huhquote:Op maandag 13 februari 2017 13:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een enorme messteek in je rug, ja.
Maar ik ben er sowieso voor je, vriend.
je quote op mij is verdwenen daar... wat zei je?quote:Op maandag 13 februari 2017 12:04 schreef Lange_Lans het volgende:
'FC Utrecht bestolen tegen PSV'
DP heeft een reactie op de FP geplaatst.
Lol.
Dom houden is soms beter iddquote:Op maandag 13 februari 2017 13:17 schreef GGMM het volgende:
Het is maar goed dat Doublepain zo dom is dat hij de helft niet meekrijgt.
bedanktquote:Op maandag 13 februari 2017 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Behalve met enige regelmaat een les Nederlands?
waar ga je hierna heen?quote:Op maandag 13 februari 2017 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Laatste avond Bangkok
Nog een keer goed naar de vinkentering dus
Ongekend.quote:Op maandag 13 februari 2017 13:28 schreef Caland het volgende:
In Engeland, Duitsland, Italië, Spanje, Mexico en zelfs Vietnam spreken ze schande van de actie van Joël Veltman.
https://t.co/t0hDYxxM7r
Zelfs Vietnam
Zou allebei zijn benen brekenquote:Op maandag 13 februari 2017 13:28 schreef Caland het volgende:
In Engeland, Duitsland, Italië, Spanje, Mexico en zelfs Vietnam spreken ze schande van de actie van Joël Veltman.
Zelfs Vietnam
Je hebt er maar druk meequote:Op maandag 13 februari 2017 13:28 schreef Caland het volgende:
Zelfs Vietnam
Volgens mij zit je er best een beetje mee.quote:Op maandag 13 februari 2017 13:28 schreef Caland het volgende:
Zelfs Vietnam
Weet je wie er ook mee zit?quote:Op maandag 13 februari 2017 13:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij zit je er best een beetje mee.
Sorry, ik las: weet je waar ik ook mee zit.quote:
Je zus het schompes naaien..quote:Op maandag 13 februari 2017 13:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat zijn jullie plannen vanavond
Wat een kankerjoodquote:Op maandag 13 februari 2017 13:28 schreef Caland het volgende:
Zelfs Vietnam
Jouw comebacks zijn bijna nooit grappig..quote:Op maandag 13 februari 2017 13:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, ik las: weet je waar ik ook mee zit.
Dan was deze comeback wel grappig. Nu komt het een beetje naar over.
Mijn excuses.
Slapen.quote:Op maandag 13 februari 2017 13:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Reizen naar Patagonie.quote:Op maandag 13 februari 2017 13:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
gymsessiequote:Op maandag 13 februari 2017 13:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit verzin je ter plekkequote:Op maandag 13 februari 2017 13:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jouw comebacks zijn bijna nooit grappig..
Ik heb nooit come backs nodig. Kijk alleen vooruit met een spoor van vernietiging.quote:Op maandag 13 februari 2017 13:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jouw comebacks zijn bijna nooit grappig..
Juist nietquote:
Dat is echt fantastisch!quote:Op maandag 13 februari 2017 13:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Juist niet
Pas sinds vorig jaar 1 verharde weg. De rest dirt roads en verlaten stranden . Geen hoogbouw. Grootste dorp 450 inwoners
Bij mijn plus kan je nu verse melk halen, net van het land.quote:
Rauw?quote:Op maandag 13 februari 2017 14:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bij mijn plus kan je nu verse melk halen, net van het land.
Ik ken rauwe melk alleen koe warmquote:Op maandag 13 februari 2017 14:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Rauw?
Haal ik wel eens, zit een boerderij op vijf minuten fietsen waar ze dat verkopen smiddags
Lekker in de pannekoeken gek
Ja dat dus. Je kunt daar uit de melkmachine een fles tappenquote:Op maandag 13 februari 2017 14:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ken rauwe melk alleen koe warm
Jup. Die boer is er dus elke maandag en je moet zelf een fles meenemen of je kan er eentje kopen voor 50 cent.quote:Op maandag 13 februari 2017 14:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Rauw?
Haal ik wel eens, zit een boerderij op vijf minuten fietsen waar ze dat verkopen smiddags
Lekker in de pannekoeken gek
awesomequote:Op maandag 13 februari 2017 14:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jup. Die boer is er dus elke maandag en je moet zelf een fles meenemen of je kan er eentje kopen voor 50 cent.
Ik heb t dus alleen direct uit de uier gedronkenquote:Op maandag 13 februari 2017 14:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja dat dus. Je kunt daar uit de melkmachine een fles tappen
Je moet wel zelf een fles meenemen, is een regel dat ze het niet mogen bottelen
Je krijgt smerig snel een laag vet eropquote:Op maandag 13 februari 2017 14:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb t dus alleen direct uit de uier gedronken
Ben benieuwd hoe t smaakt als je t ff in de koelkast zet
Ja en daarom moet je dus even schudden zegt de man. Ik heb het voor de gein maar eens gekocht.quote:Op maandag 13 februari 2017 14:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Je krijgt smerig snel een laag vet erop
maar beetje kruising tussen melk en slagroom. supervet
Geen idee, ben geen grote pannenkoeken fan.quote:
Lijkt me echt ranzigquote:Op maandag 13 februari 2017 14:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb t dus alleen direct uit de uier gedronken
Ben benieuwd hoe t smaakt als je t ff in de koelkast zet
Zo drinken is niet super, iig niet een liter. Glaasje is wel lekker maar het is echt coño vetquote:Op maandag 13 februari 2017 14:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja en daarom moet je dus even schudden zegt de man. Ik heb het voor de gein maar eens gekocht.
[..]
Geen idee, ben geen grote pannenkoeken fan.
Ben geen grote melkdrinker, gebruik het alleen voor mijn havermout in de ochtend.quote:Op maandag 13 februari 2017 14:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Zo drinken is niet super, iig niet een liter. Glaasje is wel lekker maar het is echt coño vet
Custard mee maken is ook chill
In Nederland drink ik zo'n 2 liter pak per dagquote:Op maandag 13 februari 2017 14:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ben geen grote melkdrinker, gebruik het alleen voor mijn havermout in de ochtend.
In de zomer giet ik mezelf helemaal vol, nu iets minder. Halve liter meestalquote:Op maandag 13 februari 2017 14:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Nederland drink ik zo'n 2 liter pak per dag
Doe over zon twee liter ding anderhalve week ofzo.quote:Op maandag 13 februari 2017 14:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
ik 250ml per dagquote:Op maandag 13 februari 2017 14:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
barbaren zijn hetquote:Op maandag 13 februari 2017 14:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Beste tegen de dorst ja.
Heb hier nog geen melk op. Wel af en toe een yoghurtje.
Waarom denk je dat Knut daar is?quote:Op maandag 13 februari 2017 14:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor zulke mensen is Bangkok wel een paradijs
Ik ben dunner dan de thaiquote:Op maandag 13 februari 2017 14:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Knut daar is?
herken je die dan?quote:Op maandag 13 februari 2017 14:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik walg echt van al die dikke westerlingen en negers
De enige normale toeristen komen uit japan
Je kwetst mequote:Op maandag 13 februari 2017 14:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Serieus als je dik bent trek dan geen tshirt aan. Heb je geen schaamte ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |