Jaquote:Op dinsdag 14 februari 2017 17:38 schreef Euribob het volgende:
[..]
Meer eigen risico dan belasting betalen en dan nóg heeft de PvdA het gedaan.
Een voor de campagne ingehuurd fotomodel?quote:
Het zou zomaar kunnen. Ik heb geen idee wie het is.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 18:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een voor de campagne ingehuurd fotomodel?
Even wachten tot de vvd-webcare weer aanwezig is voor alle antwoorden.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 18:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen. Ik heb geen idee wie het is.
Fuck unanimiteit! - Jospeh Stalinquote:
quote:En laat de docenten zelf meebetalen en vakantiedagen inleveren. Ik denk dat het dan snel gedaan is met de snoepreisjes.
Deze man.quote:Die Pieter Omzigt moeten ze meer in de strijd moeten gooien.
Als we een premier los zouden mogen kiezen zou hij mijn stem krijgen
The FP always delivers.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 18:43 schreef Janneke141 het volgende:
Ondertussen op de FP, als reactie op de schoolreisjes die betaald worden uit de (vrijwillige) ouderbijdrage:
[..]
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 18:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Even wachten tot de vvd-webcare weer aanwezig is voor alle antwoorden.
Jammer dat de elite het onmogelijk maaktquote:
als er een functie is die je Omtzigt nou net niet moet laten bekleden, dan is het aanvoerder van de ministerraad.quote:
quote:
NWS / RTL 4 Debat gaat tóch door!quote:Op dinsdag 14 februari 2017 18:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je hebt weer ergens een autist gespot?
Oh nee, niet de 5-sterrenbeweging uit een ontwikkelingsland.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 18:12 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Jij hebt de laatste 2 referenda, de brexit, Trump en de 5 sterrenbeweging gemist?
Aha, dat kan ik gelukkig niet bekijkenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 18:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
NWS / RTL 4 Debat gaat tóch door!
Een moderator met een verstandige opinie.
Minister van Autistische Zaken.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 18:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
als er een functie is die je Omtzigt nou net niet moet laten bekleden, dan is het aanvoerder van de ministerraad.
Artikel 314 Wetboek van Strafrecht. Volgende keer dat ik zo'n kutkoter een takje zie oprapen houd ik zijn smoel op heterdaad aan.quote:Hij die, zonder geweld of bedreiging met geweld tegen personen, geheel of ten dele aan een ander toebehorende klei, bagger, ongesneden veen, zand, aarde, grind, puin, mestspeciën, zoden, plaggen, heide, helm, wier, riet, biezen, mos, onbewerkt en niet vervoerd hak- of sprokkelhout, ongeplukte of afgevallen boomvruchten of bladeren, te veld staand gras of te veld staande of na de oogst achtergebleven veldvruchten wegneemt, met het oogmerk om zich die voorwerpen wederrechtelijk toe te eigenen, wordt, als schuldig aan stroperij, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een maand of geldboete van de tweede categorie.
De 5-sterrenbeweging wou zich toch aansluiten bij de Europese fractie waar ook de VVD en D66 in zitten?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 18:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh nee, niet de 5-sterrenbeweging uit een ontwikkelingsland.
Je hebt een ban bij nws?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 18:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha, dat kan ik gelukkig niet bekijken
De Chinese vlag heeft vijf sterren. Die symboliseren de elementen van het communisme:quote:Op dinsdag 14 februari 2017 18:59 schreef KoosVogels het volgende:
De 5-sterrenbeweging. Is dat een of andere belangenclub voor homo's?
Wat een pauper.quote:
Als mod hier zelf de discussie onmogelijk maken. Tsss Brudertje je zou toch beter moeten weten dan dit.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 18:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh nee, niet de 5-sterrenbeweging uit een ontwikkelingsland.
Nee, dat gaat over partij van de dieren.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 17:26 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Het is een beetje een rommeltje maar dit las ik hier
[..]
Lijkt me duidelijk die onderste regel is van jou geloof ik en die bovenste regel gaat over de PVDA scrol anders ff terug LOL
Geen idee of je later nog wordt beantwoord, maar dat is marieke elsinga van rtl late night. Beetje een irritante stem, maar eerlijk is eerlijk, een prachtig paar borsten.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 18:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen. Ik heb geen idee wie het is.
Lekker met je zatte harses te laat binnen komen stampen. Overhemdje scheef dichtgeknoopt, haartjes door de war. Wordt een dramatische break-up.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 19:40 schreef Kaas- het volgende:
Kut m'n vriend zit al in restaurant te wachten en ikben veel t laat en heb re veel gedronken op de uni
Eet smakelijk!quote:Op dinsdag 14 februari 2017 19:40 schreef Kaas- het volgende:
Kut m'n vriend zit al in restaurant te wachten en ikben veel t laat en heb re veel gedronken op de uni
Ik zou onderweg nog maar even flink zien te ontnuchteren.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 19:40 schreef Kaas- het volgende:
Door dit soort streken snap ik dat kaas hommo is.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 19:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou onderweg nog maar even flink zien te ontnuchteren.
Je hebt mazzel als hij er nog zit tegen de tijd dat je er bent, ik zou al gegaan zijn, of met de ober zitten sjanzen en daar niet mee ophouden als je er bent, dat is optie twee
Hahaha, vetpens.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 19:50 schreef Kaas- het volgende:
geb kleine kapsalon besteld om iets nuchterder bij diner aan te komen
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 19:40 schreef Kaas- het volgende:
toch niet met knoflooksausquote:Op dinsdag 14 februari 2017 19:50 schreef Kaas- het volgende:
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 19:55 schreef Pokkelmans het volgende:
Kaas is ook de enige hier die na een snack van 1500 Kcal nog een diner weg kan vreten.
Nice. Lekker veel saus en dan maar hopen dat het goedkomt.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 19:50 schreef Kaas- het volgende:
Biertje derbij.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 19:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nice. Lekker veel saus en dan maar hopen dat het goedkomt.
Wat een klucht weer, man man man.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 19:50 schreef Kaas- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |