ontvangt.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:48 schreef Janneke141 het volgende:
als je maar vakantiegeld betaalt
Het artikel zelf geschreven heeftquote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:45 schreef Kaas- het volgende:
En dat terwijl Janneke zelf SFP-correspondent is.
Gewoon een paar batches terug laten roepen die "poreus rubber" bleken te hebben...quote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:49 schreef 99.999 het volgende:
Spreid je winkansen![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)-8-miljard~a4460960/
Mwah, als je daardoor condooms en babyvoeding in één bedrijf hebt weet ik het nog niet hoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:50 schreef Kaas- het volgende:
Een overname pakt vrijwel altijd slecht uit voor de aandeelhouders van het overnemende bedrijf.
Als je me wil bashen, doe het dan vooral op wat ik schrijf en niet op waar ik schrijf.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:51 schreef 99.999 het volgende:
Janneke is uiteraard alleen crew geworden zodat ze tegen ons beschermd is.
Verbannen wegens (FP-)crewbash is me vaker overkomen.
Volgens mij zijn wij gezamenlijk wel twintig keer geband in een jaar omdat men daar plots zo gevoelig voor was.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:51 schreef 99.999 het volgende:
Behalve dat Janneke die bescherming nou net niet nodig heeft....quote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:51 schreef 99.999 het volgende:
Ok.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, als de daardoor condooms en babyvoeding in één bedrijf hebt weet ik het nog niet hoor.
Johquote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Behalve dat Janneke die bescherming nou net niet nodig heeft....
Wat je hier schrijft is gezien de extremisten die hier rondlopen niet zo boeiend en de FP is onleesbaarquote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je me wil bashen, doe het dan vooral op wat ik schrijf en niet op waar ik schrijf.
Niet iedereen die hier meeleest begrijpt het zo goed hè.... voor je het weet komt het terug in precies de vorm die jij het gaf, maar dan dat iemand denkt dat het echt is.quote:
Ja, die viel me gister ook al opquote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:49 schreef 99.999 het volgende:
Spreid je winkansen![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)-8-miljard~a4460960/
En toch wil iedereen bij M&A werken. Losers.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:50 schreef Kaas- het volgende:
Een overname pakt vrijwel altijd slecht uit voor de aandeelhouders van het overnemende bedrijf.
Correctquote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij gezamenlijk wel twintig keer geband in een jaar omdat men daar plots zo gevoelig voor was.
Dik geld in te verdienen voor degenen die de middleman rol spelen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En toch wil iedereen bij M&A werken. Losers.
Waarom zouden ze dat niet moeten willen dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En toch wil iedereen bij M&A werken. Losers.
Dat klopt. Zo leert ons de historie. Helemaal slecht als het om een branchevreemde tak van sport gaat zoals hier. Het voordeel hier is dat als het ene product faalt het andere product de klappen opvangt. Vraag me af of dit de strategie was.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:50 schreef Kaas- het volgende:
Omdat je in de meerderheid van de overnames bedrijven gewoon de zooi inwerkt. Analoog naar natuurlijk personen zou dat zoiets zijn als homohuwelijken voltrekken bij de burgerlijke stand: je weet dat het meestal gedoemd is te mislukken en je iedereen met een hoop gezeik opzadelt, maar het tóch doen omdat men het op dat moment zo'n leuk idee vindt.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat niet moeten willen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |