Ik heb gekkere dingen meegemaakt.quote:
Sorry nog daarvoor.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer een patient gehad die in geuren en kleuren toegaf dat hij zich wekelijks liet dekken door een Shetland hengst, die anus hing zowat als een grote lap rosbief tot zijn knieën.
Moeilijke mictie als hoofdklacht dus leuk rectaal toucher was dat.
Dat denk ik ook ja. Men zit nu van alles te verzinnen terwijl er volgens mij maar 2 filmpjes zijn.quote:
Ik heb er toch echt drie gezien.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Men zit nu van alles te verzinnen terwijl er volgens mij maar 2 filmpjes zijn.
Maar goed, we gaan het horen, ik ga nog even nabeschouwing kijken van PSG-BAR.
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Men zit nu van alles te verzinnen terwijl er volgens mij maar 2 filmpjes zijn.
Maar goed, we gaan het horen, ik ga nog even nabeschouwing kijken van PSG-BAR.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Karina op 14-02-2017 22:38:31 (voor de mensen die het niet hebben gezien ;)) ]
Nee, het was mooi en sensueel, volgens eerdere gasten van Jinek.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:36 schreef kladderadatsch het volgende:
Ik heb trouwens helemaal niks gezien, was het heel erg?
Ja, dat had ik gezien, maar die Stella whatsherface neem ik niet echt serieus en Hugo Borst al helemaal niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, het was mooi en sensueel, volgens eerdere gasten van Jinek.
DM? (link 3e filmpje)quote:
Ik denk niet dat de jeugd nog opkijkt van fistfilmpjes.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:45 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
En hoe waren de reacties in de klas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |