Ga je hier nou serieus over voetbal praten?quote:Op woensdag 15 februari 2017 20:56 schreef scrupuleus het volgende:
Xabi alonso nog in je team hebben
Niet strafbaar.quote:Op woensdag 15 februari 2017 21:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ga je hier nou serieus over voetbal praten?
Genot.quote:Op woensdag 15 februari 2017 21:33 schreef opperkleurder het volgende:
Net aangekomen in nationaal park torres del paine. Checken we in voor onze dorm voor 6 personen, blijken we een upgrade te hebben gekregen naar het hotel. Eigen kamer, goed bed, badkamer en beter eten. Beetje geluk is nooit weg.
Een orgie is wel ver weg nu.quote:Op woensdag 15 februari 2017 21:33 schreef opperkleurder het volgende:
Net aangekomen in nationaal park torres del paine. Checken we in voor onze dorm voor 6 personen, blijken we een upgrade te hebben gekregen naar het hotel. Eigen kamer, goed bed, badkamer en beter eten. Beetje geluk is nooit weg.
Ik lag afgelopen oktober ergens in een dorm op de Balkan, in mijn eentje, niets mis mee verder, maar als je dan het geneuk in de kamers om je heen hoort, wens je dat je in een goed hotel met geluidsdichte muren lagquote:Op woensdag 15 februari 2017 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een orgie is wel ver weg nu.
Morgen een nieuwe kans, dan zitten we met 6 anderen. Schijnt morgen ook de hele dag te gaan regenen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een orgie is wel ver weg nu.
Dan klop je toch aan en doe je mee?quote:Op woensdag 15 februari 2017 21:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik lag afgelopen oktober ergens in een dorm op de Balkan, in mijn eentje, niets mis mee verder, maar als je dan het geneuk in de kamers om je heen hoort, wens je dat je in een goed hotel met geluidsdichte muren lag..
Ervaringsdeskundige daaromtrent?quote:Op woensdag 15 februari 2017 21:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan klop je toch aan en doe je mee?
Bijna, tot ik zag hoe lelijk die wijven waren. Riep maar gauw "kut, verkeerde kamer!" en snelde weg.quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:01 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige daaromtrent?
Oppertopper. Geniet er van.quote:Op woensdag 15 februari 2017 21:33 schreef opperkleurder het volgende:
Hier geloof ik niks van.quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bijna, tot ik zag hoe lelijk die wijven waren. Riep maar gauw "kut, verkeerde kamer!" en snelde weg.
Gister hartje gehoord.quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zolang jij en Opper er zijn, vind ik alles goed.
De volgende dagen heb ik waarschijnlijk geen verbinding. Ik hoop dat je dit vol zult houden.quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vier stuks. Ben er nu eentje vergeten dus noem er geen één anders voelt die zich buitengesloten.quote:
Wie zijn er geband?quote:
quote:
En ik dan, zusje?quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wttog ouwes.quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wajooo ben je straat of zo.
ja primaquote:Op woensdag 15 februari 2017 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Aaah mooi! Snel hè!? Alles goed met de kleine?
bedanktquote:Op woensdag 15 februari 2017 22:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Gefeliciteerd, ik wist niet eens dat je vader werd.
Het kon nog wel eens moeilijk worden voor Arsenalquote:
Ik had iets meer van Napoli verwacht, toch genoten op zijn tijd.quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:49 schreef napoleonfour het volgende:
Hallo stijn, heb je weer genoten?
En dat terwijl ik in de rust dacht dat Arsenal misschien nog een leuk resultaat kon wegslepenquote:Op woensdag 15 februari 2017 22:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het kon nog wel eens moeilijk worden voor Arsenal
Je bedoelt die 1-1 zeker met het buitenkantje van Carvajal? Die 1-0 vond ik ook wel mooi, vroeg me nog af wat die Insigne bezielde om vanaf daar te schieten.quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die 1-0 en 3-1 van Real Madrid paste alleen zwijgen bij.
Ja die bedoel ik van Carvajal. Precies op maat, zo ziek.quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bedoelt die 1-1 zeker met het buitenkantje van Carvajal? Die 1-0 vond ik ook wel mooi, vroeg me nog af wat die Insigne bezielde om vanaf daar te schieten.
Jammer dat Driesje onzichtbaar wasquote:Op woensdag 15 februari 2017 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik van Carvajal. Precies op maat, zo ziek.
Kan je al weer lopen?quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor mij ook niet hoor. Maar vind het wel leuk voor hem.
Niet zo gek eigenlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat Driesje onzichtbaar was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |