Werkelijk? Schokkend nieuws. Zouden de POL-mods hier wel van op de hoogte zijn?quote:Op zondag 12 februari 2017 16:53 schreef Perrin het volgende:
Ik hoor dus net dat het premiersdebat niet doorgaat
quote:Op zondag 12 februari 2017 16:53 schreef Perrin het volgende:
Ik hoor dus net dat het premiersdebat niet doorgaat
Door GL uit te nodigen?quote:Op zondag 12 februari 2017 16:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nee RTL laat nu hun ware aard zien.
quote:Op zondag 12 februari 2017 16:51 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Job Cohen stond ooit tegen drie rechtse partijen te debatteren bij RTL.
Het was slikken of stikken.
Gaat het debat nu niet door?quote:Op zondag 12 februari 2017 16:56 schreef skysherrif het volgende:
Wilders zegt trouwens af voor het RTL debat
Waarom spint links het dan niet zo dat het slecht overkomt voor Rutte en Wilders?quote:Op zondag 12 februari 2017 16:53 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dan waren ze zonder hem begonnen. Dito voor Wim Kok destijds. Zou ook niet goed over komen en zijn gespind.
RTL en frauderende quizmaster Frits Wester en Galjaard ten voeten uit.
Frits Wester weer hoor.quote:
Hadden we maar een jonge enthousiaste nieuwsvolger die ons hier direct het laatste nieuws komt brengen.quote:Op zondag 12 februari 2017 16:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is nog niet duidelijk, iemand die hier meer over weet?
Ah wacht.. ja ik heb het definitieve antwoord:quote:Op zondag 12 februari 2017 16:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hadden we maar een jonge enthousiaste nieuwsvolger die ons hier direct het laatste nieuws komt brengen.
quote:Op zondag 12 februari 2017 16:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
GAST.
Het.
Premiersdebat.
Gaat.
Niet.
Door.
Normaal.quote:Op zondag 12 februari 2017 17:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah wacht.. ja ik heb het definitieve antwoord:
[..]
Kan jij me misschien helpen D66 te vinden in dit deel van een screenshot van het Kieskompas 2017?quote:Op zondag 12 februari 2017 16:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nee RTL laat nu hun ware aard zien.
Ja en dat was al de vierde keer dat ik het zei.quote:Op zondag 12 februari 2017 17:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah wacht.. ja ik heb het definitieve antwoord:
[..]
Fake news van de MSM.quote:Op zondag 12 februari 2017 17:01 schreef Tem het volgende:
De volkskrant zegt het dus het zal wel waar zijn.
http://www.volkskrant.nl/(...)s-en-rutte~a4461465/
Het staat nu ook op de alternatieve nieuwssite NOS Teletekst dus ik sluit het niet meer uit.quote:
Waarom luisteren ze niet gewoon?quote:Op zondag 12 februari 2017 17:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja en dat was al de vierde keer dat ik het zei.
SAD!quote:
Had een deadline op dinsdag, maar heb die opdracht gisteravond al ingeleverd.quote:Op zondag 12 februari 2017 14:59 schreef Kaas- het volgende:
Wat nou verveling Pokkelmans? Er is genoeg te doen. Hup hup, aan de bachelor jongeman.
Daar staat ook feyenoord op nummer 1, fake news.quote:Op zondag 12 februari 2017 17:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het staat nu ook op de alternatieve nieuwssite NOS Teletekst dus ik sluit het niet meer uit.
Tut tut, we hebben te maken met een strebertje.quote:Op zondag 12 februari 2017 17:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Had een deadline op dinsdag, maar heb die opdracht gisteravond al ingeleverd.
Die deadline was dinsdag 14 februari 2015, natuurlijk.quote:Op zondag 12 februari 2017 17:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Tut tut, we hebben te maken met een strebertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |