Zit je nou te trollen? Dan ben je echt goed, of je hebt het dus echt NIET meegekregen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:18 schreef Karina het volgende:
Nou ja goed. Beetje pis en poepgrapjes prima hoor bij dit onderwerp, maar het hoeft ook niet supergrof te worden
Ik heb iets gemist geloof ik.quote:
Ik gok het tweede want van fistfucken heb ik niks gehoord en/of gezienquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:19 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Zit je nou te trollen? Dan ben je echt goed, of je hebt het dus echt NIET meegekregen.
Ja tuurlijk manquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Alleen in NWS een beetje maar niet hier of in SHO, dan ben ik super serieus.
2 in totaal toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:21 schreef kladderadatsch het volgende:
Hint, er waren meer filmpjes, meer zeg ik niet.
Ik heb er 10.quote:
Ze werd double-gefist.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik gok het tweede want van fistfucken heb ik niks gehoord en/of gezienHoef het ook niet te zien.
Wat is je nummer, ik app ze je wel.quote:
Jij hebt niks gehoord of gezegd, dit is een gesprek voor volwassenen.quote:
Uh oke. Dat heb ik idd gemist. Weet alleen die 2 met het pissen en doggy.quote:
Nee dankjewelquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Wat is je nummer, ik app ze je wel.
De Waylon bdsm-filmpjes waren ranziger ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Er schijnen nog ziekere filmpjes van Paay in omloop te zijn.
Labradorsquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:27 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Nee, dierenseks, dat is zeker wel normaal!? Moet je nodig zeggen dat ik grof ben!
Doggy is geen dierenseks hequote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:27 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Nee, dierenseks, dat is zeker wel normaal!? Moet je nodig zeggen dat ik grof ben!
Ik heb ooit een keer een patient gehad die in geuren en kleuren toegaf dat hij zich wekelijks liet dekken door een Shetland hengst, die anus hing zowat als een grote lap rosbief tot zijn knieën.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:27 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
ZEIK niet zo.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
We houden het een beetje netjes he? Tering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |