Lijkt me echt ranzigquote:Op maandag 13 februari 2017 14:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb t dus alleen direct uit de uier gedronken
Ben benieuwd hoe t smaakt als je t ff in de koelkast zet
Zo drinken is niet super, iig niet een liter. Glaasje is wel lekker maar het is echt coņo vetquote:Op maandag 13 februari 2017 14:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja en daarom moet je dus even schudden zegt de man. Ik heb het voor de gein maar eens gekocht.
[..]
Geen idee, ben geen grote pannenkoeken fan.
Ben geen grote melkdrinker, gebruik het alleen voor mijn havermout in de ochtend.quote:Op maandag 13 februari 2017 14:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Zo drinken is niet super, iig niet een liter. Glaasje is wel lekker maar het is echt coņo vet
Custard mee maken is ook chill
In Nederland drink ik zo'n 2 liter pak per dagquote:Op maandag 13 februari 2017 14:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ben geen grote melkdrinker, gebruik het alleen voor mijn havermout in de ochtend.
In de zomer giet ik mezelf helemaal vol, nu iets minder. Halve liter meestalquote:Op maandag 13 februari 2017 14:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Nederland drink ik zo'n 2 liter pak per dag
Doe over zon twee liter ding anderhalve week ofzo.quote:Op maandag 13 februari 2017 14:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
ik 250ml per dagquote:Op maandag 13 februari 2017 14:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
barbaren zijn hetquote:Op maandag 13 februari 2017 14:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Beste tegen de dorst ja.
Heb hier nog geen melk op. Wel af en toe een yoghurtje.
Waarom denk je dat Knut daar is?quote:Op maandag 13 februari 2017 14:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor zulke mensen is Bangkok wel een paradijs
Ik ben dunner dan de thaiquote:Op maandag 13 februari 2017 14:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Knut daar is?
herken je die dan?quote:Op maandag 13 februari 2017 14:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik walg echt van al die dikke westerlingen en negers
De enige normale toeristen komen uit japan
Je kwetst mequote:Op maandag 13 februari 2017 14:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Serieus als je dik bent trek dan geen tshirt aan. Heb je geen schaamte ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |