Bovendien is zelfs VNL beter dan de PVV. Minder radicaal en veel verstandiger (hoewel ik het uiteraard met vrijwel elk standpunt oneens ben).quote:Op zondag 12 februari 2017 19:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee, waarom ben je zo zeker van een PVV-kabinet?
Volgens mij kun je met meer concurrentie op rechts af en toe deals sluiten met Roos en Baudet.
Anders had ie geen 10 zetels in de peilingen.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:15 schreef skysherrif het volgende:
Ik blijf Krol een domme lul vinden dat ie 65 jaar een breekpunt vind, anders had ie bijna een vrijgeleide naar de regering.
Ik ben het met Wilders eens. Als hij inderdaad nu eens wel 30+ zetels gaat scoren kan men niet om hem heen. De VVD gaat ook met een partij als de PvdA in zee dus waarom niet met Wilders?quote:Op zondag 12 februari 2017 19:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee, waarom ben je zo zeker van een PVV-kabinet?
Volgens mij kun je met meer concurrentie op rechts af en toe deals sluiten met Roos en Baudet.
Liep de vorige keer niet echt goed af voor D66.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:14 schreef GSbrder het volgende:
VVD / D66 / CDA is niet eens zo onwaarschijnlijk. Misschien gedoogsteun van CU/GL.
Vraag me af of het na de verkiezingen nog zo'n groot breekpunt is.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Anders had ie geen 10 zetels in de peilingen.
Het is hun enige bestaansrecht.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Vraag me af of het na de verkiezingen nog zo'n groot breekpunt is.
Sowieso geen idee waar die partij nou eigenlijk voorstaat.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Vraag me af of het na de verkiezingen nog zo'n groot breekpunt is.
Dan is het toch nog steeds prettiger als een kabinet meer stemmen bevat dan wat puppets van Wilders? Lijkt me anders een ongezonde machtsconcentratie worden. Dus zelfs als je een PVV-kabinet goed vindt, is legitimatie door VNL en FvD fijn.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:25 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik ben het met Wilders eens. Als hij inderdaad nu eens wel 30+ zetels gaat scoren kan men niet om hem heen. De VVD gaat ook met een partij als de PvdA in zee dus waarom niet met Wilders?
Ik zou het alleen niet als breekpunt hardop noemen.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Anders had ie geen 10 zetels in de peilingen.
Natuurlijk kan men dat wel. Sterker nog, de PVV maakt het ze gemakkelijk door de minder-uitspraak niet terug te trekken en geen programma op te stellen.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:25 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Als hij inderdaad nu eens wel 30+ zetels gaat scoren kan men niet om hem heen.
PvdA was de grootste en had in 1971 39 zetels, in 1977 53 (!) zetels en in 1982 47 zetels. Toch haalden ze niet het kabinet.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:25 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik ben het met Wilders eens. Als hij inderdaad nu eens wel 30+ zetels gaat scoren kan men niet om hem heen. De VVD gaat ook met een partij als de PvdA in zee dus waarom niet met Wilders?
Eens.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Doorgerekend programma bestaande uit meer dan 10 punten op een a4'tje is alleen al winst. Net als FvD een stuk beter dan clown Wilders.
Dat telt niet in Calimero land.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
PvdA was de grootste en had in 1971 39 zetels, in 1977 53 (!) zetels en in 1982 47 zetels. Toch haalden ze niet het kabinet.
Toen konden VVD en CDA daar nog omheenwerken.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
PvdA was de grootste en had in 1971 39 zetels, in 1977 53 (!) zetels en in 1982 47 zetels. Toch haalden ze niet het kabinet.
En dat gebeurde ook gewoon, en niemand die liep te janken dat de mening van "het volk" genegeerd werd, want iedereen begreep dat die 75+ zetels die die andere partijen hadden de mening van een groter deel van het volk vertegenwoordigden.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:33 schreef Euribob het volgende:
[..]
Toen konden VVD en CDA daar nog omheenwerken.
Nouja, de trend is meestal dat daar een extremistischer persoon voor terug komt.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:36 schreef remlof het volgende:
Het is wel fijn te weten dat de PVV volledig implodeert zodra Wilders van het toneel verdwijnt.
Als ie maar niet charismatisch is.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja, de trend is meestal dat daar een extremistischer persoon voor terug komt.
Als Wilders iets overkomt wel ja. Ik hoop dat hij op een dag flink gaat verliezen en er dan zelf de brui aan geeft.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja, de trend is meestal dat daar een extremistischer persoon voor terug komt.
Lastig voor te stellen. Bovendien zijn VNL en FvD al aan 't azen hierop.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoezo zou het daarbij blijven? Dat is toch geen beleid. Zo worden de gigantische problemen die we hebben toch nooit opgelost? Het wordt nu niet opgelost omdat we VVD beleid voeren en die gasten zo goed allemaal omgekocht zijn door de financiele wereld.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom zouden die partijen banken failliet willen laten gaan ten koste van burgers? Je doet alsof de druk op de PvdD niet gigantisch groot zou zijn om dit soort faillissementen te voorkomen. Geef een lichaam de macht om in te grijpen en ze zullen die macht gebruiken. Misschien daarna boos worden en wat topmannen bestraffen, maar daar blijft het dan ook bij.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 februari 2017 18:52 schreef GSbrder het volgende:
Jan Terlouw is toch ook wat overrated?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |