Wat doet ze nu, werkt ze in Denemarken?quote:Op maandag 13 februari 2017 14:19 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig heeft Ingrid een leuke nieuwe baan.![]()
Nu welquote:Op maandag 13 februari 2017 11:56 schreef byah het volgende:
Nog steeds niets op uitzending gemist..
Toch wel
Geen idee wat ze doet. Doelde op de naam van Yvon die in beeld kwam bij Ingrid bij Jinek.quote:Op maandag 13 februari 2017 15:02 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Wat doet ze nu, werkt ze in Denemarken?
Presentator Boer zoekt Vrouw (zie vorige pagina).quote:Op maandag 13 februari 2017 15:02 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Wat doet ze nu, werkt ze in Denemarken?
quote:Op maandag 13 februari 2017 14:19 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig heeft Ingrid een leuke nieuwe baan.
Graag gedaanquote:Op maandag 13 februari 2017 08:28 schreef Chai het volgende:
http://www.zonnigendroog.nl/?p=1729#more-1729
[ afbeelding ]
Whehe
maar dan zou ze natuurlijk een stuk minder opvallen en misschien zelfs niet eens de uitzendingen halen.quote:Op maandag 13 februari 2017 14:25 schreef PirE het volgende:
[..]
Ze had ook mee kunnen doe met Hollands Next Model (ofzo) ipv deze weg. Niet te snel oordelen.
Misschien heeft ze dat ook wel gedaan, maar kwam ze niet door de voorselectie. Of misschien wil ze zich aan het grotere BZV publiek presenteren, er kijken immers meer mensen naar.quote:Op maandag 13 februari 2017 14:25 schreef PirE het volgende:
[..]
Ze had ook mee kunnen doe met Hollands Next Model (ofzo) ipv deze weg. Niet te snel oordelen.
Waaruit blijkt dat Herman niet oppervlakkig is?quote:Op maandag 13 februari 2017 17:29 schreef Postbus100 het volgende:
Wat een vooroordelen hier. Herman is een prima, oprechte kerel. Voor sommige meiden is dat een baken in een wereld van oppervlakkigheid.
Ik moest lachen, dat roept wat anders opquote:
Ze gebruikt nooit Gillette of Wilkinson.quote:Op maandag 13 februari 2017 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest lachen, dat roept wat anders op
Ehm, ik kan je vraag op meerdere manieren interpreteren. Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 13 februari 2017 17:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat Herman niet oppervlakkig is?
Als Herman een baken is in een wereld van oppervlakkigheid. Dan zou hij dus niet oppervlakkig zijn. Nou, waaruit blijkt dat?quote:Op maandag 13 februari 2017 17:31 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ehm, ik kan je vraag op meerdere manieren interpreteren. Wat bedoel je precies?
Dat zeg ik niet. Maar het is een betrouwbare vent, dat kan al een baken genoeg zijn.quote:Op maandag 13 februari 2017 17:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als Herman een baken is in een wereld van oppervlakkigheid. Dan zou hij dus niet oppervlakkig zijn. Nou, waaruit blijkt dat?
Waaruit blijkt dat?quote:Op maandag 13 februari 2017 17:32 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar het is een betrouwbare vent, dat kan al een baken genoeg zijn.
Ja zoietsquote:Op maandag 13 februari 2017 17:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ze gebruikt nooit Gillette of Wilkinson.
Het zal je verbazen hoe populair ik ben bij het vrouwelijke geslacht.quote:Op maandag 13 februari 2017 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat?
luxerobots is ook betrouwbaar, maar toch zijn de meisjes niet geïnteresseerd, hoe kan dat dan.
Misschien dat als luxerobots met zijn hoofd op nationale tv komt, er ook wel 40 meisjes interesse hebben.quote:Op maandag 13 februari 2017 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat?
luxerobots is ook betrouwbaar, maar toch zijn de meisjes niet geïnteresseerd, hoe kan dat dan.
Je gelooft toch niet echt dat zo'n model met een close-up foto in A4-formaat zonder bijbedoelingen zo'n lelijkerd als Herman wil he...?quote:Op maandag 13 februari 2017 17:32 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar het is een betrouwbare vent, dat kan al een baken genoeg zijn.
Dat A4 formaat vond ik ook een beetje gek. Maar ik zag wel veel grote foto's voorbij komen. Geen idee wat ze aangeven bij het formulier op de website.quote:Op maandag 13 februari 2017 17:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet echt dat zo'n model met een close-up foto in A4-formaat zonder bijbedoelingen zo'n lelijkerd als Herman wil he...?
En daarbij, wat wil zo'n meisje dan in Frankrijk bij een boer die nog bij zijn ouders woont?quote:Op maandag 13 februari 2017 17:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet echt dat zo'n model met een close-up foto in A4-formaat zonder bijbedoelingen zo'n lelijkerd als Herman wil he...?
Ik hoop dat hij haar kiestquote:Op maandag 13 februari 2017 17:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En daarbij, wat wil zo'n meisje dan in Frankrijk bij een boer die nog bij zijn ouders woont?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |