Zijn twee goals tegen Ajax. Maar dat is lang geleden.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:43 schreef tja77 het volgende:
Ik snap niet dat Pereiro keer op keer in de basis staat. Ik kan me geen goede wedstrijd van hem herinneren.
Maher 2.0 , alleen scoort Pereiro wat meer.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:43 schreef tja77 het volgende:
Ik snap niet dat Pereiro keer op keer in de basis staat. Ik kan me geen goede wedstrijd van hem herinneren.
Daar moest ik ook aan denken eerlijk gezegd, voor de rest kan ik geen enkele wedstrijd voor de geest halen waarin hij echt positief opviel. Die Perez zei toen straks op Fox sports dat hij het ook niet snapte dat het er niet uit komt. Dit is gewoon een Maher 2.0, kost een hoop, kan geen kut. Maar volgens vele "kenners" een speler met veel talent en techniek.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zijn twee goals tegen Ajax. Maar dat is lang geleden.
Toch heeft hij zich toen gewoon onsterfelijk gemaakt.
Is volgens mij meer een zwervende spits , waar ie de laatste weken ook staat..om De Jong heen/quote:Op zondag 12 februari 2017 20:28 schreef Buitendam het volgende:
Pereiro is een échte centrumspeler die nu al bijna twee seizoenen op de vleugel staat. Op deze manier heb je geen ene reet aan 'm.
Als je ziet wat die Pereiro met een bal kan en wat hij regelmatig op de training laat zien, dan kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat hij gewoon niet goed gebruikt wordt.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Is volgens mij meer een zwervende spits , waar ie de laatste weken ook staat..om De Jong heen/
En alsnog laat ie niet veel zien, iig veel te weinig.
Vandaag was ie verdwaald,of aan het slaapwandelen
[ afbeelding ]
Er worden ook al 2 seizoenen excuses gezocht waarom hij niet presteert.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:28 schreef Buitendam het volgende:
Pereiro is een échte centrumspeler die nu al bijna twee seizoenen op de vleugel staat. Op deze manier heb je geen ene reet aan 'm.
Als iedereen naar binnenkomt is het best moeilijk voetballen. Zie Luuk. Als je backs het dan laten afweten moet alles door het midden komen en wordt het daar overvol.quote:Op maandag 13 februari 2017 17:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er worden ook al 2 seizoenen excuses gezocht waarom hij niet presteert.![]()
Natuurlijk is hij geen echte vleugelspeler, zo wordt hij dan ook niet gebruikt. Hij speelt gewoon als halve aanvaller, dan eens van rechts, dan eens van links. Maar hij brengt gewoon te weinig. Hij heeft al vaker laten zien wel de techniek te hebben. Het lijkt hem vooral aan inzicht te ontbreken. Dat is niet iets wat je opeens wel hebt als je maar centraal gezet wordt....
Het moment dat Pereiro dus juist zou moeten besluiten om die ruimte op de vleugel in te lopen. Gisteren lieten ze het ook even kort zien bij Studio Voetbal dat Pereiro gisteren compleet verloren liep. Continu op de verkeerde plek op het verkeerde moment. Ik sluit me bij Grrrrr aan dat dat een gebrek aan inzicht is.quote:Op maandag 13 februari 2017 17:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als iedereen naar binnenkomt is het best moeilijk voetballen. Zie Luuk. Als je backs het dan laten afweten moet alles door het midden komen en wordt het daar overvol.
Kenner hoor deze man.quote:Op zondag 12 februari 2017 17:47 schreef TehRocks het volgende:
Lekker 45 minuten naar Bergwijn kijken die zichzelf vastloopt en buiten de zestien balletjes naast of in de handen van de keeper krult
Het een sluit het ander ook niet uit hè.quote:Op maandag 13 februari 2017 18:57 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Het moment dat Pereiro dus juist zou moeten besluiten om die ruimte op de vleugel in te lopen. Gisteren lieten ze het ook even kort zien bij Studio Voetbal dat Pereiro gisteren compleet verloren liep. Continu op de verkeerde plek op het verkeerde moment. Ik sluit me bij Grrrrr aan dat dat een gebrek aan inzicht is.
Hij kan wel voetballen ja..quote:Op zondag 12 februari 2017 21:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je ziet wat die Pereiro met een bal kan en wat hij regelmatig op de training laat zien, dan kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat hij gewoon niet goed gebruikt wordt.
Hij kan echt veel beter dan dit.
Wie zegt dat Chelsea dat wil?quote:
Zit hij zelf ook niet op te wachten, maar ik ben voor (voor elk bedrag onder de 6 miljoen).quote:Op maandag 13 februari 2017 21:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wie zegt dat Chelsea dat wil?
Je kunt zoveel willen, maar hij is van Chelsea en die laten hem echt niet voor een habbekrats gaan.
Voor dat bedrag zal Chelsea hem niet laten gaan.quote:Op maandag 13 februari 2017 22:03 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Zit hij zelf ook niet op te wachten, maar ik ben voor (voor elk bedrag onder de 6 miljoen).
Hoeveel heeft Pereiro ook alweer gekost?
10 mil lijkt me primaquote:Op maandag 13 februari 2017 21:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wie zegt dat Chelsea dat wil?
Je kunt zoveel willen, maar hij is van Chelsea en die laten hem echt niet voor een habbekrats gaan.
Ik denk inderdaad dat hij dat moet gaan kosten.quote:
Moet alleen wel iemand weg vrees ik, zo zonde dat ie toen niet voor Ajax koos, hij kon zoveel verder in zijn ontwikkeling zijn he.quote:Op maandag 13 februari 2017 22:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat hij dat moet gaan kosten.
Als hij blessurevrij blijft, levert hij over 2-3 jaar veel meer op.
ALS....want echt blessurevrij is hij niet echt geweest.
Goede voetballer, behoorlijk risico dat je neemt.
Pröpper zie ik helaas niet lang meer blijven.quote:Op maandag 13 februari 2017 22:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet alleen wel iemand weg vrees ik, zo zonde dat ie toen niet voor Ajax koos, hij kon zoveel verder in zijn ontwikkeling zijn he.
Guardado gaat zo goed als zeker weg, dat zie je ook wel een beetje aan hem, misschien na de winterstop iets minder opvallend.quote:Op maandag 13 februari 2017 22:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Pröpper zie ik helaas niet lang meer blijven.
Guardado is ook maar de vraag.
Ik hoop wel dat Hendrix en Ramselaar blijven. Anders moet je heel je middenveld omgooien. En ja, gaat het volgend seizoen 4-4-2 worden, 4-4-1-1, of 4-3-3?
I know..maar voor meer kun je hem niet halen. Sowieso, alsof hij al zou willen.quote:Op maandag 13 februari 2017 22:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Voor dat bedrag zal Chelsea hem niet laten gaan.
Is die Locadia wel topclub waardig?quote:Op maandag 13 februari 2017 22:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Guardado gaat zo goed als zeker weg, dat zie je ook wel een beetje aan hem, misschien na de winterstop iets minder opvallend.
Ik denk 4-4-2, als Locadia weer fit is binnen een aantal weken zal hij meteen pereiro vervangen, beter ook want op de flanken was Locadia echt dramatisch ondanks zijn statistieken.
locadia-dejong
ramselaar-vGinkel-Hendrix-Propper
denk ik?
Ga me nou niet vertellen dat jij Bergwijn zo impressive vond de eerste seizoenshelft, hij stond er niet voor niets al een tijdje buiten.quote:
Dat beweer ik nergens. Jij zat er met je uitspraak van afgelopen zondag echter compleet naast.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 13:53 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ga me nou niet vertellen dat jij Bergwijn zo impressive vond de eerste seizoenshelft, hij stond er niet voor niets al een tijdje buiten.
Bedankt voor je heldere analyse, Davy.quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bayern-PSV 4-1
Bayern-Arsenal 5-1
PSV > Arsenal dus
Daar is de eerste.quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt voor je heldere analyse, Davy.
Meer dan 2 woorden. Wees niet te streng voor die knul.quote:Op donderdag 16 februari 2017 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt voor je heldere analyse, Davy.
En daar is de tweede.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Meer dan 2 woorden. Wees niet te streng voor die knul.
Achja, laat ze lekker. Op het internet de stoere boys uithangen, omdat het daarbuiten niet kanquote:Op donderdag 16 februari 2017 18:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En daar is de tweede.
Voorspelbaar, die Fok-debieltjes.
En waar zijn al die staatssteun roepers nou?quote:PSV ontvangt laatste miljoenen van gronddeal
PSV kan binnenkort de laatste miljoenen bijschrijven van de gronddeal die in 2011 met de gemeente Eindhoven werd afgesloten om de club te redden.
Redactie 16-02-17, 20:01
De gemeente kocht destijds de grond onder het Philips Stadion voor bijna 50 miljoen euro maar omdat er nog onzekerheid was over de uitkomst van een onderzoek door de Europese Commissie naar illegale staatssteun werd er 5 miljoen euro achtergehouden. Vorig jaar werd aan alle onzekerheid een eind gemaakt omdat werd geconcludeerd dat de regels waren nageleefd. PSV ontving toen al 1 miljoen euro uit het depot. De club heeft de gemeente nu gevraagd om de resterende 4 miljoen euro vrij te geven.
De gemeente wil daaraan meewerken als PSV een bijdrage van 150.000 euro levert voor de juridische kosten die zijn gemaakt voor een rechtszaak tegen de Europese Commissie. De club is daartoe bereid. Wethouder Staf Depla laat de gemeenteraad vanavond weten dat PSV een goed financieel beleid voert en dat de kans klein is dat de club de pacht van de grond de komende jaren niet kan betalen. De raad moet zijn voorstel nog goedkeuren.
In Brussel?quote:Op donderdag 16 februari 2017 20:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En waar zijn al die staatssteun roepers nou?
?quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:30 schreef Che_ het volgende:
Waar is dat filmpje van die boze psv fan die rutten opwacht bij de herdgang
quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Achja, laat ze lekker. Op het internet de stoere boys uithangen, omdat het daarbuiten niet kan
I see what you did there...quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Achja, laat ze lekker. Op het internet de stoere boys uithangen, omdat het daarbuiten niet kan
quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En daar is de tweede.
Voorspelbaar, die Fok-debieltjes.
No cure for being a cuntquote:Op donderdag 16 februari 2017 18:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als Ajax verliest en Feyenoord niet wordt het er ook niet makkelijker opquote:Op vrijdag 17 februari 2017 14:12 schreef BeamofLight het volgende:
We moeten zelf winnen....
Maar als ze bij de andere 2 wedstrijden ook ieder weer 3 punten pakken dan is t echt wel klaar
Kan m geen ongelijk geven. Die moet je gewoon de toezegging doen dat hij in beginsel voor volgend seizoen eerste keus is óf je laat hem gaan.quote:Geduld raakt langzaam op bij openhartige Hendrix
17 februari 2017 De Limburger
Dagblad De Limburger heeft zaterdag een openhartig interview met Limburger Jorrit Hendrix. De middenvelder laat al drie jaar zien klaar te zijn voor een basisplaats, maar moest die om meerdere redenen steeds weer afstaan. 'Ik voel me echt een kind van de club en ik speel met alle liefde nog jaren hier, maar de situatie moet veranderen. En de club wil me, denk ik, ook houden. Maar hun geduld is niet mijn geduld. Ik wacht er al heel lang op om een onbetwiste basisspeler te worden.'
Moeten ze niet weer 5 nieuwe middenvelders halen natuurlijkquote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:51 schreef BeamofLight het volgende:
Dalijk zijn Propper en mexicano weg en dan is t klaar
En van Ginkel idem dito.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:51 schreef BeamofLight het volgende:
Dalijk zijn Propper en mexicano weg en dan is t klaar
Zo'n toezegging zou nergens op slaan. Het is hoe dan ook al jaren duidelijk dat Cocu het, ondanks lovende woorden, helemaal niet zo ziet zitten in Hendrix.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan m geen ongelijk geven. Die moet je gewoon de toezegging doen dat hij in beginsel voor volgend seizoen eerste keus is óf je laat hem gaan.
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Met PSV..
Valt niks te halen in de Kuip
Eens. Feyenoord is veel beter dan PSV.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Met PSV..
Haha jij hebt nog valse hoop..quote:
Dit seizoen welquote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. Feyenoord is veel beter dan PSV.
gvd geloof jij ook in Sinterklaas?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:02 schreef Scarface88 het volgende:
Feyenoord gelijk speelt tegen ADO
Uhhh oke, over Bikel geen woord. Die mocht wat mij betreft ook inrukken met 2 keer geel.quote:Op zondag 19 februari 2017 00:03 schreef PSVCL het volgende:
@MariovanderEnde
Arias en Van Ginkel mogen van geluk spreken dat zij volgende week tegen Feyenoord kunnen meespelen. Beiden ontsnappen aan rode kaart #psvnec
![]()
![]()
![]()
Bikel was inderdaad kandidaat 1 voor een rode kaart.quote:Op zondag 19 februari 2017 10:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Uhhh oke, over Bikel geen woord. Die mocht wat mij betreft ook inrukken met 2 keer geel.
Anderzijds het Luuk wel een kaart verdient voor het op de voet staan bij de tegenstander.
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Met PSV..
Zo'n toezegging is doodnormaal. Als PSV/Cocu vertikt om het te doen dan weet je dus ook gewoon waar je aan toe bent en moet je vertrekken.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 19:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zo'n toezegging zou nergens op slaan. Het is hoe dan ook al jaren duidelijk dat Cocu het, ondanks lovende woorden, helemaal niet zo ziet zitten in Hendrix.
En punt is ook dat het nu met van Ginkel gewoon beter draait. Wie zou er voor Hendrix uit moeten?
Hendrix moet even geduld hebben, het is een dom moment om dit in de media te roepen. Na dit seizoen is er een grote stoelendans op het middenveld bij PSV en eerlijk gezegd verwacht ik ook dat Cocu vertrekt.
Die laatste statistiek is natuurlijk volslagen nietszeggend.quote:Op zondag 19 februari 2017 12:21 schreef tja77 het volgende:
Het publiek heeft gisteren trouwens wel gesproken wat het wilt. Hendrix in de basis.
Niet dat Cocu zich daarvan ook maar iets aantrekt of hoeft aan te trekken. Hendrix is een jongen met een goede instelling, en kan gewoon mee op dit niveau. Tuurlijk zijn van Ginkel en Pröpper beter in de opbouw en passing. Maar Hendrix is dan ook een ander slag voetballer. Ik mag dat jong wel (en dat is niet alleen omdat PSV met Hendrix 80% wint, en zonder hem maar 50%.
Ik vond het middenveld gisteren anders niet denderend (understatement) ontzettend veel balverlies en slechte aannames.quote:Op zondag 19 februari 2017 12:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die laatste statistiek is natuurlijk volslagen nietszeggend.
Het 'publiek' heeft daarbij natuurlijk totaal geen kijk op het spelletje. Die vinden het een sympathiek jong en willen meer spelers waarmee ze zich kunnen identificeren.
Dat is logisch, natuurlijk. Maar Propper en van Ginkel zijn beter en dat geldt ook voor Guardado op het moment. En dus speelt Hendrix niet. Terecht.
Hoe iemand in de eerste seizoenshelft speelde is totaal irrelevant voor wie er nu in de basis staat.quote:Op zondag 19 februari 2017 12:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vond het middenveld gisteren anders niet denderend (understatement) ontzettend veel balverlies en slechte aannames.
Die statistiek is misschien nietszeggend, maar Hendrix is wel iemand met een top mentaliteit. Waar ik Guardado zeker in de eerste seizoenshelft laks en inspiratieloos vond.
huhquote:Op zondag 19 februari 2017 00:03 schreef PSVCL het volgende:
@MariovanderEnde
Arias en Van Ginkel mogen van geluk spreken dat zij volgende week tegen Feyenoord kunnen meespelen. Beiden ontsnappen aan rode kaart #psvnec
![]()
![]()
![]()
Ik bekijk het van week tot week.quote:Op zondag 19 februari 2017 14:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom is jouw mening elke week dag anders?
Gelukkig regel jij het bestuur niet met je rare uitspattingen. Jij was toch ook die engnek die die losgeslagen K1 crimineel steunt?quote:
quote:Op zondag 19 februari 2017 14:18 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Gelukkig regel jij het bestuur niet met je rare uitspattingen. Jij was toch ook die engnek die die losgeslagen K1 crimineel steunt?
Hoe iemand in de eerste seizoenshelft speelde is totaal irrelevant voor wie er nu in de basis staat? Dat zou het moeten zijn ja, maar dat is lang niet altijd het geval. Vaak kunnen spelers veel te lang teren op het feit dat ze voorheen goede wedstrijden hebben gespeeld. Zo zat iedereen zich te ergeren aan Guardado de eerste 10-15 wedstrijden van dit seizoen. Maar toch stond hij keer op keer in de basis. Het is een goede voetballer, maar dat kwam er lang niet altijd uit. Hij zou er niks meer van kunnen of hij wilde aansturen op vertrek werd hier geschreven. Ik heb dat nooit met Hendrix gehad, ik heb hem nooit kunnen betrappen op laksheid of gebrek aan inzet. En dan kan Guardado weliswaar de betere voetballer zijn, maar als hij speelt zoals hij voor de winterstop deed, zie ik Hendrix 10x zo graag spelen.quote:Op zondag 19 februari 2017 13:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hoe iemand in de eerste seizoenshelft speelde is totaal irrelevant voor wie er nu in de basis staat.
Het was gisteren niet best, dat ben ik met je eens. Maar dat zat hem vooral in dingen waar Hendrix ook niet goed in is.
Jepquote:Op zondag 19 februari 2017 14:18 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Gelukkig regel jij het bestuur niet met je rare uitspattingen. Jij was toch ook die engnek die die losgeslagen K1 crimineel steunt?
1 doelpunt ingelopenquote:Op zondag 19 februari 2017 18:42 schreef ZuidGrens het volgende:
Frustrerend dat de concurrentie wederom geen krimp geeft
Hoezo kan Feyenoord een gelijkspel hebben?quote:Op zondag 19 februari 2017 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
volgende week moet je gewoon winnen terwijl Feyenoord een gelijkspel kan hebben. Ik ben niet positief gestemd.
Feyenoord zal tekenen voor een gelijkspel als er echt niet meer in zit.quote:Op zondag 19 februari 2017 20:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoezo kan Feyenoord een gelijkspel hebben?
Ajax komt dan snel dichterbij en Feyenoord mag nog naar de ArenA. Feyenoord zal heel graag willen winnen, het is nog veel te vroeg in het seizoen om genoegen te nemen met een gelijkspel.
Gezien het spel begrijp ik best wel dat je niet positief bent over PSV, maar Feyenoord en Ajax spelen ook niet echt groots.
Ik mag toch hopen dat ze verliespunten sowieso nooit van tevoren inplannen.quote:Op zondag 19 februari 2017 19:58 schreef XL het volgende:
[..]
1 doelpunt ingelopen
Bovendien hebben ze wel alledrie gewonnen, maar het gaat moeizamer. Volgende week gaat ze dat als ze zo spelen niet lukken
Maar de strekking is duidelijk. Het was deze week meer geluk dan wijsheid bij de top3 en de ongeplande verliespunten gaan komen! Als het eerst bij Fey of Ajax gebeurd geeft dat psv misschien nieuwe energie!
Rodaquote:Op zondag 19 februari 2017 21:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze verliespunten sowieso nooit van tevoren inplannen.
exact mijn gevoel. En dan is het seizoen na eind februari al klaar en wordt je derdequote:Op zondag 19 februari 2017 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
volgende week moet je gewoon winnen terwijl Feyenoord een gelijkspel kan hebben. Ik ben niet positief gestemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |