Volgens mij moet jij gaan slapen? Je bent niet scherp meerquote:Op donderdag 16 februari 2017 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig denk jij wel dat mijn wereldbeeld het juiste is ipv dat van jou, jij voorbeeld voor de rest vd wereld. Top, dat voorbeeld dat je geeft
Complotje hier, complotje daar.. En een spiegel is eng..quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:23 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk betaald/wegkijkend volk.![]()
Geen enkele kritische blik op hun eigen 'alternatief'
Maximaquote:Op donderdag 16 februari 2017 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe zei Maxima dat ook alweer? Ohw ja: "een beetje dom"...
Nee, dat zei ze niet. En ze had gewoon gelijk met wat ze wel zei.quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:27 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Maximazei ook dat we geen 'cultuur' hadden
![]()
Waar? Ik zie hier alleen maar mensen, met name aan de linkerkant, die zeer goed geinformeerd zijn en een rechterkant die alleen maar hard Clinton kan roepen. Waarom is dat, precies?quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:12 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Dutch uninformed left crybaby's
Geen speld tussen te krijgen. Hoewel, Bill wordt er ook nog wel eens met de haren bijgesleept..quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:27 schreef Ringo het volgende:
Dat eeuwige links-rechts gedoe van die getrumpeteerde dwazen. Het zit heel diep kennelijk. Net als de vete met Hillary Clinton, ook die ouwe taart moet telkens weer worden aangesneden..
Ga er eens op uitquote:Op donderdag 16 februari 2017 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Compltje hier, complotje daar.. En een spiegel is eng..
Zeer goed geinformeerd. Hmm weer zo'n lege argumentum ad verecundiamquote:Op donderdag 16 februari 2017 00:29 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Waar? Ik zie hier alleen maar mensen, met name aan de linkerkant, die zeer goed geinformeerd zijn en een rechterkant die alleen maar hard Clinton kan roepen. Waarom is dat, precies?
Is het een kwestie van intelligentie of een gebrek aan informatie? Met dat laatste kunnen we vast wel helpen, bronnen genoeg.
Veel plezier met je emigratie!quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:30 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Ga er eens op uit![]()
Je zult verbaasd zijn hoeveel heerlijke landen/burgers er zijn zonder dat er een 'democratie' is, als de onze.
Ik ben in zo'n 40 landen geweest, de besten daarvan waren altijd democratieen maar goed, smaken verschillen, sommige mensen preferen repressie als het maar om anderen gaat dan zijzelf.quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:30 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Ga er eens op uit![]()
Je zult verbaasd zijn hoeveel heerlijke landen/burgers er zijn zonder dat er een 'democratie' is, als de onze.
Vooral doen! en dan een mening over andere landen hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2017 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Veel plezier met je emigratie!
Ik blijf hier.
Leeg dan toch ipv lege.quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:32 schreef Schorpioen65 het volgende:
[..]
Zeer goed geinformeerd. Hmm weer zo'n lege argumentum ad verecundiam
Oei, ik heb een meningquote:Op donderdag 16 februari 2017 00:34 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Vooral doen! en dan een mening over andere landen hebben
Denken dat wij hier een democratie hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2017 00:33 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Ik ben in zo'n 40 landen geweest, de besten daarvan waren altijd democratieen maar goed, smaken verschillen, sommige mensen preferen repressie als het maar om anderen gaat dan zijzelf.
Is dat de reden dat je zo gecharmeerd bent van Trump's autocratische neigingen?quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:30 schreef Peace99 het volgende:
Argumenteer svp eens inhoudelijk zonder emoticons. De tering.quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:35 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Denken dat wij hier een democratie hebben
In sommige landen is de knoet het beste, totdat die mensen er iets op gevonden hebben om werkelijk vreedzaam naast elkaar te leven. Zie Syrie, Irak, Lybie en zo.quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:33 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Ik ben in zo'n 40 landen geweest, de besten daarvan waren altijd democratieen maar goed, smaken verschillen, sommige mensen preferen repressie als het maar om anderen gaat dan zijzelf.
Martin Niemuller springs to mind.. Hier iig..quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:33 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Rusland gedraagt zich als een grootmacht, dat is niets nieuws. Dat ze ingegrepen hebben in de verkiezingen is ook duidelijk. Net zoals het feit dat er een aantal pro-Russische personen in Trump's team zaten. Waar ik Manafort trouwens niet bij reken. Manafort is een campaign manager, dat deed ie voor Bush sr., Ronald Reagan, Bob Dole, Yanukovich, en derdewerelddictators. Na z'n werk voor Yanukovich wilde McCain hem niet, Trump daarna wel. Hij zou zo'n lange carriere als adviseur niet hebben als ie niet goed was in z'n job.quote:
En dat is nu net het enige dat waar je niets over zegt. Een waslijst van zaken die uitgebreid in het nieuws geweest zijn is geen antwoord op wat ik zeg. Dat is herhaling.quote:Flynn die zichzelf verraadt in een afgeluisterd telefoongesprek? Als voormalig hoofd van de militaire inlichtingendienst wist hij dat het gesprek werd opgenomen en door een analyst zou beluisterd worden, waarom zou hij dat doen als hij dacht dat hij iets illegaals deed? Iemand betrokken in een illegale samenzwering zou op veilig spelen.
Nogmaals veel plezier met je emigratiequote:Op donderdag 16 februari 2017 00:35 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Denken dat wij hier een democratie hebben
quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:39 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Rusland gedraagt zich als een grootmacht, dat is niets nieuws. Dat ze ingegrepen hebben in de verkiezingen is ook duidelijk. Net zoals het feit dat er een aantal pro-Russische personen in Trump's team zaten. Waar ik Manafort trouwens niet bij reken. Manafort is een campaign manager, dat deed ie voor Bush sr., Ronald Reagan, Bob Dole, Yanukovich, en derdewerelddictators. Na z'n werk voor Yanukovich wilde McCain hem niet, Trump daarna wel. Hij zou zo'n lange carriere als adviseur niet hebben als ie niet goed was in z'n job.
Je geeft trouwens een erg lang antwoord op een post die over het gebrek aan logica ging in de zaak van Flynn:
[..]
En dat is nu net het enige dat waar je niets over zegt. Een waslijst van zaken die uitgebreid in het nieuws geweest zijn is geen antwoord op wat ik zeg. Dat is herhaling.
Anyway, goed moment om deze reeks uit m'n MyAT te gooien.
Zie die autocratische neigingen niet zo. Zie dat Trump geen oorlogen wil en dat hij weet dat er heel wat zaken niet kloppen wat betreft zijn USA.quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:35 schreef Ringo het volgende:
[..]
Is dat de reden dat je zo gecharmeerd bent van Trump's autocratische neigingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |