behalve dat ze nu wel getrouwd zijn, dat is een dingetje in dit scenario.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169018512
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 08:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Behalve dat ze nu wel getrouwd zijn, dat is een dingetje in dit scenario.
huewlijkse voorwaarden hihaho.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2017 @ 08:17:19 #63
43556 miss_dynastie
pi_169018549
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 08:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Behalve dat ze nu wel getrouwd zijn, dat is een dingetje in dit scenario.
Ik geloof er niks van. Niet van dat huwelijk en al zou er wel getrouwd zijn, dan echt niet in gvg.
  maandag 20 februari 2017 @ 08:34:44 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169018686
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 08:12 schreef Ticootje het volgende:

[..]

huewlijkse voorwaarden hihaho.
Dat is dan maar te hopen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169018746
Die Emile is net zoeen fantast en klaploper als Peter Jan Rens, ik zou verbaasd zijn als er daadwerkelijk iets ging gebeuren.
-nee-
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2017 @ 09:01:41 #66
43556 miss_dynastie
pi_169018943
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 08:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is dan maar te hopen.
Geloof jij dat er echt getrouwd is dan? Ik kon het niet opbrengen om de laatste aflevering helemaal af te kijken (ben afgehaakt bij 'dan trouwen we maar niet' van Vursjien toen PJR in gesprek was met Johan :') ) maar het kwam niet over als een echt huwelijk op mij...
  maandag 20 februari 2017 @ 10:04:27 #67
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169019768
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 09:01 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Geloof jij dat er echt getrouwd is dan? Ik kon het niet opbrengen om de laatste aflevering helemaal af te kijken (ben afgehaakt bij 'dan trouwen we maar niet' van Vursjien toen PJR in gesprek was met Johan :') ) maar het kwam niet over als een echt huwelijk op mij...
Ze zouden pas in Nijkerk getrouwd zijn, Vlemmix had het in de week van 10 februari over "vorige week".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 20 februari 2017 @ 10:14:02 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169019902
Overigens lult Vlemmix uit z'n nek, want in dit artikel van 8 februari stelt hij dat ze "vorige week" in Nijkerk voor de wet getrouwd zijn, maar ze zijn op 25 januari (precies 2 weken voor 8 februari) in Tiel voor de wet getrouwd, wel op Huwelijkse Voorwaarden, dus dat is iig goed geregeld door Virginia.

Bron: http://hgr.rechtspraak.nl/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 20 februari 2017 @ 10:14:07 #69
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169019904
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 10:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze zouden pas in Nijkerk getrouwd zijn, Vlemmix had het in de week van 10 februari over "vorige week".
Zit op mobiel dus kan het niet quoten van andere sites. Maar op Facebook spreekt virgin tegen dat zij en pjr in Nijkerk getrouwd zijn.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 20 februari 2017 @ 10:16:34 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169019942
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 10:14 schreef Maraca het volgende:

[..]

Zit op mobiel dus kan het niet quoten van andere sites. Maar op Facebook spreekt virgin tegen dat zij en pjr in Nijkerk getrouwd zijn.
Klopt, ze zijn in Tiel getrouwd op 25 januari.... wel HV *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169020138
wsnp kunnen ze vergeten als ze niet te goeder trouw zijn geweest
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2017 @ 10:34:02 #72
43556 miss_dynastie
pi_169020239
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 10:14 schreef Leandra het volgende:
Overigens lult Vlemmix uit z'n nek, want in dit artikel van 8 februari stelt hij dat ze "vorige week" in Nijkerk voor de wet getrouwd zijn, maar ze zijn op 25 januari (precies 2 weken voor 8 februari) in Tiel voor de wet getrouwd, wel op Huwelijkse Voorwaarden, dus dat is iig goed geregeld door Virginia.

Bron: http://hgr.rechtspraak.nl/
Hoe heb je dat gevonden dan? Want je moet ook een trouwdatum hebben toch? Of ben je ze allemaal afgegaan? :P

quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 10:27 schreef Truus1973 het volgende:
wsnp kunnen ze vergeten als ze niet te goeder trouw zijn geweest
Het zou me hogelijk verbazen als dat in deze situatie het geval is.... het betekent niet dat je geheel buiten je schuld om in de schulden moet zijn beland. Ik ken mensen die wel erger hebben geflikt, zeg maar :')
  maandag 20 februari 2017 @ 10:36:58 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169020284
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 10:34 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Hoe heb je dat gevonden dan? Want je moet ook een trouwdatum hebben toch? Of ben je ze allemaal afgegaan? :P

[..]

Het zou me hogelijk verbazen als dat in deze situatie het geval is.... het betekent niet dat je geheel buiten je schuld om in de schulden moet zijn beland. Ik ken mensen die wel erger hebben geflikt, zeg maar :')
Ik ging uit van die week voor 8 februari, en daar vond ik niets, dus toen ben ik de week daarvoor eens gaan bekijken.... dat was al snel genoeg bingo ;)
Had ik 8 februari al moeten doen, want toen had ik ook al in het hgr gekeken, maar alleen voor die week van 30 januari tot 4 februari. En dacht ik nog dat eventuele HV nog niet geregistreerd waren (bij ons duurde dat ook 2 weken), maar ze waren op 30 januari al geregistreerd.

Wat een dom gelul dan weer van Vlemmix.... maar goed, die kan ook door PJR voorgelogen zijn, daar zie ik m wel voor aan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169020637
Ik nomineer Leandra voor een 'FOK!detective' tagje :7
pi_169020757
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 06:56 schreef girlnextdoor. het volgende:
TSJAKKAAAA!

van telegraaf:

[b]Het was niet bepaald de juiste toon die PETER JAN RENS (66) en zijn VIRGINIA (23) aansloegen
De eindstrijd is begonnen

standaarddrinker
  maandag 20 februari 2017 @ 11:23:14 #76
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_169020952
http://www.show.nl/rubrie(...)iet-laten-verklaren/

Vanavond maar eens ff shownieuws kijken :P *O*
pi_169021837
Maar ze gaan eerst even lekker op vakantie....

Peter Rens
3 uur ·
Vakantie geboekt even genieten met zijn drieën van de zon en ontspanning voor Virginia.
pi_169022757
Die Rens is glibberiger dan een aal in een emmer snot, ik geloof nooit dat Emile's plannetje gaat slagen.
  maandag 20 februari 2017 @ 12:56:58 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169022775
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 12:06 schreef Taiga het volgende:
Maar ze gaan eerst even lekker op vakantie....

Peter Rens
3 uur ·
Vakantie geboekt even genieten met zijn drieën van de zon en ontspanning voor Virginia.
Ook echt hè, alsof hij voor haar een vakantie boekt.... als dat al zo is dan zal dat ook wel zijn omdat zij de enige is die in dat hele huishouden wat uitvoert (niet noodzakelijkerwijs in het huishouden).

Dat wordt humor als Virginia de naam Rens gaat gebruiken op haar ticket.... dat staat vast nog niet in haar paspoort :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 20 februari 2017 @ 13:39:59 #80
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_169023437
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 12:06 schreef Taiga het volgende:
Maar ze gaan eerst even lekker op vakantie....
Regel ik vast wat leesvoer voor ze :7

http://www.bureauwsnp.nl/(...)lders/brochures.html

Tsjakkaaaa :P
pi_169025808
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_169026169
quote:
_O- _O- _O-
  maandag 20 februari 2017 @ 16:54:49 #83
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_169026998
Zo ff wat te lezen :7





pi_169027517
quote:
Rens en Ratelband gaan live ruziemaken in Boulevard

Peter Jan Rens en Emile Ratelband gaan vanavond live in RTL Boulevard de confrontatie met elkaar aan. Dat heeft de showrubriek van RTL 4 laten weten. Rens en Ratelband ruziën al een tijdje over een bedrag dat Rens van Ratelband heeft geleend, maar nooit heeft terugbetaald. Eigenlijk wilde Rens niet met hem praten, maar wel als het op tv komt. “Dikke fittie tussen Emile Ratelband en Peter Jan Rens. Inzet: 6000 euro. Vanavond in RTL Boulevard gaan de twee live de confrontatie aan!“
Ratelband maakte in december bekend dat hij beslag wil laten leggen op het salaris dat Peter Jan Rens krijgt voor zijn tv-soap op RTL 5. De positiviteitsgoeroe ontdekte waar Rens tegenwoordig woont en is verhaal gaan halen. Hij bracht een fotograaf van Privé op de hoogte en die is foto’s gaan maken van de bonje die ontstond.

Rens reageerde wóest, zegt Ratelband. “Rens gooide de deur dicht in mijn gezicht. Dat ging net goed. Belachelijk dat hij mij een matennaaier noemde, want als hij een maat was geweest, had hij tegen mij gezegd: ‘Emile, hoe lossen we dit op? Ik krijg geld van RTL voor onze realitysoap, nu kan ik je betalen.’ Maar hij ging gelijk tekeer. Zo asociaal.”

RTL Boulevard is vanavond om 18.35 uur te zien op RTL 4.
RTLBoulevard twitterde op maandag 20-02-2017 om 14:14:53 Dikke fittie tussen @EmileRatelband en @PetrusJanRens Inzet: 6000 euro. Vanavond in RTL Boulevard gaan de twee live… https://t.co/A9A9zLEo8J reageer retweet
KOEKOEK w/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_169027667
Oh hier wil ik écht wel even naar kijken :D
  PR en moderator maandag 20 februari 2017 @ 17:36:32 #86
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169027714
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 17:25 schreef superniger het volgende:

[..]

RTLBoulevard twitterde op maandag 20-02-2017 om 14:14:53 Dikke fittie tussen @EmileRatelband en @PetrusJanRens Inzet: 6000 euro. Vanavond in RTL Boulevard gaan de twee live… https://t.co/A9A9zLEo8J reageer retweet
KOEKOEK w/
Wat een vreselijke aandachtshoererij is het toch ook he :') Dat daar ook een podium voor gegeven blijft worden 8)7
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 20 februari 2017 @ 17:37:31 #87
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_169027731
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 17:34 schreef Poes. het volgende:
Oh hier wil ik écht wel even naar kijken :D
Met de gordijntjes dicht :@ Dan wel :Y
pi_169027744
quote:
6s.gif Op maandag 20 februari 2017 17:37 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Met de gordijntjes dicht :@ Dan wel :Y
Hier gaan de gordijntjes bij zonsondergang altijd dicht, ivm een enge glurende buurman :')
  maandag 20 februari 2017 @ 17:50:19 #89
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_169027908
RTL kent ook geen enkele schaamte.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_169028087
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 17:50 schreef Mani89 het volgende:
RTL kent ook geen enkele schaamte.
Dit.

Komt Peter Rrrrr ook weer stoer doen? :')
´
  maandag 20 februari 2017 @ 18:03:57 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169028165
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 17:36 schreef Moira. het volgende:

[..]

Wat een vreselijke aandachtshoererij is het toch ook he :') Dat daar ook een podium voor gegeven blijft worden 8)7
RTL vindt het geweldig, en Ratelband en Rens vinden de airtime geweldig.... kijk die twee AOW'ers straks eens lekker rellen op TV, zou me niet eens meer verbazen als ze er nog voor betaald worden ook.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 20 februari 2017 @ 18:04:38 #92
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169028186
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 18:00 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Dit.

Komt Peter Rrrrr ook weer stoer doen? :')
Dat zou wel humor zijn, een bitchfight tussen Ratelband en Rens en Peter R als scheids.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 20 februari 2017 @ 18:17:08 #93
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_169028368
Nu ook een item in shownieuws *O* *O* *O*
Daarna snel overschakelen naar RTL 4 voor Boulevard *O* *O*
*Gaat nu popcorn pakken*
pi_169028700
Virginia is ook aanwezig.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_169028730
Boulevard aangezet. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_169028736
En toch gaan jullie allemaal kijken.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_169028748
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 18:37 schreef superniger het volgende:
En toch gaan jullie allemaal kijken.
Natuurlijk.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 20 februari 2017 @ 18:37:34 #98
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_169028751
Zou er een verbanddoos klaar staan :?
pi_169028784
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 18:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat zou wel humor zijn, een bitchfight tussen Ratelband en Rens en Peter R als scheids.
Ojee, hij is idd weer van de party _O-
´
  maandag 20 februari 2017 @ 18:39:40 #100
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_169028800
Waar is Emile :? :@
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')