P_T was ondernemer, maar heeft zijn zaak verkocht en doet nu wat hij echt leuk vindt, een functie als gemeenteambtenaar in Meppel.quote:Op zondag 12 februari 2017 17:45 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Mee eens.
Even wat anders: volgens Kaas- ben of was jij een ambtenaar. Wat mij verbaasde.
Ik heb ze wel eens beter gezien bij Hooters. Dat is verder geen waardeoordeel.quote:
Is ook prima natuurlijk.quote:Op zondag 12 februari 2017 17:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
P_T was ondernemer, maar heeft zijn zaak verkocht en doet nu wat hij echt leuk vindt, een functie als gemeenteambtenaar in Meppel.
Hij doelt op mijn vriendin die bij LVLN werkt.quote:Op zondag 12 februari 2017 17:45 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Mee eens.
Even wat anders: volgens Kaas- ben of was jij een ambtenaar. Wat mij verbaasde.
Hij doet niet alsof hij voor het volk opkomt. Hij komt op voor Nederland. Ik vind dat hij met hele zinnige voorstellen komt.quote:Op zondag 12 februari 2017 17:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet ie niet doen alsof hij voor "het volk" opkomt en dan Latijn gaat posten.
Dat werkt natuurlijk niet, dat is gewoon links vullen rechts lullen, imho nog verwerpelijker dan andersom.
Dat verbaast me dan weer niet.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:09 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Hij doet niet alsof hij voor het volk opkomt. Hij komt op voor Nederland. Ik vind dat hij met hele zinnige voorstellen komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Ah zo. Dan heeft hij dat verkeerd begrepen. Jij bent ondernemer in ruste (en hopelijk in bonus) die alleen nog leuke dingen gaat doen met de tijd die nog rest. Haerlemsch Genieten wellicht.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:06 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Hij doelt op mijn vriendin die bij LVLN werkt.
Je plaatje doet het niet, chef.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:02 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Is ook prima natuurlijk.
[ afbeelding ]
Is van GS. Dat heb je misschien geblokkeerd.quote:
Plaats hem dan even hier.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:14 schreef Paper_Tiger het volgende:
Hulde voor de sneer die Buma aan Pechtold uitdeelt op Twitter.
WAT?!! Op zondag?!quote:Op zondag 12 februari 2017 18:14 schreef Paper_Tiger het volgende:
Hulde voor de sneer die Buma aan Pechtold uitdeelt op Twitter.
Een groter brevet van onvermogen kan hij niet krijgen.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:09 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Hij doet niet alsof hij voor het volk opkomt. Hij komt op voor Nederland. Ik vind dat hij met hele zinnige voorstellen komt.
De moderne Latijnees deed dat inderdaad wel. Maar dan veel bondiger. "Deus volens, homo lulens" zo drukten zij zich bijzonder puntig uit. Was veel efficiënter.quote:
Ja, als ik nominaal had gelopen.quote:Op zondag 12 februari 2017 17:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Betrof het niet een opdracht uit 2014?
Als het zo hilarisch was, dan kun je de opmerking nog steeds plaatsen natuurlijk.quote:
Vanaf mobiel gaat dat niet zo makkelijkquote:Op zondag 12 februari 2017 18:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als het zo hilarisch was, dan kun je de opmerking nog steeds plaatsen natuurlijk.
Uh, iedereen die dit soort uitspraken doet is een pseudo-intellectuele lul. Ongeacht opleiding of politieke voorkeur.quote:Op zondag 12 februari 2017 17:40 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wel grappig dat als je de uni doet en daar niet als linksmens vanaf komt dit soort commentaar je deel is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |