En Flynn was een geweldige man die nodeloos werd aangevallen door de liegende media. Maar moest toch ontslag nemen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:45 schreef Monolith het volgende:
Terugtrekking van Puzder kan ook wel in de OP.
Dit wordt een vrij conspiratorial post; ik gebruik ook enkele links naar wikipedia als bron aangezien me dat enorm bespaart in tijd. Ik focus niet op Flynn, aangezien die al genoeg aandacht heeft gehad en de komende tijd ook gaat krijgen. Here goes:quote:Op woensdag 15 februari 2017 20:54 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Inderdaad speculatie, het was een alternatief voor wat de meesten blijkbaar als een vanzelfsprekendheid beschouwen, dat Trump en co samenwerken met de Russen. Het gebrek aan logica irriteert me, allerlei zaken die als bewijs aangedragen worden zou je bij een echte samenzwering net niet verwachten. Flynn die zichzelf verraadt in een afgeluisterd telefoongesprek? Als voormalig hoofd van de militaire inlichtingendienst wist hij dat het gesprek werd opgenomen en door een analyst zou beluisterd worden, waarom zou hij dat doen als hij dacht dat hij iets illegaals deed? Iemand betrokken in een illegale samenzwering zou op veilig spelen.
Er zijn inderdaad genoeg evidente redenen om tegen Trump te zijn, maar die krijgen momenteel minder aandacht dan speculaties en de twitter brainfarts van Donald. Misschien is dat wat me stoort, dat de topicreeks me niet meer boeit.
-----------quote:[...]
“There are so many layers of fakery you get lost,” said Ms. Aro, who was awarded the Finnish Grand Prize for Journalism in March.
As Ms. Aro’s experiences illustrate, Finland, a country at the center of Russia’s concerns about NATO’s expansion toward its borders, has emerged as a particularly active front in the information wars. A member of the European Union with an 830-mile-long border with Russia, Finland has stayed outside the United States-led military alliance but, unnerved by Russian military actions in Ukraine and its saber-rattling in the Baltic Sea, has expanded cooperation with NATO and debated whether to apply for full membership.
[...]
-----------quote:[...]
With a vigorous national debate underway on whether Sweden should enter a military partnership with NATO, officials in Stockholm suddenly encountered an unsettling problem: a flood of distorted and outright false information on social media, confusing public perceptions of the issue.
[...]
SO UNFAIR.quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:04 schreef Schorpioen65 het volgende:
En filmpjes van Alex Jones en Paul Joseph Watson zijn hier verboten door de moderatoren vanwege hun bias inzake politieke kwesties?
Ach ja, je ziet vooral het stereotype probleem van populisten. Schreeuwen en volksmennen ligt ze goed. Besturen een stuk minder.quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:11 schreef L3gend het volgende:
Trump heeft nog niet door dat de campagne voorbij is en gaat weer een (victory) rally houden hier in Orlando![]()
http://www.orlandosentine(...)-20170215-story.html
Pas een paar keer vermeld hier..quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:11 schreef L3gend het volgende:
Trump heeft nog niet door dat de campagne voorbij is en gaat weer een (victory) rally houden hier in Orlando![]()
http://www.orlandosentine(...)-20170215-story.html
sorry, heb vorig deel niet gelezenquote:Op woensdag 15 februari 2017 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pas een paar keer vermeld hier..![]()
Ik ben me al een tijdje ah vermaken met de reacties op die tweet ook..
Sorry is nou ook weer niet nodigquote:Op woensdag 15 februari 2017 23:20 schreef L3gend het volgende:
[..]
sorry, heb vorig deel niet gelezen
Ik zag het net voorbijkomen idd.quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:24 schreef L3gend het volgende:
Ander nieuws (hopelijk nog niet besproken in vorige deel), pentagon overweegt grondtroepen te sturen naar Syrie
http://www.reuters.com/ar(...)ia-usa-idUSKBN15U2N4
Die had ik nog niet gezien neequote:Op woensdag 15 februari 2017 23:24 schreef L3gend het volgende:
Ander nieuws (hopelijk nog niet besproken in vorige deel), pentagon overweegt grondtroepen te sturen naar Syrie
http://www.reuters.com/ar(...)ia-usa-idUSKBN15U2N4
Beetje afleiding, Hij gaat zijn base energizen (als dat een woord is) en afgeven op de media en linksen etc. en hij is toch in Florida in het weekend. Maar echt regeren doet hij nietquote:Op woensdag 15 februari 2017 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry is nou ook weer niet nodig
Ben wel benieuwd naar wat jij er van denkt. Is het een afleidingsmanouvre voor de Rusland-ophef, een excuus om 3 weekenden op rij naar Mar-a-Lago te kunnen en te golfen, heeft hij gewoon TLC nodig? Iets anders? Of juist een combi?
Grondtroepen zou bizar zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zag het net voorbijkomen idd.
We komen inderdaad in de buurt van de 30 dagen die hij ze gegeven heeft om met een plan te komen.
Och, dan zijn ze alvast in de buurt voor de oorlog met Iran.quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Grondtroepen zou bizar zijn.
Nog afgezien vh feit dat de VS en wij mijns inziens aan de verkeerde kant staan. En nee, ik ben geen Assad-aanhanger. De alternatieven zijn m.i. echter nog beroerder...
En dat Irangezeik slaat al helemaal nergens op. Zelfs Pakistan heeft kernwapens. En Iran heeft dan wel idiote enge religieus geinspireerde leiders, maar is al in geen 150 jaar ofzo een oorlog gestart. Kan de VS niet zeggen..quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:31 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Och, dan zijn ze alvast in de buurt voor de oorlog met Iran.
Eh, mijn punt was meer dat Trump Iran zou binnenvallen, blijkbaar is hij wel de mongool die zich voor Netanyahu's karretje laat spannen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat Irangezeik slaat al helemaal nergens op. Zelfs Pakistan heeft kernwapens. En Iran heeft dan wel idiote enge religieus geinspireerde leiders, maar is al in geen 150 jaar ofzo een oorlog gestart. Kan de VS niet zeggen..
We hebben het toch over de man die beweerde dat Obama te veel vakantie nam he? Obama, die echt onwijs weing vakantie nam in vergelijking met andere presidenten? En dan gaat Trump zelf 3 vd 4 weekenden dat hij president is "vakantie vieren" (zo zien de Amerikanen dat begrijp ik van Twitter) in Florida?quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:28 schreef L3gend het volgende:
[..]
Beetje afleiding, Hij gaat zijn base energizen (als dat een woord is) en afgeven op de media en linksen etc. en hij is toch in Florida in het weekend. Maar echt regeren doet hij niet
Niet echt natuurlijk, al zou je dan wel een andere vloot (6th?) kunnen gebruiken wat wat verlichting geeft op de Golf.quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:31 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Och, dan zijn ze alvast in de buurt voor de oorlog met Iran.
Watson ontmaskert links en de elite op geniale wijze. Bijvoorbeeld Hollywood die schande spreekt over Trump's immigratie plannen. Zelf leven in enorme woningen met hekwerken en muren, maar moord en brand schreeuwen als Trump een muur tussen VS en Mexico will gaan bouwen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:33 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Ohhhh, Watson is de hele nacht op geweest om een verhaal over JK Rowling te editten! Goh, zou ze echt ontmasktert worden als een iemand die een bloedhekel aan Trump heeft?
Jouw post was slechts een aanleiding voor een opmerking mijnerzijds.quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:35 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Eh, mijn punt was meer dat Trump Iran zou binnenvallen, blijkbaar is hij wel de mongool die zich voor Netanyahu's karretje laat spannen.
Lazer toch op met je elitegezeik. Trump is geboren als elite en is dat nog steeds. Verder heeft hij alleen maar elite, van oa het tijdens de campagne zgn verderfelijke Wall Street en Golman Sacks in zijn administration gehaald. En mensen zoals DeVos, zonder kennis maar met genoeg geld zich in te kopen. Geen elite verder hoor, Trump heeft daar helemaal niks mee. Is bij uitstek een blue collarmanquote:Op woensdag 15 februari 2017 23:39 schreef Schorpioen65 het volgende:
[..]
Watson ontmaskert links en de elite op geniale wijze. Bijvoorbeeld Hollywood die schande spreekt over Trump's immigratie plannen. Zelf leven in enorme woningen met hekwerken en muren, maar moord en brand schreeuwen als Trump een muur tussen VS en Mexico will gaan bouwen.
Een beetje zoals Pechdrol, Rutte en Samsom die wel open grenzen willen en alllerei asielzoekerscentra, maar niet in hun buurt. Dump ze maar in Ter Apel en andere dorpen
Bij woningen zonder muren valt het dak meestal naar beneden...quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:39 schreef Schorpioen65 het volgende:
[..]
Zelf leven in enorme woningen met hekwerken en muren
quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:44 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Bij woningen zonder muren valt het dak meestal naar beneden...
Mal is wel erg uhh, lief. Maar we gaan het zien..quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:03 schreef Bluesdude het volgende:
ok.... Zit Amerika in een chronische politieke crisis ?
Of is dit een storm die over is in april en dan suddert Amerika 4 jaar door met een malle president?
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 15-02-2017 om 20:45:16Join me in Florida this Saturday at 5pm for a rally at the Orlando-Melbourne International Airport!Tickets:… https://t.co/OigfXFECPp reageer retweet
ah ja ik bash die horrorclown wel graag... nu even wat milder zijnquote:Op donderdag 16 februari 2017 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mal is wel erg uhh, lief. Maar we gaan het zien..
Trump tweet sowieso alleen nav wat hij op tv ziet.. Dus, wat wil je nou zeggen?quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:06 schreef Nintex het volgende:
Trump heeft House of Cards gekeken[ afbeelding ]twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 15-02-2017 om 20:45:16Join me in Florida this Saturday at 5pm for a rally at the Orlando-Melbourne International Airport!Tickets:… https://t.co/OigfXFECPp reageer retweet
Dat jij teveel tv kijkt?quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Trump tweet sowieso alleen nav wat hij op tv ziet.. Dus, wat wil je nou zeggen?
Oh, da's wel grappig ja vooral omdat hij te lui is om een government te organiseren blijkbaar.quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:06 schreef Nintex het volgende:
Trump heeft House of Cards gekeken[ afbeelding ]twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 15-02-2017 om 20:45:16Join me in Florida this Saturday at 5pm for a rally at the Orlando-Melbourne International Airport!Tickets:… https://t.co/OigfXFECPp reageer retweet
Wat hebben die te maken met de Trump administratie? Oh, right, niets. Ik snap het.....niet.quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:11 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Dat jij teveel tv kijkt?
Hoef je niet te vragen of je al eens in wikileaks.com op Clinton of Podesta gezocht heb.
Maare .. heb je er al eens gezocht op dutch of Netherlands?
Owh, ongefundeerde jijbakken? Next!quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:11 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Dat jij teveel tv kijkt?
Hoef je niet te vragen of je al eens in wikileaks.com op Clinton of Podesta gezocht heb.
Maare .. heb je er al eens gezocht op dutch of Netherlands?
Dutch uninformed left crybaby'squote:Op donderdag 16 februari 2017 00:11 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Oh, da's wel grappig ja vooral omdat hij te lui is om een government te organiseren blijkbaar.
Tuurlijk, alle posities zijn al vervuld (incl ambassadeurs enzo) en er is in 3 weken nog niemand ontslagen, of heeft er iemand ontslag genomen of heeft iemand zich teruggetrokken als kandidaat voor een positie. Toch?quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:12 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Dutch uninformed left crybaby's
Die ook nog denken dat hun wereldbeeld het enig juiste isquote:Op donderdag 16 februari 2017 00:05 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Waarom dit topic toch altijd van die eensgezinde linkse dwazen aantrekt?
Gelukkig denk jij wel dat mijn wereldbeeld het juiste is ipv dat van jou, jij voorbeeld voor de rest vd wereld. Top, dat voorbeeld dat je geeftquote:Op donderdag 16 februari 2017 00:15 schreef Schorpioen65 het volgende:
[..]
Die ook nog denken dat hun wereldbeeld het enig juiste is
Elections have consequencestwitter:RepSwalwell twitterde op woensdag 15-02-2017 om 21:57:53#BREAKING All @HouseJudiciary Republicans vote against @HouseJudDems' efforts to examine @realDonaldTrump/WH ties to #RussianHacking. reageer retweet
Ja, waarschijnlijk betaald/wegkijkend volk.quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:15 schreef Schorpioen65 het volgende:
[..]
Die ook nog denken dat hun wereldbeeld het enig juiste is
Hoe zei Maxima dat ook alweer? Ohw ja: "een beetje dom"...quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:22 schreef Nintex het volgende:
Elections have consequencestwitter:RepSwalwell twitterde op woensdag 15-02-2017 om 21:57:53#BREAKING All @HouseJudiciary Republicans vote against @HouseJudDems' efforts to examine @realDonaldTrump/WH ties to #RussianHacking. reageer retweet
Volgens mij moet jij gaan slapen? Je bent niet scherp meerquote:Op donderdag 16 februari 2017 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig denk jij wel dat mijn wereldbeeld het juiste is ipv dat van jou, jij voorbeeld voor de rest vd wereld. Top, dat voorbeeld dat je geeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |