Tijdens je studietijd kom je nog weg met kleurloosheid. Later moet je kleur bekennen.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wat is daar sipper aan dan dat willen tijdens je studietijd?
Geen verrassingen hier.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Luister eens Kaas, de eerste jaren werken is gewoon buffelen en dingen doen die misschien niet je passies zijn. Ook de "leuke" vacatures proberen ze je in te pakken met 5% van je toekomstige werkzaamheden.
Dat was wel een relaxte baan. Van twaalf tot twee lunchen, om half vijf het weer voor gezien houden.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wellicht laten ze mij wel brieven vertalen vanuit het Gronings.
Vanwaar die grens?quote:Op zondag 12 februari 2017 20:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tijdens je studietijd kom je nog weg met kleurloosheid. Later moet je kleur bekennen.
Gewoon je eigen vacature creëren.quote:
Omdat je geen salaris krijgt voor je studie.quote:
Tenzij je je weet te ontpoppen tot onmisbare excentriekeling, blijft dit praktisch altijd zo.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Luister eens Kaas, de eerste jaren werken is gewoon buffelen en dingen doen die misschien niet je passies zijn. Ook de "leuke" vacatures proberen ze je in te pakken met 5% van je toekomstige werkzaamheden.
En wie wil nou de onmisbare excentriekeling worden?quote:Op zondag 12 februari 2017 20:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Tenzij je je weet te ontpoppen tot onmisbare excentriekeling, blijft dit praktisch altijd zo.
Schuld van PvdA en andere bezuiningspartijen, vroeger stufi goed te qualificeren loon zijnde.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Omdat je geen salaris krijgt voor je studie.
Vraag het Boze_Appel.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En wie wil nou de onmisbare excentriekeling worden?
DH?quote:Op zondag 12 februari 2017 20:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee. En terecht dat het dat niet meer is.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:39 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Schuld van PvdA en andere bezuiningspartijen, vroeger stufi goed te qualificeren loon zijnde.
Ik ken er een paar die het gelukt is, en die hebben wel veel lol.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je niet in jezelf wil investeren waarom zou een ander dat dan wel doen?quote:Op zondag 12 februari 2017 20:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee. En terecht dat het dat niet meer is.
Leraar was vroeger ook heel tof. Toen ze ADHD nog niet hadden uitgevonden.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:42 schreef Ashqelon het volgende:
Bepaalde toffe beroepen zijn minder tof door automatisering, beurshandelaar vroeger echt een tof beroep.
Toen je leerlingen nog mocht afranselen, bovendien.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Leraar was vroeger ook heel tof. Toen ze ADHD nog niet hadden uitgevonden.
Eens dat dat terecht is, echter zijn álle, niet bepaalde maar álle politici die studeren duurder hebben gemaakt langtudeerders, vieze hpocrieten.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee. En terecht dat het dat niet meer is.
Mooi was die tijd.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Toen je leerlingen nog mocht afranselen, bovendien.
Het VS ministerie van Financieen heeft verdiend aan de bailout, ze hebben ruim 10% meer terug ontvangen dan ze in het kader van bailout uitgeleend hebben.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De banken die in Nederland overheidssteun nodig hadden, verkochten zelf toch ook geen subprime hypotheken? Of je nu 10 banken moet redden met een balanstotaal van 5 miljard per stuk of 5 banken met 10 miljard op de balans.
Ik vraag me ook af waarom een bank kleiner moet zijn dan een willekeurig land. Makkelijker is dan om de hypotheken van de balans te halen en ze onder te brengen bij vermogensbeheerders.
Uitvinder daarvan gaf toch toe dt ie niet wist of dt echt bestaat?quote:Op zondag 12 februari 2017 20:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Leraar was vroeger ook heel tof. Toen ze ADHD nog niet hadden uitgevonden.
Wat is daar hypocriet aan?quote:Op zondag 12 februari 2017 20:45 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Eens dat dat terecht is, echter zijn álle, niet bepaalde maar álle politici die studeren duurder hebben gemaakt langtudeerders, vieze hpocrieten.
#Leeghaagsmoeras.
Slechte deal; slechts 10% met al dat risico.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:45 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Het VS ministerie van Financieen heeft verdiend aan de bailout, ze hebben ruim 10% meer terug ontvangen dan ze in het kader van bailout uitgeleend hebben.
De voornaamste defaulters op die leningen? Kleine en middengrote banken.
Beter dan de gemiddelde rentequote:Op zondag 12 februari 2017 20:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Slechte deal; slechts 10% met al dat risico.
Och, de overheid doet wel lager renderende beleggingen.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Slechte deal; slechts 10% met al dat risico.
Omdat overheden grove hoeveelheden geld stelen, mag iets tegenover staan.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:42 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Als je niet in jezelf wil investeren waarom zou een ander dat dan wel doen?
Maar jij betaald helemaal niet dus wat jij zegt is 'wat ze van anderen stelen moeten ze gratis aan mij geven want dat is eerlijk', lijkt mij toch niet erg logisch.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:49 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Omdat overheden grove hoeveelheden geld stelen, mag iets tegenover staan.
Vind ik niet kunnen, deze dis aan het adres van Japie.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Och, de overheid doet wel lager renderende beleggingen.
Betaalt.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:50 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Maar jij betaald helemaal niet dus wat jij zegt is 'wat ze van anderen stelen moeten ze gratis aan mij geven want dat is eerlijk'
Ze doen alsof Langstuderen een probleem is maar hebben zelf wel gebruik gemaakt van die faciliteiten. Zondvloed enzo.quote:
Daar zit dan ook nul risico aan.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:49 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Beter dan de gemiddelde rente
Wie zijn "ze"?quote:Op zondag 12 februari 2017 20:51 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ze doen alsof Langstuderen een probleem is maar hebben zelf wel gebruik gemaakt van die faciliteiten. Zondvloed enzo.
Ik had het over Pokkel's stufi.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vind ik niet kunnen, deze dis aan het adres van Japie.
Vanwaar die aanname, ben geen average student.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:50 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Maar jij betaald helemaal niet dus wat jij zegt is 'wat ze van anderen stelen moeten ze gratis aan mij geven want dat is eerlijk', lijkt mij toch niet erg logisch.
Och, andere tijd, andere normaal.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:51 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ze doen alsof Langstuderen een probleem is maar hebben zelf wel gebruik gemaakt van die faciliteiten. Zondvloed enzo.
Interessant.quote:
Die bewering laat ik voor jouw rekening. Punt blijft dat je roept dat de overheid steelt en dan vervolgens stelt dat wat er gestolen is naar jou toe moet. Als de overheid steelt moet dat toch terug naar degenen van wie gestolen is, of niet?quote:Op zondag 12 februari 2017 20:53 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vanwaar die aanname, ben geen average student.
Andere aantallen studenten ook. Word even vergeten mee te nemen in het verhaal.quote:
Iets teveel special snowflakes.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:56 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Andere aantallen studenten ook. Word even vergeten mee te nemen in het verhaal.
Overheden leveren services in ruil voor gestolen geld, mafia op grotere schaal. Echter worden er minder diensten geleverd tegen meer geld. Politici die daarvoor verantwoordelijk zijn hebben zelf wel geprofiteerd van een big spender overheid, Zondvloed-idee is dus niet vreemd. Vandaar dat verzet tegen niet-beroeps politci.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:55 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Die bewering laat ik voor jouw rekening. Punt blijft dat je roept dat de overheid steelt en dan vervolgens stelt dat wat er gestolen is naar jou toe moet. Als de overheid steelt moet dat toch terug naar degenen van wie gestolen is, of niet?
Organisatiecultuur. M'n favoriete onderwerp.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eens. Ruime mogelijkheden voor intellectuele en professionele ontwikkeling, een aansprekende organisatiecultuur en inhoud die me motiveert zijn eigenlijk m'n enige criteria.
30% Goed, over veel onderwerpen weet electoraat minder.quote:Op zondag 12 februari 2017 21:01 schreef Tchock het volgende:
Bij Radio 1 vroegen ze net tien mensen op straat wat 'salafisme' is. Drie mensen zeiden iets vaags over "een enge gelovige stroming". De rest wist het niet, één vent zei heel zelfverzekerd "een panfluitband"
Briljante post.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zie de relatie niet. Een organisatie met voornamelijk personeel dat ergens anders had willen werken maar afviel heeft nou eenmaal iets treurigs. Weinig mensen die er zitten omdat ze dat willen.
Mwah, je moet eens weten wat longstay TBS kost. Wat dat betreft is dit de voordelige oplossing, vanuit de overheid bezien.quote:
Wat gewoon klopt. Die zelfverzekerdheid was niet tevergeefs.quote:Op zondag 12 februari 2017 21:01 schreef Tchock het volgende:
Bij Radio 1 vroegen ze net tien mensen op straat wat 'salafisme' is. Drie mensen zeiden iets vaags over "een enge gelovige stroming". De rest wist het niet, één vent zei heel zelfverzekerd "een panfluitband"
Doch tijdelijk.quote:Op zondag 12 februari 2017 21:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mwah, je moet eens weten wat longstay TBS kost. Wat dat betreft is dit de voordelige oplossing, vanuit de overheid bezien.
Neuh, is voor de overheid voordeliger om mij nu een handreiking te doen. Dan beland ik als lege huls, maar met enig gevoel van significantie in een generiek dead-end juristenbaantje. En dan is het alleen nog maar hopen dat ik voor het bereiken van de pensioengerechtigde leeftijd kom te overlijden, want dan draait men mogelijk nog wat winst op mij.quote:
Daar heeft de SGP prima oplossingen voor.quote:Op zondag 12 februari 2017 21:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mwah, je moet eens weten wat longstay TBS kost. Wat dat betreft is dit de voordelige oplossing, vanuit de overheid bezien.
Ja hallo, ook lekker inconsequent. Homoseksuelen proberen te "genezen", maar één keer een paar kleuters opensnijden en je krijgt een nekschot?quote:Op zondag 12 februari 2017 21:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Daar heeft de SGP prima oplossingen voor.
Jaquote:
Een prent, althans als ik het hoogste bod blijf houden.quote:
Die apenfooi per maand, daar zou ik me niet op richten. Dus daar gaat zijn toekomstbeeld.quote:Op zondag 12 februari 2017 21:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Laat Ash het niet horen, volgens mij heeft hij zich nu net gericht op fiscaal recht.
Welke prent?quote:Op zondag 12 februari 2017 21:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een prent, althans als ik het hoogste bod blijf houden.
En de boodschappen en een hypotheekje.
Bij jou niet dan?quote:
Weet al een tijd dat salarissen in advocatuur een fractie zijn van wat veel personen dachten dat ze zijn.quote:Op zondag 12 februari 2017 21:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die apenfooi per maand, daar zou ik me niet op richten. Dus daar gaat zijn toekomstbeeld.
Geen idee. Bij mij standaard eigenlijk, maar dat is ook omdat ik de 25e van de maand een derde wegsluis.quote:
Gewoon meer drugs verkopen.quote:Op zondag 12 februari 2017 21:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee. Bij mij standaard eigenlijk, maar dat is ook omdat ik de 25e van de maand een derde wegsluis.
Cayman Eilanden?quote:Op zondag 12 februari 2017 21:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee. Bij mij standaard eigenlijk, maar dat is ook omdat ik de 25e van de maand een derde wegsluis.
Welnee.quote:
Zeg ik nietquote:
Je zou bijna denken dat je economie studeert.quote:Op zondag 12 februari 2017 21:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Beetje van het leven genieten hè. Gewoon centen stukslaan op hedonistische geneugten.
Jij moet gewoon lekker hbo MER doen en blij zijn met 2200 bruto na vijf jaar. Nu stil.quote:Op zondag 12 februari 2017 21:40 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Weet al een tijd dat salarissen in advocatuur een fractie zijn van wat veel personen dachten dat ze zijn.
Wist echter niet dat je eens bent met die stelling.
Wat zou je aanraden om meer te verdienen dan een fooi?
Ga je zelf iets niet-fiscaal doen?
Hoppa!quote:Op zondag 12 februari 2017 21:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij moet gewoon lekker hbo MER doen en blij zijn met 2200 bruto na vijf jaar. Nu stil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |