Het is wel typisch een figuur dat continu om klappen vraagt inderdaad.quote:Op zondag 12 februari 2017 12:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vooral als ik die foto hem met die irritante matrozenpet zie, krijg ik zin om hem met een kapmes achterna te rennen.
Goed, behalve de 'gebruikelijke' zwangerschapskwaaltjes gaat alles helemaal prima. Hoe is het in huize Tem?quote:
Bovendien wordt Jan Roos ook gewoon door iedereen in het politieke spectrum gehaat. Irritante vent is het gewoon.quote:Op zondag 12 februari 2017 12:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vooral als ik die foto hem met die irritante matrozenpet zie, krijg ik zin om hem met een kapmes achterna te rennen.
Workaholicquote:Op zondag 12 februari 2017 12:42 schreef john2406 het volgende:
[..]
8jr geleden 43?
En vrijgezel, wat zou eraan fout zijn dat hij geen vrouw heeft?
Wel genoeg energie om een waardige tegenstander te zijn of niet?quote:Op zondag 12 februari 2017 12:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Begin 30, nog niet droog achter zijn ballerige oren.
Rutte I was 2010quote:Op zondag 12 februari 2017 12:42 schreef john2406 het volgende:
[..]
8jr geleden 43?
En vrijgezel, wat zou eraan fout zijn dat hij geen vrouw heeft?
quote:Op zondag 12 februari 2017 12:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wanneer wordt de delivery verwacht?quote:Op zondag 12 februari 2017 12:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Goed, behalve de 'gebruikelijke' zwangerschapskwaaltjes gaat alles helemaal prima. Hoe is het in huize Tem?
Heel goed. Hier gaat het ook prima, ze is al bijna met verlof weer en werkt al halve dagen. Gaat wel snel allemaal.quote:Op zondag 12 februari 2017 12:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Goed, behalve de 'gebruikelijke' zwangerschapskwaaltjes gaat alles helemaal prima. Hoe is het in huize Tem?
We zitten op de helft, dus over een kleine 20 wekenquote:Op zondag 12 februari 2017 12:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Wanneer wordt de delivery verwacht?
Ja, tijd vliegt. We zijn nu ook al bezig met babykamer-gerelateerde zaken.quote:Op zondag 12 februari 2017 12:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Heel goed. Hier gaat het ook prima, ze is al bijna met verlof weer en werkt al halve dagen. Gaat wel snel allemaal.
Dus dat wordt een echte zomerbaby, eind juni/begin juli?quote:Op zondag 12 februari 2017 12:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
We zitten op de helft, dus over een kleine 20 weken
Gewoon ja knikken en haar alles laten bepalen. Zwangere vrouwen zijn niet altijd even redelijkquote:Op zondag 12 februari 2017 12:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, tijd vliegt. We zijn nu ook al bezig met babykamer-gerelateerde zaken.
Harry Mens interviewt de winnende lijsttrekkers.quote:Op zondag 12 februari 2017 12:49 schreef Janneke141 het volgende:
Overigens vind ik dat Bert Maalderink op 15 maart de verliezende lijsttrekkers moet gaan interviewen.
Alleen als ze genoeg betalen om in zijn programma te mogen komen natuurlijk.quote:Op zondag 12 februari 2017 12:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Harry Mens interviewt de winnende lijsttrekkers.
Dat zijn de jaargetijden. Dan mag het.quote:Op zondag 12 februari 2017 12:40 schreef Mutant01 het volgende:
Het is wel jammer van Drugshond, van radicaal, naar gematigd, naar radicaal.
Het grootkapitaal wil hem de kamer in.quote:Op zondag 12 februari 2017 12:38 schreef remlof het volgende:
Elke keer dat ik Jan Roos onzin zie uitkramen krijg ik een grotere afkeer van 'm.
Waarom?quote:Op zondag 12 februari 2017 12:52 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het grootkapitaal wil hem de kamer in.
Ja, hij zal echt potten gaan breken.quote:Op zondag 12 februari 2017 12:52 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Doe niet zo dom. Hij is kansloos voor zetels.quote:Op zondag 12 februari 2017 12:52 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Voldoende tegenspraak ben ik al tevreden mee.quote:Op zondag 12 februari 2017 12:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, hij zal echt potten gaan breken.
Het grootkapitaal ziet in Klopkoek ook een bedreiging. Zodoende wordt hij tegengewerkt.quote:Op zondag 12 februari 2017 12:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Doe niet zo dom. Hij is kansloos voor zetels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |