Betrof het niet een opdracht uit 2014?quote:Op zondag 12 februari 2017 17:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Had een deadline op dinsdag, maar heb die opdracht gisteravond al ingeleverd.
quote:Op zondag 12 februari 2017 17:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Had een deadline op dinsdag, maar heb die opdracht gisteravond al ingeleverd.
Omdat volgens mij links of rechts niet kan wat ze willen, maar de opdrachten van het EU maar te bevolgen heeft.quote:Op zondag 12 februari 2017 16:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom spint links het dan niet zo dat het slecht overkomt voor Rutte en Wilders?
Reflectieverslagje.quote:Op zondag 12 februari 2017 17:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Betrof het niet een opdracht uit 2014?
De EU geeft ze de opdracht om het premiersdebat niet door te laten gaan?quote:Op zondag 12 februari 2017 17:06 schreef john2406 het volgende:
[..]
Omdat volgens mij links of rechts niet kan wat ze willen, maar de opdrachten van het EU maar te bevolgen heeft.
Watquote:Op zondag 12 februari 2017 16:51 schreef skysherrif het volgende:
Baudetgod
[ afbeelding ]
Ja, dit is zijn eigen tweet.
Wanneer zou hij eindelijk begraven worden?quote:
Dat beweer ik niet wat ik wel denk is dat ze zelfs al wouden ze het niet anders kunnen.quote:Op zondag 12 februari 2017 17:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De EU geeft ze de opdracht om het premiersdebat niet door te laten gaan?
Ik snap het totaal niet, maar zoals Leandra zei is het een man van het volkquote:Op zondag 12 februari 2017 17:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
WatIk snap half wat er staat maar totaal niet welk punt hij probeert te maken.
https://speld.nl/2016/09/(...)nt-regionem-nostram/quote:Op zondag 12 februari 2017 17:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik snap het totaal niet, maar zoals Leandra zei is het een man van het volk
Als mijn Latijn me niet in de steek laat zitten er meerdere taalfouten in ook. Maar wat bezielt die gastquote:Op zondag 12 februari 2017 17:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat snapt hij zelf waarschijnlijk ook niet
Van of voor het volk?quote:Op zondag 12 februari 2017 17:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik snap het totaal niet, maar zoals Leandra zei is het een man van het volk
Haha ja die kwam hier net voorbij, toch knap van speld dat ze zeker betreft politiek gewoon constant grappig zijn.quote:Op zondag 12 februari 2017 17:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
https://speld.nl/2016/09/(...)nt-regionem-nostram/
Hij blijft mooi.
dus niet ikke eerst en als er iets overblijft dan de rest?quote:Op zondag 12 februari 2017 17:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Van, voor, door, achter. Baudetgod
Renaissance man. Poseren als intellectueel die het goed voor heeft met het volk "Oh, wat is hij slim, he!"quote:Op zondag 12 februari 2017 17:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als mijn Latijn me niet in de steek laat zitten er meerdere taalfouten in ook. Maar wat bezielt die gast
Dit idd, en ondertussen maar afgeven op de gevestigde partijen en "elite"quote:Op zondag 12 februari 2017 17:10 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Renaissance man. Poseren als intellectueel die het goed voor heeft met het volk "Oh, wat is hij slim, he!"
etiam dogmata metaphysica christiana dubitanti rationem resurrectionis gentibus occidentis magnum beneficium fuisse haud negandum estquote:Op zondag 12 februari 2017 17:11 schreef skysherrif het volgende:
Wat staat er eigenlijk dan in het Latijn?
Ah! oh..quote:Op zondag 12 februari 2017 17:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
etiam dogmata metaphysica christiana dubitanti rationem resurrectionis gentibus occidentis magnum beneficium fuisse haud negandum est
Twijfelen aan (dubitandi) de ratio (rationem) van de Christelijke metafysische dogma's (dogmata metaphysica christiana) van de Westerse landen (gentibus occidentis), is een groot voordeel (magnum beneficium) en dan ben ik het kwijt. Er staat nog iets over de wederopstanding in
Baudet is gewoon een enorme, pseudo-intellectuele, lul.quote:Op zondag 12 februari 2017 17:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
etiam dogmata metaphysica christiana dubitanti rationem resurrectionis gentibus occidentis magnum beneficium fuisse haud negandum est
Twijfelen aan (dubitandi) de ratio (rationem) van de Christelijke metafysische dogma's (dogmata metaphysica christiana) van de Westerse landen (gentibus occidentis), is een groot voordeel (magnum beneficium) en dan ben ik het kwijt. Er staat nog iets over de wederopstanding in
Laat die komma's nou eens achterwege. Je lijkt wel een beginnende rechtenstudent.quote:Op zondag 12 februari 2017 17:22 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Baudet is gewoon een enorme, pseudo-intellectuele, lul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |