Laten we deel 1 tot 5 als maatstaf nemen.quote:Op maandag 13 februari 2017 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik postte pas in deel #2. Mag ik dispensatie?
YES!quote:Op maandag 13 februari 2017 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Laten we deel 1 tot 5 als maatstaf nemen.
YOLOquote:Op maandag 13 februari 2017 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Laatste avond Bangkok
Nog een keer goed naar de vinkentering dus
Onlogisch is niet meer serieus te nemen. Niet dat hij dat al was, maar soms kan hij een ochtendje de schijn op houden.quote:Op maandag 13 februari 2017 12:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wtf zet je mij niet in de lijst?
idioot
Dat lijstje bestaat louter uit mensen in wiens kont hij kruipt.quote:Op maandag 13 februari 2017 12:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onlogisch is niet meer serieus te nemen. Niet dat hij dat al was, maar soms kan hij een ochtendje de schijn op houden.
Stop met deze act.quote:Op maandag 13 februari 2017 12:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onlogisch is niet meer serieus te nemen. Niet dat hij dat al was, maar soms kan hij een ochtendje de schijn op houden.
kijk aan, een jijbak.quote:Op maandag 13 februari 2017 12:49 schreef onlogisch het volgende:
Grappig om te zien hoe Kapo, nadat hij finaal door 2e werd gezaagd deze morgen, op een angstvallige manier een medestander in GGMM probeert te vinden.
Over een stukje onzekerheid gesproken
Onlo is ook van groentje, vleesje enz.quote:Op maandag 13 februari 2017 12:51 schreef Caland het volgende:
Mensen die 'een stukje' gebruiken in zinnen mogen sowieso dood.
Wat een kogel dit door onlogisch zeg.quote:Op maandag 13 februari 2017 12:49 schreef onlogisch het volgende:
Grappig om te zien hoe Kapo, nadat hij finaal door 2e werd gezaagd deze morgen, op een angstvallige manier een medestander in GGMM probeert te vinden.
Over een stukje onzekerheid gesproken
Zelfs onlo maakt niet zo'n slechte 'je moeder'-grap. Ik snap je teamkeuze volledig.quote:Op maandag 13 februari 2017 12:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook vannacht. Had geen idee dat ze nog anaal ontmaagd moest worden.
Uh.. ja..quote:Op maandag 13 februari 2017 12:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook vannacht. Had geen idee dat ze nog anaal ontmaagd moest worden.
Ik zal het onthouden, Bennoquote:Op maandag 13 februari 2017 12:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oké.
Niet bij de mods gaan janken dit keer he?
Ben gelukkig net geen 12 meerquote:Op maandag 13 februari 2017 11:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
GGMM is nu flink teleurgesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |