YOLOquote:Op maandag 13 februari 2017 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Laatste avond Bangkok
Nog een keer goed naar de vinkentering dus
Onlogisch is niet meer serieus te nemen. Niet dat hij dat al was, maar soms kan hij een ochtendje de schijn op houden.quote:Op maandag 13 februari 2017 12:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wtf zet je mij niet in de lijst?
idioot
Dat lijstje bestaat louter uit mensen in wiens kont hij kruipt.quote:Op maandag 13 februari 2017 12:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onlogisch is niet meer serieus te nemen. Niet dat hij dat al was, maar soms kan hij een ochtendje de schijn op houden.
Stop met deze act.quote:Op maandag 13 februari 2017 12:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onlogisch is niet meer serieus te nemen. Niet dat hij dat al was, maar soms kan hij een ochtendje de schijn op houden.
kijk aan, een jijbak.quote:Op maandag 13 februari 2017 12:49 schreef onlogisch het volgende:
Grappig om te zien hoe Kapo, nadat hij finaal door 2e werd gezaagd deze morgen, op een angstvallige manier een medestander in GGMM probeert te vinden.
Over een stukje onzekerheid gesproken
Onlo is ook van groentje, vleesje enz.quote:Op maandag 13 februari 2017 12:51 schreef Caland het volgende:
Mensen die 'een stukje' gebruiken in zinnen mogen sowieso dood.
Wat een kogel dit door onlogisch zeg.quote:Op maandag 13 februari 2017 12:49 schreef onlogisch het volgende:
Grappig om te zien hoe Kapo, nadat hij finaal door 2e werd gezaagd deze morgen, op een angstvallige manier een medestander in GGMM probeert te vinden.
Over een stukje onzekerheid gesproken
Zelfs onlo maakt niet zo'n slechte 'je moeder'-grap. Ik snap je teamkeuze volledig.quote:Op maandag 13 februari 2017 12:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook vannacht. Had geen idee dat ze nog anaal ontmaagd moest worden.
Uh.. ja..quote:Op maandag 13 februari 2017 12:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook vannacht. Had geen idee dat ze nog anaal ontmaagd moest worden.
Ik zal het onthouden, Bennoquote:Op maandag 13 februari 2017 12:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oké.
Niet bij de mods gaan janken dit keer he?
Ben gelukkig net geen 12 meerquote:Op maandag 13 februari 2017 11:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
GGMM is nu flink teleurgesteld.
Wat een enorme messteek in je rug, ja.quote:
huhquote:Op maandag 13 februari 2017 13:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een enorme messteek in je rug, ja.
Maar ik ben er sowieso voor je, vriend.
je quote op mij is verdwenen daar... wat zei je?quote:Op maandag 13 februari 2017 12:04 schreef Lange_Lans het volgende:
'FC Utrecht bestolen tegen PSV'
DP heeft een reactie op de FP geplaatst.
Lol.
Dom houden is soms beter iddquote:Op maandag 13 februari 2017 13:17 schreef GGMM het volgende:
Het is maar goed dat Doublepain zo dom is dat hij de helft niet meekrijgt.
bedanktquote:Op maandag 13 februari 2017 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Behalve met enige regelmaat een les Nederlands?
waar ga je hierna heen?quote:Op maandag 13 februari 2017 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Laatste avond Bangkok
Nog een keer goed naar de vinkentering dus
Ongekend.quote:Op maandag 13 februari 2017 13:28 schreef Caland het volgende:
In Engeland, Duitsland, Italië, Spanje, Mexico en zelfs Vietnam spreken ze schande van de actie van Joël Veltman.
https://t.co/t0hDYxxM7r
Zelfs Vietnam
Zou allebei zijn benen brekenquote:Op maandag 13 februari 2017 13:28 schreef Caland het volgende:
In Engeland, Duitsland, Italië, Spanje, Mexico en zelfs Vietnam spreken ze schande van de actie van Joël Veltman.
Zelfs Vietnam
Je hebt er maar druk meequote:Op maandag 13 februari 2017 13:28 schreef Caland het volgende:
Zelfs Vietnam
Volgens mij zit je er best een beetje mee.quote:Op maandag 13 februari 2017 13:28 schreef Caland het volgende:
Zelfs Vietnam
Weet je wie er ook mee zit?quote:Op maandag 13 februari 2017 13:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij zit je er best een beetje mee.
Sorry, ik las: weet je waar ik ook mee zit.quote:
Je zus het schompes naaien..quote:Op maandag 13 februari 2017 13:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat zijn jullie plannen vanavond
Wat een kankerjoodquote:Op maandag 13 februari 2017 13:28 schreef Caland het volgende:
Zelfs Vietnam
Jouw comebacks zijn bijna nooit grappig..quote:Op maandag 13 februari 2017 13:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, ik las: weet je waar ik ook mee zit.
Dan was deze comeback wel grappig. Nu komt het een beetje naar over.
Mijn excuses.
Slapen.quote:Op maandag 13 februari 2017 13:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Reizen naar Patagonie.quote:Op maandag 13 februari 2017 13:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |