Dat vind ik een sympathiek trekje.quote:Op zondag 12 februari 2017 15:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik blijf met m'n tengels verre van alles dat met Microsoft te maken heeft.
Helaas is er geen variantie in mijn salaris, waardoor ik dat niet aan kan tonen.quote:Op zondag 12 februari 2017 15:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
*significant
En vervolgens om aan te tonen dat je significant meer produceert als je salaris stijgt met x?
Voor elke x stijging neemt je productie toe met 5%. Vind ik altijd zo'n mooie stelling, helemaal omdat je eigenlijk met een ECM terug zou gaan naar een zeker equilibrium als de stijging van x voor de afhankelijke variabele te groot wordt.
Neem er eens een kijkje in anders, is gewoon commodore 64 matriaal.quote:Op zondag 12 februari 2017 15:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik blijf met m'n tengels verre van alles dat met Microsoft te maken heeft.
Er zijn allicht meer werknemers binnen dezelfde schaal.quote:Op zondag 12 februari 2017 15:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Helaas is er geen variantie in mijn salaris, waardoor ik dat niet aan kan tonen.
Maar die hebben eveneens een andere unobserved ability en ik vind het maar lastig om panel data regressies te doen.quote:Op zondag 12 februari 2017 15:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er zijn allicht meer werknemers binnen dezelfde schaal.
Dan heb je gewoon meer observaties. Wel uitkijken dat het teken niet negatief wordt.
Vooral een autistentrekje. Net een project met Azure gedaan, mooi spul. Microsoft is prima bezig de laatste tijd.quote:Op zondag 12 februari 2017 15:25 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat vind ik een sympathiek trekje.
Een stage met Microsoft C, een jaarte ASP voor werk ooit en wat gehobby met VisualBasic heeft me volledig genezen.quote:Op zondag 12 februari 2017 15:25 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat vind ik een sympathiek trekje.
Is ook lastig.quote:Op zondag 12 februari 2017 15:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar die hebben eveneens een andere unobserved ability en ik vind het maar lastig om panel data regressies te doen.
Militaire geschiedenis aan de KMA en IT aan de Hogeschool Rotterdamquote:Op zondag 12 februari 2017 15:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, als Pokkel en erik hier samen zijn gaat het ook over allerlei gare arresten.
Wat heb jij gestudeerd toen je nog een klein nootje was?
Ah, mooi. Dus Sun Tzu heeft geen geheimen meer voor je?quote:Op zondag 12 februari 2017 15:27 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Militaire geschiedenis aan de KMA en IT aan de Hogeschool RotterdamWel met ruim 15 jaar ertussen.
Is het in de IT niet belangrijk om bij te blijven in plaats van voor altijd je mening te baseren op wat ooit lang geleden het geval was?quote:Op zondag 12 februari 2017 15:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Een stage met Microsoft C, een jaarte ASP voor werk ooit en wat gehobby met VisualBasic heeft me volledig genezen.
Dat leek me dus een geweldig boek, maar wat is dat verschrikkelijke kost om te moeten lezen zeg. Kwam er enkel doorheen doordat het vrij kort is.quote:Op zondag 12 februari 2017 15:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, mooi. Dus Sun Tzu heeft geen geheimen meer voor je?
Gewoon de beste tool voor de toepassing gebruiken, als dat MS is dan is dat MS, als dat Linux is of OSS ook prima. Al dat geneuzel over ideologie zit alleen maar in de weg.quote:Op zondag 12 februari 2017 15:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vooral een autistentrekje. Net een project met Azure gedaan, mooi spul. Microsoft is prima bezig de laatste tijd.
Tenzij je natuurlijk vooral wordt ingezet voor het draaiende houden van allerlei achterhaalde programma's uit de technologische steentijd. Als je baas geen geld heeft voor nieuw spul, is het ook wel fijn als je werknemers er niet om lopen te bedelen.quote:Op zondag 12 februari 2017 15:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is het in de IT niet belangrijk om bij te blijven in plaats van voor altijd je mening te baseren op wat ooit lang geleden het geval was?
Bredaquote:Op zondag 12 februari 2017 15:27 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Militaire geschiedenis aan de KMA en IT aan de Hogeschool RotterdamWel met ruim 15 jaar ertussen.
Heeft die aan de Grebbeberg gevochten?quote:Op zondag 12 februari 2017 15:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, mooi. Dus Sun Tzu heeft geen geheimen meer voor je?
Gewoon de filmpjes van Fight Mediocrity kijken:quote:Op zondag 12 februari 2017 15:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat leek me dus een geweldig boek, maar wat is dat verschrikkelijke kost om te moeten lezen zeg. Kwam er enkel doorheen doordat het vrij kort is.
Hangt er vanaf wat je doet. Je hebt universele "waarheden" en competenties en je hebt de waan van de dag.quote:Op zondag 12 februari 2017 15:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is het in de IT niet belangrijk om bij te blijven in plaats van voor altijd je mening te baseren op wat ooit lang geleden het geval was?
In Batavia tegen de orangsquote:Op zondag 12 februari 2017 15:30 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Heeft die aan de Grebbeberg gevochten?
Dat is een optie?quote:Op zondag 12 februari 2017 15:27 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Militaire geschiedenis aan de KMA
Lijkt me hetzelfde met andere van die cult boeken, klinken episch en mensen die interessant willen doen halen de mooie quotes eruit, maar totaal niet te lezen.quote:Op zondag 12 februari 2017 15:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat leek me dus een geweldig boek, maar wat is dat verschrikkelijke kost om te moeten lezen zeg. Kwam er enkel doorheen doordat het vrij kort is.
Mijn hekel aan Microsoft komt vooral voort uit dat ze jarenlang de ontwikkeling van het web remden door totaal waardeloze webbrowsers bij onwetende Windows-gebruikers door de strot te duwen.quote:Op zondag 12 februari 2017 15:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toendertijd wel ja. 2 jarige opleiding, zat natuurlijk wel meer in maar je moest een afstudeer vak kiezen en ik zag logistiek niet zo erg zitten dus voor geschiedenis gekozen. En dan ironisch genoeg het leger verlaten en in de logistiek terecht komen. Zal je altijd zien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |