Alsof jij in de spiegel kijken doet?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 00:48 schreef Pokkelmans het volgende:
Godverdomme wat is die Kuzu irritant hè. Alsof hij een sprookje voorleest aan de kleuterklas.
Zo hebben we enerzijds een Leidse bal, en anderzijds een Limburgse peroxide-kop die al een decennium geen normaal contact met anderen heeft gehad en in een bunker moet leven, die dan beweren op te komen voor de belangen van "de gewone man".quote:Op dinsdag 14 februari 2017 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Klopt, die is alle binding met de realiteit al meer dan tien jaar kwijt.
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!11!!!quote:Op dinsdag 14 februari 2017 00:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zo hebben we enerzijds een Leidse bal, en anderzijds een Limburgse peroxide-kop die al een decennium geen normaal contact met anderen heeft gehad en in een bunker moet leven, die dan beweren op te komen voor de belangen van "de gewone man".
maar kuzu heeft nog wel iets geslepens over zich heen, zoiets rattigs. Die andere is echt een lompe mongool (azarkan ofzo?)quote:Op dinsdag 14 februari 2017 00:48 schreef Pokkelmans het volgende:
Godverdomme wat is die Kuzu irritant hè. Alsof hij een sprookje voorleest aan de kleuterklas.
twitter:CBSNews twitterde op dinsdag 14-02-2017 om 01:38:22NEW: Senate confirms nomination of Steven Mnuchin to be treasury secretary, 53 yeas to 47 nays… https://t.co/hkmvGoAsMW reageer retweet
Geneuzel.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 08:35 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Goedemorgen en wat een leuk nieuws allemaal deze ochtend. Trump is alweer een adviseur armer. Niemand voelt zich meer thuis in dit land en sommige Nederlanders hebben een vluchtplan in het geval Wilders premier wordt. Gezellig.
Vluchtplan slaat natuurlijk nergens op als die man premier wordt. Beter blijf je om oppositie te bieden in plaats van met je staart tussen je benen weg te gaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 08:35 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Goedemorgen en wat een leuk nieuws allemaal deze ochtend. Trump is alweer een adviseur armer. Niemand voelt zich meer thuis in dit land en sommige Nederlanders hebben een vluchtplan in het geval Wilders premier wordt. Gezellig.
Mee eens, al ging het in dit geval wel over iemand met een Marokkaanse achtergrond en haar gezin. In dat geval ben ik toch wat milder. Je wilt je kinderen toch ook niet te veel blootstellen aan toenemende agressie. Van die hoogopgeleide babyboomers die naar Canada willen nadat ze hier een fantastisch leven hebben gehad vol met kansen zijn inderdaad zeer vervelend.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 08:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vluchtplan slaat natuurlijk nergens op als die man premier wordt. Beter blijf je om oppositie te bieden in plaats van met je staart tussen je benen weg te gaan.
Ik zou bij een SP, PvdA, GL meerderheid ook vertrekken.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 08:52 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Mee eens, al ging het in dit geval wel over iemand met een Marokkaanse achtergrond en haar gezin. In dat geval ben ik toch wat milder. Je wilt je kinderen toch ook niet te veel blootstellen aan toenemende agressie. Van die hoogopgeleide babyboomers die naar Canada willen nadat ze hier een fantastisch leven hebben gehad vol met kansen zijn inderdaad zeer vervelend.
Al met al vind ik het buitengewoon erg dat we momenteel een klimaat hebben waardoor mensen toch een vluchtplan hebben. Of het nou lichtelijk overdreven is of niet.
Ik zou bijna voor de lol op één van de genoemde partijen stemmen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 08:55 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik zou bij een SP, PvdA, GL meerderheid ook vertrekken.
We kunnen enkel dromen...quote:Op dinsdag 14 februari 2017 08:55 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Vanuit mijn retraite kan ik je ook nog prima irriteren.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 08:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou bijna voor de lol op één van de genoemde partijen stemmen.
Mwoah, ook als Marokkaan zou je moeten blijven als je vindt dat Nederland je thuis is. Je laat je toch geen dingen afpakken?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 08:52 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Mee eens, al ging het in dit geval wel over iemand met een Marokkaanse achtergrond en haar gezin. In dat geval ben ik toch wat milder. Je wilt je kinderen toch ook niet te veel blootstellen aan toenemende agressie. Van die hoogopgeleide babyboomers die naar Canada willen nadat ze hier een fantastisch leven hebben gehad vol met kansen zijn inderdaad zeer vervelend.
Al met al vind ik het buitengewoon erg dat we momenteel een klimaat hebben waardoor mensen toch een vluchtplan hebben. Of het nou lichtelijk overdreven is of niet.
Is jouw mening de echte wil van het volk?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 09:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mwoah, ook als Marokkaan zou je moeten blijven als je vindt dat Nederland je thuis is. Je laat je toch geen dingen afpakken?
Het is bovendien nog nergens voor nodig. Zolang Wilders geen grondrechten sf gaat schaffen kan alle schade weer ongedaan gemaakt worden. Als hij wel grondrechten af gaat schaffen is het bijna je burgerplicht om de straat op te gaan zodat hij kennis kan maken met de echte wil van "het volk". Het loopt dus wel los. Dat paniekvoetbal is slechts koren op zijn molen.
GLquote:Op dinsdag 14 februari 2017 08:55 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De echte wil van het volk is dat je van grondrechten afblijft.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 09:02 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Is jouw mening de echte wil van het volk?
Vanuit jouw definities verkeer je toch al decennia in een extreemlinkse meerderheid?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 08:55 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |