Dit is een goede grap.quote:Op zondag 12 februari 2017 17:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
P_T was ondernemer, maar heeft zijn zaak verkocht en doet nu wat hij echt leuk vindt, een functie als gemeenteambtenaar in Meppel.
Nope. Maar wat Bart zegt klopt sowieso ook niet, dus weinig interessant om het nu te verhelderen.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:06 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Hij doelt op mijn vriendin die bij LVLN werkt.
quote:Op zondag 12 februari 2017 18:27 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Vanaf mobiel gaat dat niet zo makkelijk
twitter:sybrandbruma twitterde op zondag 12-02-2017 om 17:57:50Ooit werd D66 geleid door ex-MIT kernfysicus en literair genie Jan Terlouw.Nu door 'n twitterend kunsthistoricusje https://t.co/vhBjxKVZ9t reageer retweet
Net of Buma zo snedig uit de hoek kan komen met z'n neus.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]twitter:sybrandbruma twitterde op zondag 12-02-2017 om 17:57:50Ooit werd D66 geleid door ex-MIT kernfysicus en literair genie Jan Terlouw.Nu door 'n twitterend kunsthistoricusje https://t.co/vhBjxKVZ9t reageer retweet
Om te geloven dat die tweet werkelijk door iemand als Buma gepost zou kunnen worden, moet je Den Haag wel héél slecht aanvoelen trouwens.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]twitter:sybrandbruma twitterde op zondag 12-02-2017 om 17:57:50Ooit werd D66 geleid door ex-MIT kernfysicus en literair genie Jan Terlouw.Nu door 'n twitterend kunsthistoricusje https://t.co/vhBjxKVZ9t reageer retweet
Voor P_T zijn alle politici hetzelfde, met Geert als maatstaf.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Om te geloven dat die tweet werkelijk door iemand als Buma gepost zou kunnen worden, moet je Den Haag wel héél slecht aanvoelen trouwens.
Objection!quote:Op zondag 12 februari 2017 18:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nope. Maar wat Bart zegt klopt sowieso ook niet, dus weinig interessant om het nu te verhelderen.
quote:Op zondag 12 februari 2017 18:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Net of Buma zo snedig uit de hoek kan komen met z'n neus.
godver, ik zag die tweet over baudet ook en dacht even dat het te mooi was om waar te zijn. Nouja dat was het dus ookquote:Op zondag 12 februari 2017 18:43 schreef GSbrder het volgende:
Dan zou ik niet op de VVD stemmen als je tegen bailouts bent. Die zullen alles doen om banken of andere grote financiele instellingen te bailoutten aangezien de financiele lobby ze compleet in de tang heeft.quote:Op zondag 12 februari 2017 16:36 schreef GSbrder het volgende:
Ik wil ook dat de overheid zich terugtrekt. En in principe ben ik tegen bail-outs.
Niet dat ik het laatstgenoemde zal weigeren als het m'n werkgever kan redden.
Alsof het CDA ooit werd geleid door iemand van die statuurquote:Op zondag 12 februari 2017 18:43 schreef GSbrder het volgende:
Mooi figuur. Z'n gezichtsuitdrukkingen wisselen tussen Herry de Muppet en Paul Groot als typetje.quote:
Beter: alsof dat nu het geval is.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alsof het CDA ooit werd geleid door iemand van die statuur
Ik zeg toch in principe?quote:Op zondag 12 februari 2017 18:48 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dan zou ik niet op de VVD stemmen als je tegen bailouts bent. Die zullen alles doen om banken of andere grote financiele instellingen te bailoutten aangezien de financiele lobby ze compleet in de tang heeft.
Van Agt was nog wel wat.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alsof het CDA ooit werd geleid door iemand van die statuur
Dat.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:50 schreef Kaas- het volgende:
Iemand van DENK zal trouwens wel achter die Twitter-trollaccount zitten.
Je geeft ze nu teveel eer.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:50 schreef Kaas- het volgende:
Ik wilde eigenlijk een snedige opmerking maken dat het CDA ooit werd geleid door [man van grote prestaties] en nu door een twitterend juristje maar er is werkelijk niemand die ooit het CDA heeft geleid die in de buurt komt van Terlouw.quote:
Piet de Jong. Alhoewel technisch gezien KVP.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk een snedige opmerking maken dat het CDA ooit werd geleid door [man van grote prestaties] en nu door een twitterend juristje maar er is werkelijk niemand die ooit het CDA heeft geleid die in de buurt komt van Terlouw.
Dat is toch die ex-onderzeebootkapitein? Was wel een baas ja.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
Piet de Jong. Alhoewel technisch gezien KVP.
De nieuwe radicale partijen wel denk ik. PvdD misschien ook wel. PVV misschien.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zeg toch in principe?
Welke partij laat banken wel vallen? Ik gok dat zelfs de SP er niet aandurft.
Flink seniel geworden.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:52 schreef GSbrder het volgende:
Jan Terlouw is toch ook wat overrated?
Jap, vorig jaar overleden op 101-jarige leeftijd. Klein mannetje wel.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is toch die ex-onderzeebootkapitein? Was wel een baas ja.
Als je kijkt hoeveel volgers dat nep account heeft, zou het paper tiger zelf ook nog wel ns kunnen zijn. Niveautje hoor.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:50 schreef Kaas- het volgende:
Waarom zouden die partijen willen dat talloze Nederlanders hun spaargeld kwijt raken?quote:Op zondag 12 februari 2017 18:53 schreef Japie77 het volgende:
[..]
De nieuwe radicale partijen wel denk ik. PvdD misschien ook wel. PVV misschien.
Whehe inderdaad.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Als je kijkt hoeveel volgers dat nep account heeft, zou het paper tiger zelf ook nog wel ns kunnen zijn. Niveautje hoor.
Soort Bolkestein. Of ga ik nu te ver?quote:
Wat is er zo bijzonder aan Terlouw?quote:Op zondag 12 februari 2017 18:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk een snedige opmerking maken dat het CDA ooit werd geleid door [man van grote prestaties] en nu door een twitterend juristje maar er is werkelijk niemand die ooit het CDA heeft geleid die in de buurt komt van Terlouw.
In principe ben ik tegen geweld maar als hier een inbreker in huis staat krijgt hij een dreun met een plumeau. Ook al ben ik tegen geweld, dus.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:54 schreef Japie77 het volgende:
Trouwens wel apart IN PRINCIPE ben je tegen bailouts maar in de praktijk ben je voor bailouts? Eigenlijk ben je dus gewoon voor bailouts.
Hij heeft een kinderboek geschreven.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan Terlouw?
Waarom zouden die partijen banken weer een incentive willen geven om enorme onverantwoorde risico's te nemen, enorme bakken geld te verdienen over de rug van burgers en als het fout gaat de burgers te laten betalen voor het gepruts van die banken?quote:Op zondag 12 februari 2017 18:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom zouden die partijen willen dat talloze Nederlanders hun spaargeld kwijt raken?
In principe ben ik tegen het afzagen van kinderbenen, maar als het kind botkanker in zijn been heeft zitten en verspreiding gestopt kan worden door het been af te zagen ben ik voor.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:54 schreef Japie77 het volgende:
Trouwens wel apart IN PRINCIPE ben je tegen bailouts maar in de praktijk ben je voor bailouts? Eigenlijk ben je dus gewoon voor bailouts.
Touwtje uit de brievenbus.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
In de praktijk zie ik maar weinig voorbeelden waarbij de overheid niet zal kiezen voor een bail-out.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:54 schreef Japie77 het volgende:
Kernfysicus, schrijver, kundig politicus. Meer dan de meesten.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mooie metafoor.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
In principe ben ik tegen het afzagen van kinderbenen, maar als het kind botkanker in zijn been heeft zitten en verspreiding gestopt kan worden door het been af te zagen ben ik voor.
In principe zou je graag een wereld zien zonder "to big to fail"-banken die failliet gaan maar in de praktijk moet je ze toch redden omdat de samenleving anders naar de knoppen gaat.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:54 schreef Japie77 het volgende:
In de tijd dat het modieus was om te doen alsof kinderen slim zijn en volwassenen dom.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hij heeft een kinderboek geschreven.
Hadden wij in het dorp ook hoor. Touwtje uit de brievenbus óf achterom.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Touwtje uit de brievenbus.
Wat in principe ook maar stadse armoe is, want dat betekent dat je niet achterom kunt lopen.
Ik had gewoon een sleutel mee maar dat zal wel moderne onzin zijn, of zo.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hadden wij in het dorp ook hoor. Touwtje uit de brievenbus óf achterom.
Allebei is een beetje dubbelop.
Touwtje uit de brievenbus van zijn vrouw.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee je moet ervoor zorgen dat de banken niet Too big Too fail zijn. Maar gebeurt dat door de centrumpartijen?quote:Op zondag 12 februari 2017 18:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
In principe zou je graag een wereld zien zonder "to big to fail"-banken die failliet gaan maar in de praktijk moet je ze toch redden omdat de samenleving anders naar de knoppen gaat.
Nou nou, Samsom is ook kernfysicus...quote:Op zondag 12 februari 2017 18:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kernfysicus, schrijver, kundig politicus. Meer dan de meesten.
Banken opknippen. Brrr..quote:Op zondag 12 februari 2017 18:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In de praktijk zie ik maar weinig voorbeelden waarbij de overheid niet zal kiezen voor een bail-out.
Moral hazard, dat weet ik, maar wat ga je er aan doen om dat te voorkomen?
Eén uit drie inderdaad.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nou nou, Samsom is ook kernfysicus...
Gratis theezakjes trekken.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Touwtje uit de brievenbus van zijn vrouw.
Waarom zouden die partijen banken failliet willen laten gaan ten koste van burgers? Je doet alsof de druk op de PvdD niet gigantisch groot zou zijn om dit soort faillissementen te voorkomen. Geef een lichaam de macht om in te grijpen en ze zullen die macht gebruiken. Misschien daarna boos worden en wat topmannen bestraffen, maar daar blijft het dan ook bij.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:55 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Waarom zouden die partijen banken weer een incentive willen geven om enorme onverantwoorde risico's te nemen, enorme bakken geld te verdienen over de rug van burgers en als het fout gaat de burgers te laten betalen voor het gepruts van die banken?
Heftige regulering doorgevoerd onder Obama en de Dijs. Jammer dat die gematigde Trump dat nu allemaal terug gaat draaien.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:57 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee je moet ervoor zorgen dat de banken niet Too big Too fail zijn. Maar gebeurt dat door de centrumpartijen?
Juustem.
Kernfysicus, straatcoach, kundig politicus.quote:
Ironisch dat de wetgeving na 2008 ervoor heeft gezorgd dat er meer too big to fail-banken zijn, onder andere doordat de regelgeving kleine banken heeft genoodzaakt om te fuseren of zich te laten overnemen door grotere banken.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
In principe zou je graag een wereld zien zonder "to big to fail"-banken die failliet gaan maar in de praktijk moet je ze toch redden omdat de samenleving anders naar de knoppen gaat.
Overigens is Terlouw doctor in de kernfysica en Samsom ingenieur. Daar doen we het niet voor hè.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kernfysicus, straatcoach, kundig politicus.
Ook gewoon drie.
Kernfysicus, kaal, en politicus.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kernfysicus, straatcoach, kundig politicus.
Ook gewoon drie.
Vertel eens het masterplan. Hoe maken we banken small enough to fail?quote:Op zondag 12 februari 2017 18:57 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee je moet ervoor zorgen dat de banken niet Too big Too fail zijn. Maar gebeurt dat door de centrumpartijen?
Juustem.
Verkiezingsprogramma D66?quote:Op zondag 12 februari 2017 18:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hij heeft een kinderboek geschreven.
die hebben dat mooie artikel ook gelezen en snappen dat dat de manier is om stemmen te winnen. Als je de oekraine belofte kan omdraaien kan je zo'n belofte ook wel negeren toch.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:00 schreef Pokkelmans het volgende:
Maar eh, VVD heeft nu ook nog eens los van Rutte herhaald dat het met Geert "Niet. Gaat. Gebeuren".
Dus, "strategisch" stemmers, komt u maar.
Krijg je weer nieuwe situaties waarbij er toch schijnafhankelijkheden bestaan tussen consumentenbanken en investment banks. Of het gaat via de verzekeraars fout.quote:
Strategisch op de VVD stemmen. Dan weetje zeker dat je als linksje naar de hel gaat.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:00 schreef Pokkelmans het volgende:
Maar eh, VVD heeft nu ook nog eens los van Rutte herhaald dat het met Geert "Niet. Gaat. Gebeuren".
Dus, "strategisch" stemmers, komt u maar.
Van mensen die geen twee foutloze zinnen uit hun smoel krijgen kun je niet verwachten dat ze iets ingewikkelds als het verschil tussen to en too weten.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vertel eens het masterplan. Hoe maken we banken small enough to fail?
Hoop Engelse fouten hier, nou nou.
Prachtige frame.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Strategisch op de VVD stemmen. Dan weetje zeker dat je als linksje naar de hel gaat.
Aka kastfascisten. Op zich goed verzonnen.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Prachtige frame.
Mensen die nu nog niet op de VVD stemmen, die willen gewoon dat Wilders de grootste wordt.
Klaver is er zo één. Met een onrealistisch plan komen voor een grote linkse coalitie, alleen maar om heimelijk Wilders-I mogelijk te maken.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Aka kastfascisten. Op zich goed verzonnen.
Correct. Mensen die niet op de VVD stemmen, willen graag de Gestapo terug.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Prachtige frame.
Mensen die nu nog niet op de VVD stemmen, die willen gewoon dat Wilders de grootste wordt.
Vind het geen sterk onderzoek van de Volkskrant. Eigenlijk concluderen ze gewoon dat van elke partij zo'n 15% overweegt om op de VVD te stemmen, áls dat nodig is om de PVV te dwarsbomen. Whooptiedoo.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Strategisch op de VVD stemmen. Dan weetje zeker dat je als linksje naar de hel gaat.
Hoe noemde remlof zulke mensen nou?quote:Op zondag 12 februari 2017 19:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Correct. Mensen die niet op de VVD stemmen, willen graag de Gestapo terug.
> 2017quote:Op zondag 12 februari 2017 19:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind het geen sterk onderzoek van de Volkskrant. Eigenlijk concluderen ze gewoon dat van elke partij zo'n 15% overweegt om op de VVD te stemmen, áls dat nodig is om de PVV te dwarsbomen. Whooptiedoo.
http://www.volkskrant.nl/(...)-te-houden~a4460957/
Napu's geloof ik.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe noemde remlof zulke mensen nou?
In een dorp zijn er alleen veel minder huizen waar je niet achterom kunt lopen.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hadden wij in het dorp ook hoor. Touwtje uit de brievenbus óf achterom.
Allebei is een beetje dubbelop.
Gaat ook gewoon niet gebeuren. Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat de VVD zichzelf weet weg te zetten als dé partij om een kabinet van de PVV tegen te gaan.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind het geen sterk onderzoek van de Volkskrant. Eigenlijk concluderen ze gewoon dat van elke partij zo'n 15% overweegt om op de VVD te stemmen, áls dat nodig is om de PVV te dwarsbomen. Whooptiedoo.
http://www.volkskrant.nl/(...)-te-houden~a4460957/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |