Dit zou wel een Klaas cf Mol hint zijn! Ze begon wel met haar verdenkingen op Annelies.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 01:08 schreef Maartel het volgende:
[ afbeelding ]
Uit de eerste 2 regels valt "Eline Is De Mol" te halen.
Heb een aantal namen geprobeerd maar nog geen kandidaat gevonden waarbij dit ook lukte voor het woord Mol.
Dit viel mij op in de zin van Dennis en Patrick aan de waterkant met het seinen: DRIEFM, DRIEFM? Oh, 3FM! in Mexico, seizoen 2008 van Wie is de Mol.quote:Politievrouw Eline krijgt zelfs een eenvoudige droedel als 1/4 L (kwartel) niet opgelost
Ik moet bekennen dat ik 'm ook niet zag tot Robin/Hans het riepenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dit viel mij op in de zin van Dennis en Patrick aan de waterkant met het seinen: DRIEFM, DRIEFM? Oh, 3FM! in Mexico, seizoen 2008 van Wie is de Mol.
Een kwart L ofwel kwartel was de eenvoudigste puzzel om op te lossen. Een el is ook een maataanduiding dus niet zo vreemd dat Eline daarop verder gaat. Maar toch is dit voor mij een verdacht molmoment aangezien ik Eline verdenk er een DRIEFM gedaan te hebben
Dat hoopte ik ook, totdat ik me bedacht dat je diegene dan met zekerheid kan afstrepen als de mol, dus dat ze het pas kunnen doen als diegene voor de tweede keer een rood scherm krijgt of na de finalequote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:11 schreef jcdragon het volgende:
Hopelijk gaan ze nog nog onthullen wie het spel had moeten verlaten.
Ik zag die als enige direct. En die van die vierkanten op den duur.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:37 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik 'm ook niet zag tot Robin/Hans het riepen![]()
Maar zo kruipen als agente...?
Enige twijfel die ik heb is dat Marzena haar leek te verdenken en naar huis moest.
Lijken elkaar nu gevonden te hebbenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Die haat richting Hans van met name Robin. En dan zo rustig blijven, ik had dat niet gekund denk ik.
Vond het, buitenom de ontsnappingsopdracht, niet zo gek goed eigenlijk gister. Vorige week ebde het ook al snel weg na de fabelachtige opening, voorlopig is het nog niet het niveau van vorig jaar wat mij betreft.
Geniaalquote:Op dinsdag 21 februari 2017 06:54 schreef Cee het volgende:
'Heb jij zakken aan de zijkant van je broek?'![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je de afleveringen naast elkaar legt is het toch wel erg duidelijk dat Vlaamse variant wintquote:Op maandag 27 februari 2017 23:37 schreef Jane het volgende:
Gewoon opdrachten die een paar uur of zelfs bijna een hele dag duren, i.p.v. 20 minuten zoals in WIDM.En alles zo goed uitgedacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |