tof, is alle hc/wg volgen daarvoor een vereiste of is alles thuis doen eveneens goed?quote:Op woensdag 15 februari 2017 02:09 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Je propedeusejaar wel in ieder geval.
En wat is dit nou voor antwoord op mijn reactie? Het gaat om het pochen en het verheven voelen zoals ij je al eerder aangaf.quote:Op woensdag 15 februari 2017 02:06 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Zeg, hoeveel heb jij met de Kerst op tafel gelegd om mensen die in de bijstand zitten te helpen? In Euro's, he?
PS: Alleen de BTW en BPM op een dergelijke auto is genoeg om een flink aantal mensen in de Bijstand te betalen maar dat wist je al, toch?
Niet voordat jij vertelt hoeveel jij afgelopen Kerst hebt gegeven aan mensen in de bijstand want dan weten we namelijk wie er een grote bek heeft en wie er geeft.quote:Op woensdag 15 februari 2017 02:12 schreef Japie77 het volgende:
[..]
En wat is dit nou voor antwoord op mijn reactie? Het gaat om het pochen en het verheven voelen zoals ij je al eerder aangaf.
Geef daar eerst maar eens een normaal antwoord op.
Ah je kan alleen geven met geld bedoel je? Niet met andere dingen?quote:Op woensdag 15 februari 2017 02:13 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Niet voordat jij vertelt hoeveel jij afgelopen Kerst hebt gegeven aan mensen in de bijstand want dan weten we namelijk wie er een grote bek heeft en wie er geeft.
Zal wel ineens stil blijven.
Het volk IS dom. Het volk stemt, mogelijk, massaal op een partij die haat verspreid en aanwakkert en met nul en generlei oplossingen komt behalve "belasting verlagen" en boeken verbranden. Klaar.quote:Op woensdag 15 februari 2017 02:26 schreef Japie77 het volgende:
Maar goed het gaat helemaal niet om wat iemand doet of niet doet of geeft of niet geeft. Het gaat om het sfeertje hier wat de neiging heeft om nogal neer te kijken op "het volk" en mensen in de bijstand. En pochen met van voor grote auto iemand heeft vind ik al helemaal lachwekkend eigenlijk. Alsof dat belangrijk is in het leven.....
bonum nox noctisquote:Op woensdag 15 februari 2017 02:47 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Het volk IS dom. Het volk stemt, mogelijk, massaal op een partij die haat verspreid en aanwakkert en met nul en generlei oplossingen komt behalve "belasting verlagen" en boeken verbranden. Klaar.
Ik kijk helemaal niet neer op mensen in de bijstand en jouw beweringen daaromtrent aan mijn adres zijn gewoon botte leugens, soms worden er hier harde grappen gemaakt, ja, so fucking what, het is een SC waar mensens soms een grap maken, soms serieus zijn en soms totaal niet serieus zijn. Grow up of donder op wat mij betreft maar hou je stupide beschuldigingen gewoon voor je.
Als laatste, jij begon over auto's, en om jou te jennen reageerde ik met de mededeling dat wij niet zo iets patserigs als een BMW gekozen hebben maar een Jaguar. In tegenstelling tot anderen hier kan jij blijkbaar met zoiets niet omgaan, da's heel jammer voor jou. Ik slaap in de prettige gedachte dat die auto meer aan belastingen (ruim 22K) opbrengt dan de gemiddelde werknemer in een jaar betaald.
Zo, nu slapen.
Geen vereiste, maar geloof me ash, je moet het wel doen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 02:11 schreef LA_niner het volgende:
[..]
tof, is alle hc/wg volgen daarvoor een vereiste of is alles thuis doen eveneens goed?
Het volk is dom. Dat blijft mij bij. Het volk is wat wij zijn als maatschappij. Zouden moeten zijn als je in democratie gelooft. Het volk bepaalt wat er gebeurt in een land, bouwt de maatschappij. Zonder het volk ben jij helemaal niks.quote:Op woensdag 15 februari 2017 02:47 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Het volk IS dom. Het volk stemt, mogelijk, massaal op een partij die haat verspreid en aanwakkert en met nul en generlei oplossingen komt behalve "belasting verlagen" en boeken verbranden. Klaar.
Ik kijk helemaal niet neer op mensen in de bijstand en jouw beweringen daaromtrent aan mijn adres zijn gewoon botte leugens, soms worden er hier harde grappen gemaakt, ja, so fucking what, het is een SC waar mensens soms een grap maken, soms serieus zijn en soms totaal niet serieus zijn. Grow up of donder op wat mij betreft maar hou je stupide beschuldigingen gewoon voor je.
Als laatste, jij begon over auto's, en om jou te jennen reageerde ik met de mededeling dat wij niet zo iets patserigs als een BMW gekozen hebben maar een Jaguar. In tegenstelling tot anderen hier kan jij blijkbaar met zoiets niet omgaan, da's heel jammer voor jou. Ik slaap in de prettige gedachte dat die auto meer aan belastingen (ruim 22K) opbrengt dan de gemiddelde werknemer in een jaar betaald.
Zo, nu slapen.
Deus volens, homo lulensquote:
Misschien moeten die mensen zich eerst even verdiepen in het prijskaartje.quote:Op woensdag 15 februari 2017 07:22 schreef Mystikvm het volgende:
In de categorie "regen is nat"
http://www.nu.nl/verkiezi(...)d-terug-65-jaar.html
Populisme doet het beter dan gezond verstand tegenwoordig. Zie je ook bij de law and order typetjes of degenen die denken dat grenzen dicht een oplossing is voor alles.quote:Op woensdag 15 februari 2017 07:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Misschien moeten die mensen zich eerst even verdiepen in het prijskaartje.
Je gaat dan wel 150 euro per maand betalen maar je kan dan kiezen uit clubjes als de SP of PVV.quote:Op woensdag 15 februari 2017 07:47 schreef MMXMMX het volgende:
Ik wil graag de eigenrisico bij de zorgverzekering weg hebben Ik ben toch al voor 111 euro verzekerd ?
Dit is echt nergens voor nodig.
Bij welke partijen kom ik dan uit ?
GroenLinks wil het ook afschaffen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 07:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je gaat dan wel 150 euro per maand betalen maar je kan dan kiezen uit clubjes als de SP of PVV.
Nog meer keuze om meer uit te willen geven dan.quote:Op woensdag 15 februari 2017 07:48 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
GroenLinks wil het ook afschaffen.CDA, PvdA en 50PLUS willen het verminderen.
Het gebrek aan intellect onder de volksvertegenwoordigers baart mij meer zorgenquote:
Njord?quote:Op woensdag 15 februari 2017 01:04 schreef KetchupFTW het volgende:
Nouja, wel handig bij het roeien.
quote:Op woensdag 15 februari 2017 07:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het gebrek aan intellect onder de volksvertegenwoordigers baart mij meer zorgen
Onder Klaver heeft de partij wel een ruk naar links gemaakt. Je kan alleen niet uitsluiten dat ze in een kabinet komen met o.a. wat rechtse partijen en daardoor compromissen moeten sluiten.quote:Op woensdag 15 februari 2017 07:53 schreef MMXMMX het volgende:
Oke GroenLinks lijkt wel een optie .
Maar zijn die echt links of steunen zij regelmatig het rechtse gedoe van dit kabinet ?
PVDA en CDA zijn zo maar rechts geworden zonder dat aan de kiezer mede te delen
Ik vind het erg moeilijk deze keerIk zweef nog en mischien moet ik die stemwijzer test maar eens doen
Jawel hoor. Eigenlijk al sinds de grote staatsmannen er niet meer zijn. Die echte politieke dieren.quote:
Spin geven en tefloncoating hebben is belangrijker geworden dan daadwerkelijk niveau hebben.quote:Op woensdag 15 februari 2017 08:02 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Eigenlijk al sinds de grote staatsmannen er niet meer zijn. Die echte politieke dieren.
Haha.quote:Op woensdag 15 februari 2017 07:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Groenlinks stemt inderdaad stiekem lekker met de vvd meequote:Op woensdag 15 februari 2017 07:53 schreef MMXMMX het volgende:
Oke GroenLinks lijkt wel een optie .
Maar zijn die echt links of steunen zij regelmatig het rechtse gedoe van dit kabinet ?
PVDA en CDA zijn zo maar rechts geworden zonder dat aan de kiezer mede te delen
Ik vind het erg moeilijk deze keerIk zweef nog en mischien moet ik die stemwijzer test maar eens doen
Ik zou voor GL kiezen vanwege de progressieve agenda. De echt linkse punten blijven niet plakken als ze bijvoorbeeld bij D66 aan moeten sluiten. De progressieve punten over verduurzaming of legalisering van wietteelt gaan er dan wel door komen omdat dat voor rechtsere partijen makkelijke cadeautjes zijn. De kiezer is die zaken grotendeels om het even, terwijl het voor progressief Nederland als dikke winst gezien wordt. Kan GL weer concessies doen op het gebied van immigratie en law and order.quote:Op woensdag 15 februari 2017 08:00 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Onder Klaver heeft de partij wel een ruk naar links gemaakt. Je kan alleen niet uitsluiten dat ze in een kabinet komen met o.a. wat rechtse partijen en daardoor compromissen moeten sluiten.
Niet iedereen gaat voor jouw rechts-radicale favorieten.quote:Op woensdag 15 februari 2017 07:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik wil dat de wiet teelt in handen komt van de gemeentes en de gemeentes kunnen dan leveren aan de shops op deze manier komt er rust en duidelijkheid in de keet en dat levert belasting geld op en banen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 08:15 schreef skysherrif het volgende:
Ondanks dat ik er persoonlijk niets tegen heb, integendeel, ben ik toch niet helemaal voor legalisering van de wietteelt en vind ik het gedoogbeleid opzich wel prima. Echt legaliseren vind ik toch een soort verloedering over zich heen hebben.
Tsja, ik ben geen drugsgebruiker, ook niet recreatief, dus mij kan die zooi allemaal gestolen worden. Maar het levert zoveel criminaliteit op, en vooral ook "onschuldige" betrokkenen die de criminaliteit in worden gezogen omdat ze als Brabantse familie denken dat het prima is om wat bij te verdienen met een plantage op zolder. Die zich zonder het goed te beseffen inlaten met geharde criminelen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 08:15 schreef skysherrif het volgende:
Ondanks dat ik er persoonlijk niets tegen heb, integendeel, ben ik toch niet helemaal voor legalisering van de wietteelt en vind ik het gedoogbeleid opzich wel prima. Echt legaliseren vind ik toch een soort verloedering over zich heen hebben.
Mooi dat het nog steeds van kwaad tot erger lijkt te kunnen gaan. Het lijkt Balkenende I wel.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:09 schreef KoosVogels het volgende:
Dat presidentschap van Trump is wel een fascinerend schouwspel.
Kan je teruglezen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:07 schreef xpompompomx het volgende:
En hoe is het Kaas vergaan gisteravond??
Vooral een fascistisch schouwspel.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:09 schreef KoosVogels het volgende:
Dat presidentschap van Trump is wel een fascinerend schouwspel.
Refragmental zeker?quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:16 schreef Mystikvm het volgende:
Zojuist in het Trump-topic gelezen dat Trump een sterke president is omdat hij president is. Geen speld tussen te krijgen.
Misschien kun je even een Venndiagram tekenen voor die jongen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:16 schreef Mystikvm het volgende:
Zojuist in het Trump-topic gelezen dat Trump een sterke president is omdat hij president is. Geen speld tussen te krijgen.
FP moet je dan ook gewoon mijden. Daar is het niveau nog lager dan in NWS, en dat is veelzeggend.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:19 schreef Mystikvm het volgende:
En op de FP weer cognitief dissonanten die beweren dat of Trump zijn matties contact hadden met Russische inlichtingendiensten helemaal niet belangrijk is. Belangrijk is dat ze in de VS gaan zoeken naar mogelijke terroristen!
Het is echt ongelooflijk...
Het is meer de realisatie die geen enkel feit deze mensen gaat overtuigen van hun ongelijk. Ook als ze met de verpulverde resten van hun nabestaanden in hun handen staan nadat een Russische tank er over heen gereden is zullen ze de EU en de islam nog de schuld willen geven en Poetin een held blijven vinden.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
FP moet je dan ook gewoon mijden. Daar is het niveau nog lager dan in NWS, en dat is veelzeggend.
Gelukkig voor jou ligt Kaas- nog zijn roes uit te slapen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is meer de realisatie die geen enkel feit deze mensen gaat overtuigen van hun ongelijk. Ook als ze met de verpulverde resten van hun nabestaanden in hun handen staan nadat een Russische tank er over heen gereden is zullen ze de EU en de islam nog de schuld willen geven en Poetin een held blijven vinden.
Heb me ook reuze goed vermaakt met die aapjes die maar bleven en blijven ontkennen dat Rusland nauw betrokken was bij het neerhalen van MH17.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is meer de realisatie die geen enkel feit deze mensen gaat overtuigen van hun ongelijk. Ook als ze met de verpulverde resten van hun nabestaanden in hun handen staan nadat een Russische tank er over heen gereden is zullen ze de EU en de islam nog de schuld willen geven en Poetin een held blijven vinden.
Thierry Baudet?quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heb me ook reuze goed vermaakt met die aapjes die maar bleven en blijven ontkennen dat Rusland nauw betrokken was bij het neerhalen van MH17.
Maar de VS![]()
![]()
!!!
![]()
Ze doen zo lekker conservatief en stoer.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:33 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Wat is eigenlijk zo aantrekkelijk aan Rusland? Het is een beetje een treurig land tegenwoordig. Is China (om maar een groot en machtig land te noemen) niet 'cooler'?
China heeft niet in die mate een Sterke Man (alhoewel het me niet verbazen als Xi Jinping uiteindelijk meer macht heeft dan Poetin). Zo'n autoritaire leider heeft een magische aantrekkingskracht op sommigen, zie bijvoorbeeld ook Fidel Castro.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:33 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Wat is eigenlijk zo aantrekkelijk aan Rusland? Het is een beetje een treurig land tegenwoordig. Is China (om maar een groot en machtig land te noemen) niet 'cooler'?
Het is de spierballentaal en het feit dat ze daar niet doen aan oppositie, rechtsstaat en bescherming van burgerrechten wat de gekkies aanspreekt.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:33 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Christenen zien dat ze hun normen en waarden niet meer kunnen combineren met democratische waarden, dan is het niet heel raar dat ze nu verlekkerd naar het autoritaire Rusland kijken. Daar wordt het christendom tenminste nog beschermd, oid.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:33 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Chinaquote:Op woensdag 15 februari 2017 09:33 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Maar wat minder populair bij Tibet-loversquote:Op woensdag 15 februari 2017 09:38 schreef Reya het volgende:
China is dan weer populair bij economie-autisten.
Op wat hippies na interesseert Tibet niemand iets.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar wat minder populair bij Tibet-lovers
Met zoveel eten was dat niet eens een heel groot probleem.quote:
Het interesseert China kennelijk heel erg veel. Toch niet de grootste hippies lijkt me.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Op wat hippies na interesseert Tibet niemand iets.
En nu? Nog lekker smerig aan het farten?quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Met zoveel eten was dat niet eens een heel groot probleem.Maar kan ook zeker niet zeggen dat ik me fris als een briesje voelde.
Gek genoeg zit er niemand op de stoeltjes naast me in de studieruimte.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En nu? Nog lekker smerig aan het farten?
Bovendien is de doorsnee laaggeschoolde wodka-zuipende Rus blank en met Christelijke wortels, dat sluit natuurlijk goed aan bij de boze blanke man bij ons.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:35 schreef Reya het volgende:
[..]
China heeft niet in die mate een Sterke Man (alhoewel het me niet verbazen als Xi Jinping uiteindelijk meer macht heeft dan Poetin). Zo'n autoritaire leider heeft een magische aantrekkingskracht op sommigen, zie bijvoorbeeld ook Fidel Castro.
Ik dacht dat Xi Jinping ook wel een beetje een patser is. Maar hij zou dat wel minder duidelijk zijn dan Castro en Poetin.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:35 schreef Reya het volgende:
[..]
China heeft niet in die mate een Sterke Man (alhoewel het me niet verbazen als Xi Jinping uiteindelijk meer macht heeft dan Poetin). Zo'n autoritaire leider heeft een magische aantrekkingskracht op sommigen, zie bijvoorbeeld ook Fidel Castro.
Het is best wel koddig dat deze 'gekkies' denken dat zij baat hebben bij een figuur zoals Poetin. Toch een beetje die Marokkaanse-Nederlander die op Wilders stemt.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is de spierballentaal en het feit dat ze daar niet doen aan oppositie, rechtsstaat en bescherming van burgerrechten wat de gekkies aanspreekt.
Ik zag gisteren een artikel (niet gelezen want betaalmuur) over Fransen die naar Rusland emigreren. Dat zal hier nog wel eens mee te maken kunnen hebben.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:37 schreef Euribob het volgende:
[..]
Christenen zien dat ze hun normen en waarden niet meer kunnen combineren met democratische waarden, dan is het niet heel raar dat ze nu verlekkerd naar het autoritaire Rusland kijken. Daar wordt het christendom tenminste nog beschermd, oid.
Schoten gevuurd in de VBL sc euribob, dit laat je je niet gebeuren tochquote:Op woensdag 15 februari 2017 03:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De mensen in Pol snappen er weinig van helaas.
Onze voetbalvrienden.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Schoten gevuurd in de VBL sc euribob, dit laat je je niet gebeuren toch
Lekker interessant.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Schoten gevuurd in de VBL sc euribob, dit laat je je niet gebeuren toch
Het is een zware dag voor ze, het halve subforum is gebanned na een bezoekje in het jinek topic gisteravond.quote:
Wat een figuurquote:Op woensdag 15 februari 2017 09:06 schreef xpompompomx het volgende:
Wil er nog iemand lachen om Bosma?
http://www.bndestem.nl/al(...)ze-cultuur-1.6905008
Was er weer 'een relavond'? Zijn er eigenlijk ook bans uitgedeeld toen ze dat laatst hier deden?quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het is een zware dag voor ze, het halve subforum is gebanned na een bezoekje in het jinek topic gisteravond.
Ik heb trouwens helaas niet genoeg algemene ontwikkeling om te weten wat 'het avondland' is, maar ik wil het ook niet opzoeken omdat ik herken dat het in NWS ook vaak door vuige types wordt gebruikt.quote:
De westerse wereld, omdat in het westen de zon onder gaat. Tegenovergestelde van Japan, land van de rijzende zon.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb trouwens helaas niet genoeg algemene ontwikkeling om te weten wat 'het avondland' is, maar ik wil het ook niet opzoeken omdat ik herken dat het in NWS ook vaak door vuige types wordt gebruikt.
Het zit in de de afkorting Pegida verwerkt. Dan weet je eigenlijk al genoeg.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb trouwens helaas niet genoeg algemene ontwikkeling om te weten wat 'het avondland' is, maar ik wil het ook niet opzoeken omdat ik herken dat het in NWS ook vaak door vuige types wordt gebruikt.
Geen idee, dat heb ik helaas gemist. Alleen die Caland bleef toen hangen, dat is volgens mij nog wel een normaal figuurquote:Op woensdag 15 februari 2017 09:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Was er weer 'een relavond'? Zijn er eigenlijk ook bans uitgedeeld toen ze dat laatst hier deden?
China en hun mensenrechtenschendingen bewonderen is meer het ding van types als kaas en kowloon.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:33 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ze hebben wel een mooie TT traditie.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:58 schreef Kaas- het volgende:
Ik zit nu even te kijken in die voetbal SC van je maar dat is ook enkel geruzie sky.
Maar goed, dat is hier meestal ook in het post-Ketchup&Japie-SC-tijdperk.
Dat bezoekje ging toch nergens over. Vond het best gezellig wat nieuw bloed.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Was er weer 'een relavond'? Zijn er eigenlijk ook bans uitgedeeld toen ze dat laatst hier deden?
Ik vind dit juist het grote gevaar, waar jij dat in onfatsoenlijkheid ziet. Mensen die klagen over softe rechters hebben geen boodschap aan dingen als "bewijslast", "onschuldig tot schuld bewezen is" en "rechten van een verdachte". Die willen gewoon dat rechters vonnissen uitpoepen die zij graag willen horen. Die vinden oppositie in politiek ook maar lastig.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:46 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het is best wel koddig dat deze 'gekkies' denken dat zij baat hebben bij een figuur zoals Poetin. Toch een beetje die Marokkaanse-Nederlander die op Wilders stemt.
Was het al in het sjun-tijdperk.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:58 schreef Kaas- het volgende:
Ik zit nu even te kijken in die voetbal SC van je maar dat is ook enkel geruzie sky.
Maar goed, dat is hier meestal ook in het post-Ketchup&Japie-SC-tijdperk.
Ah. Dank, dan maar.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:57 schreef Igen het volgende:
[..]
De westerse wereld, omdat in het westen de zon onder gaat. Tegenovergestelde van Japan, land van de rijzende zon.
quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
China en hun mensenrechtenschendingen bewonderen is meer het ding van types als kaas en kowloon.
quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:38 schreef Reya het volgende:
China is dan weer populair bij economie-autisten.
Whehe.quote:Op woensdag 15 februari 2017 10:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat bezoekje ging toch nergens over. Vond het best gezellig wat nieuw bloed.
Wel wat sneu dat bepaalde figuren hier weer over zeik gingen omdat de reeks niet meer zou kloppen
Het is zeker een probleem. Ik heb alleen geen zicht op de grootte van deze groep. Als het maar een paar droeftoeters zijn, dan zal het wel meevallen met hoe gevaarlijk het is.quote:Op woensdag 15 februari 2017 10:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind dit juist het grote gevaar, waar jij dat in onfatsoenlijkheid ziet. Mensen die klagen over softe rechters hebben geen boodschap aan dingen als "bewijslast", "onschuldig tot schuld bewezen is" en "rechten van een verdachte". Die willen gewoon dat rechters vonnissen uitpoepen die zij graag willen horen. Die vinden oppositie in politiek ook maar lastig.
Die mensen staan er gewoon niet bij stil dat er situaties zijn dat het door hun gedroomde regime besluiten neemt die erg slecht voor hunzelf kunnen zijn en dat ze dan dus geen middelen meer hebben om het aan te vechten. Die denken dat iemand als Poetin alleen maar voor hun werkt.
Die zeik-kant maakt remlof ook wel weer een mooie en vermakelijke user.quote:Op woensdag 15 februari 2017 10:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die types schijnen ook slecht tegen grapjes over katten en ander ongedierte te kunnen
Het is alleen iets te makkelijkquote:Op woensdag 15 februari 2017 10:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die zeik-kant maakt remlof ook wel weer een mooie en vermakelijke user.
En Lucidaquote:Op woensdag 15 februari 2017 10:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Die had het nu prima met types als sjun, speedfreak en aah kunnen vinden, inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |