Maar is dat wel zo?!?!quote:Op maandag 13 februari 2017 23:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
We mogen blij zijn dat kinderen niet door jou onderwezen worden
Hoe kom je erbij dat ik ongelukkig ben?quote:Op maandag 13 februari 2017 09:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
En desondanks ongelukkig en klagen over het systeem.
Gewoon foto posten, tegendeel bewijzen. Makkiequote:
Genoeg FOK!sters die de stelling in de TT kunnen ontkrachtenquote:Op maandag 13 februari 2017 23:59 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Gewoon foto posten, tegendeel bewijzen. Makkie
Ga de grenzen van m'n macht niet opzoeken. Ik ben geen Trump, kom nou.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 00:01 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Aan u is de macht, beste Bob
A gentleman doesnt kiss and tell, remlofquote:Op dinsdag 14 februari 2017 00:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Genoeg FOK!sters die de stelling in de TT kunnen ontkrachten
Nee, jij kan een zin met meer dan 4 woorden begrijpelijk neerschrijven, dat maakt je al totaal anders dan Trumpquote:Op dinsdag 14 februari 2017 00:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ga de grenzen van m'n macht niet opzoeken. Ik ben geen Trump, kom nou.
Ik ben dan ook geen gentleman.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 00:02 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
A gentleman doesnt kiss and tell, remlof
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 14 februari 2017 00:21 schreef remlof het volgende:
Vandaag is het Valentijnsdag en:
[ afbeelding ]
Dat doet Wilders ook.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 00:48 schreef Pokkelmans het volgende:
Godverdomme wat is die Kuzu irritant hè. Alsof hij een sprookje voorleest aan de kleuterklas.
Kuzuquote:Op dinsdag 14 februari 2017 00:48 schreef Pokkelmans het volgende:
Godverdomme wat is die Kuzu irritant hè. Alsof hij een sprookje voorleest aan de kleuterklas.
Alsof jij in de spiegel kijken doet?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 00:48 schreef Pokkelmans het volgende:
Zo hebben we enerzijds een Leidse bal, en anderzijds een Limburgse peroxide-kop die al een decennium geen normaal contact met anderen heeft gehad en in een bunker moet leven, die dan beweren op te komen voor de belangen van "de gewone man".quote:Op dinsdag 14 februari 2017 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Klopt, die is alle binding met de realiteit al meer dan tien jaar kwijt.
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!11!!!quote:Op dinsdag 14 februari 2017 00:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zo hebben we enerzijds een Leidse bal, en anderzijds een Limburgse peroxide-kop die al een decennium geen normaal contact met anderen heeft gehad en in een bunker moet leven, die dan beweren op te komen voor de belangen van "de gewone man".
maar kuzu heeft nog wel iets geslepens over zich heen, zoiets rattigs. Die andere is echt een lompe mongool (azarkan ofzo?)quote:Op dinsdag 14 februari 2017 00:48 schreef Pokkelmans het volgende:
twitter:CBSNews twitterde op dinsdag 14-02-2017 om 01:38:22NEW: Senate confirms nomination of Steven Mnuchin to be treasury secretary, 53 yeas to 47 nays… https://t.co/hkmvGoAsMW reageer retweet
Geneuzel.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 08:35 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Goedemorgen en wat een leuk nieuws allemaal deze ochtend. Trump is alweer een adviseur armer. Niemand voelt zich meer thuis in dit land en sommige Nederlanders hebben een vluchtplan in het geval Wilders premier wordt. Gezellig.
Vluchtplan slaat natuurlijk nergens op als die man premier wordt. Beter blijf je om oppositie te bieden in plaats van met je staart tussen je benen weg te gaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 08:35 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Goedemorgen en wat een leuk nieuws allemaal deze ochtend. Trump is alweer een adviseur armer. Niemand voelt zich meer thuis in dit land en sommige Nederlanders hebben een vluchtplan in het geval Wilders premier wordt. Gezellig.
Mee eens, al ging het in dit geval wel over iemand met een Marokkaanse achtergrond en haar gezin. In dat geval ben ik toch wat milder. Je wilt je kinderen toch ook niet te veel blootstellen aan toenemende agressie. Van die hoogopgeleide babyboomers die naar Canada willen nadat ze hier een fantastisch leven hebben gehad vol met kansen zijn inderdaad zeer vervelend.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 08:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vluchtplan slaat natuurlijk nergens op als die man premier wordt. Beter blijf je om oppositie te bieden in plaats van met je staart tussen je benen weg te gaan.
Ik zou bij een SP, PvdA, GL meerderheid ook vertrekken.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 08:52 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Mee eens, al ging het in dit geval wel over iemand met een Marokkaanse achtergrond en haar gezin. In dat geval ben ik toch wat milder. Je wilt je kinderen toch ook niet te veel blootstellen aan toenemende agressie. Van die hoogopgeleide babyboomers die naar Canada willen nadat ze hier een fantastisch leven hebben gehad vol met kansen zijn inderdaad zeer vervelend.
Al met al vind ik het buitengewoon erg dat we momenteel een klimaat hebben waardoor mensen toch een vluchtplan hebben. Of het nou lichtelijk overdreven is of niet.
Ik zou bijna voor de lol op één van de genoemde partijen stemmen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 08:55 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik zou bij een SP, PvdA, GL meerderheid ook vertrekken.
We kunnen enkel dromen...quote:Op dinsdag 14 februari 2017 08:55 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Vanuit mijn retraite kan ik je ook nog prima irriteren.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 08:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou bijna voor de lol op één van de genoemde partijen stemmen.
Mwoah, ook als Marokkaan zou je moeten blijven als je vindt dat Nederland je thuis is. Je laat je toch geen dingen afpakken?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 08:52 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Mee eens, al ging het in dit geval wel over iemand met een Marokkaanse achtergrond en haar gezin. In dat geval ben ik toch wat milder. Je wilt je kinderen toch ook niet te veel blootstellen aan toenemende agressie. Van die hoogopgeleide babyboomers die naar Canada willen nadat ze hier een fantastisch leven hebben gehad vol met kansen zijn inderdaad zeer vervelend.
Al met al vind ik het buitengewoon erg dat we momenteel een klimaat hebben waardoor mensen toch een vluchtplan hebben. Of het nou lichtelijk overdreven is of niet.
Is jouw mening de echte wil van het volk?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 09:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mwoah, ook als Marokkaan zou je moeten blijven als je vindt dat Nederland je thuis is. Je laat je toch geen dingen afpakken?
Het is bovendien nog nergens voor nodig. Zolang Wilders geen grondrechten sf gaat schaffen kan alle schade weer ongedaan gemaakt worden. Als hij wel grondrechten af gaat schaffen is het bijna je burgerplicht om de straat op te gaan zodat hij kennis kan maken met de echte wil van "het volk". Het loopt dus wel los. Dat paniekvoetbal is slechts koren op zijn molen.
GLquote:Op dinsdag 14 februari 2017 08:55 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De echte wil van het volk is dat je van grondrechten afblijft.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 09:02 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Is jouw mening de echte wil van het volk?
Vanuit jouw definities verkeer je toch al decennia in een extreemlinkse meerderheid?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 08:55 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Waarheen?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 08:55 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat is jouw wil. Nu stellen de grondrechten in dit land niet heel veel voor omdat ze allemaal omkleed zijn met mitsen en maren.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 09:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De echte wil van het volk is dat je van grondrechten afblijft.
FvD heeft anders wel een hoogleraar economie op de lijst. GL heeft tot m'n genoegdoening ook een gepromoveerd econoom op een verkiesbare plek staan.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 09:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vanuit jouw definities verkeer je toch al decennia in een extreemlinkse meerderheid?
Daarbij ben je zelfs zo wanhopig dat je op clubjes van zeer dubieuze aard stemt
Grondrechten zijn natuurlijk het belangrijkste. Alleen denk ik wel dat als de sfeer volkomen omslaat, je niet veel zin hebt om te blijven. Laten we wel wezen, bepaald volk wil nog wel eens een baksteen door je raam gooien of je uit het niks verrot schelden. Dat kan je leven redelijk vergallen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 09:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mwoah, ook als Marokkaan zou je moeten blijven als je vindt dat Nederland je thuis is. Je laat je toch geen dingen afpakken?
Het is bovendien nog nergens voor nodig. Zolang Wilders geen grondrechten sf gaat schaffen kan alle schade weer ongedaan gemaakt worden. Als hij wel grondrechten af gaat schaffen is het bijna je burgerplicht om de straat op te gaan zodat hij kennis kan maken met de echte wil van "het volk". Het loopt dus wel los. Dat paniekvoetbal is slechts koren op zijn molen.
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 12-02-2017 om 23:19:05Just leaving Florida. Big crowds of enthusiastic supporters lining the road that the FAKE NEWS media refuses to mention. Very dishonest! reageer retweet
Je valt van de ene verbazing in de andere met die vent. Eerlijk is eerlijk, vermakelijk is het wel.quote:Trump didn't offer evidence of crowds "lining the roads."
"A couple dozen" protesters did take to the streets around Mar-a-Lago over the weekend to protest the president, according to a pool report.
Daar is het veel erger.quote:
Wichelroedelopers passen inderdaad wel bij die clubjes.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 09:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
FvD heeft anders wel een hoogleraar economie op de lijst. GL heeft tot m'n genoegdoening ook een gepromoveerd econoom op een verkiesbare plek staan.
Wat denigrerend over de partij van je Jessias.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 09:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wichelroedelopers passen inderdaad wel bij die clubjes.
Waar ga jij eigenlijk oo stemmen?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 09:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aldus de man die zelf op GL gaat stemmenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 09:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is Jezus of Messias. Niet Jessias.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 09:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat denigrerend over de partij van je Jessias.
Ik begrijp dat jij niet op de Jessias zal stemmen. Dat spreekt voor je.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 09:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is Jezus of Messias. Niet Jessias.
Ik denk dat mensen meer om grondrechten geven dan je denkt. Ze snappen alleen niet dat die grondrechten onder druk staan. En ze snappen niet dat grondrechten afpakken van moslims altijd de opmaat is naar grondrechten afpakken van hunzelf. Zodra ze daar mee in aanraking komen, komen ze wel in verzet.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 09:13 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Grondrechten zijn natuurlijk het belangrijkste. Alleen denk ik wel dat als de sfeer volkomen omslaat, je niet veel zin hebt om te blijven. Laten we wel wezen, bepaald volk wil nog wel eens een baksteen door je raam gooien of je uit het niks verrot schelden. Dat kan je leven redelijk vergallen.
Daarbij is het nog maar afwachten hoeveel mensen echt geven om grondrechten. Ook in Nederland zijn er grote groepen die 'een sterke leider' willen.
Klaver is wel van hetzelfde intellectuele niveau als de gemiddelde gemeenteambtenaar. Een logische keuze derhalve.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 09:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Aldus de man die zelf op GL gaat stemmen
Nee, dan Pechtold.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 09:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij niet op de Jessias zal stemmen. Dat spreekt voor je.
Alleen weer jammer dat je zo'n mongool bent om op Zijlstra te stemmen.
Het is natuurlijk opmerkelijk dat een man met hetzelfde intellectuele niveau als de gemiddelde gemeenteambtenaar meer invloed heeft dan een gefrustreerde ex-broodjesbakker.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 09:21 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Klaver is wel van hetzelfde intellectuele niveau als de gemiddelde gemeenteambtenaar. Een logische keuze derhalve.
Daar heb ik niet van terug. Schandalig dat hij zo heult met IS en alle andere vijanden.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 09:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dan Pechtold.
[ afbeelding ]
Deze sneer zou natuurlijk alleen grappig zijn als ik hem zou maken. Niet als iemand het doet wiens beroepsgroep nou ook niet direct het imago van intellectueel heeft.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 09:21 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Klaver is wel van hetzelfde intellectuele niveau als de gemiddelde gemeenteambtenaar. Een logische keuze derhalve.
Als ze grondrechten gaan afpakken, heb ik waarschijnlijk geen zin meer om mij te verkneukelen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 09:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen meer om grondrechten geven dan je denkt. Ze snappen alleen niet dat die grondrechten onder druk staan. En ze snappen niet dat grondrechten afpakken van moslims altijd de opmaat is naar grondrechten afpakken van hunzelf. Zodra ze daar mee in aanraking komen, komen ze wel in verzet.
En dan kunnen wij ons verkneukelen om de "conservatieve tranen" dat ze het allemaal niet aan hadden zien komen![]()
Nee het is inderdaad wel belangrijk om te onthouden dat de overgrote meerderheid niet op de PVV stemt. Al heb ik ook weinig vertrouwen in de stemmers van DENK, 50PLUS en sommige groepen binnen de VVD en SP. Ik ben bang dat de groep die een 'sterke leider' wil groter is dan alleen de PVV-clan.quote:Maar misschien heb ik wel een te positief mensbeeld. Dat kan. Hoe dan ook, no way dat ik ga wijken voor een populist. Vergeet niet dat 75-80% van de mensen níet op hem stemt. Dus wie is hier nou "het volk"?
Broodjes smeren met intellectuelen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 09:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Deze sneer zou natuurlijk alleen grappig zijn als ik hem zou maken. Niet als iemand het doet wiens beroepsgroep nou ook niet direct het imago van intellectueel heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |