Och, hier is het voor mij allemaal scherts. Ik zie dit account als een zelfstandig personage waarin ik enkele kanten van mijn échte persoonlijkheid in kwijt kan. En als ik het op gegeven moment met dat personage heb gehad maak ik een ander account aan, of ga ik naar een ander forum, en dan vind ik iets nieuws uit. Zie onderschrift bij elke post.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 01:03 schreef Tijger_nootje het volgende:
Ik zal wel dit zeggen, ik zal hier niets zeggen wat ik niet RL ook zou zeggen. Als ik mij moet schamen als mijn uitspraken aan mijn echte naam gekoppeld zouden worden dan zou ik denken dat ik verkeerd bezig ben.
Jawel, maar ik heb geen vrienden als Japie, natuurlijk, en collega's doe ik niet meer aan dus dat scheeltquote:Op zaterdag 11 februari 2017 01:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, het ligt ook aan de context. Met vrienden ouwehoer ik net als hier, maar onder collega's ben ik toch wat terughoudender.
Geen probleem.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 01:04 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Ok, mag ik hem dan van je lenen als je hem gelezen hebt?
Getver, het zal toch niet? Maar zou idd zomaar kunnen....quote:Op zaterdag 11 februari 2017 01:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat JanKorteachternaam eigenlijk de vriendelijke groenteman op de hoek is, zeg maar. Wie zal het zeggen.
Je hebt geen vrienden? Je verwacht het niet.....quote:Op zaterdag 11 februari 2017 01:06 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb geen vrienden als Japie, natuurlijk, en collega's doe ik niet meer aan dus dat scheelt
Vrienden kun je zelf kiezen, dus vrij logisch dat daar geen types al Japie tussen zitten.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 01:06 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb geen vrienden als Japie, natuurlijk, en collega's doe ik niet meer aan dus dat scheelt
Fair enough, je moet dat voor jezelf invullen. Ik zit al meer dan 20 jaar online, bijna 25, en dit werkt voor mij het beste.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 01:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Och, hier is het voor mij allemaal scherts. Ik zie dit account als een zelfstandig personage waarin ik enkele kanten van mijn échte persoonlijkheid in kwijt kan. En als ik het op gegeven moment met dat personage heb gehad maak ik een ander account aan, of ga ik naar een ander forum, en dan vind ik iets nieuws uit. Zie onderschrift bij elke post.
Doet mij wel deugd men blijft toch altijd Nederlander.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 01:04 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Ok, mag ik hem dan van je lenen als je hem gelezen hebt?
Lijkt me sterk, die heet Ahmed.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 01:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat JanKorteachternaam eigenlijk de vriendelijke groenteman op de hoek is, zeg maar. Wie zal het zeggen.
Ja, maar ik geef haar mijn Volkskrant dus het blijft wel eerlijkquote:Op zaterdag 11 februari 2017 01:08 schreef john2406 het volgende:
[..]
Doet mij wel deugd men blijft toch altijd Nederlander.
Dat DENK jij, dat is gewoon een personage wat hij speelt om jou om de tuin te leidenquote:
Ik heb eigenlijk teveel vrienden om nog goed te kunnen onderhouden. Je mag er wel wat overnemen als je wil. Gaat je wel wat kosten.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 01:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vrienden kun je zelf kiezen, dus vrij logisch dat daar geen types al Japie tussen zitten.
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 01:09 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Ja, maar ik geef haar mijn Volkskrant dus het blijft wel eerlijk
Ja, of misschien loopt ie over van zelfhaatquote:Op zaterdag 11 februari 2017 01:09 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Dat DENK jij, dat is gewoon een personage wat hij speelt om jou om de tuin te leiden
Mogelijk, mogelijk...je weet het niet, he?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 01:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, of misschien loopt ie over van zelfhaat
Als hardwerkende ondernemer heeft hij misschien een hekel aan degenen die niets doen en maar in een uitkering blijven hangen?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 01:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, of misschien loopt ie over van zelfhaat
Grappen over de watersnoodramp zijn natuurlijk not done in Zeeland.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 01:09 schreef skysherrif het volgende:
Wel geinig om te zien hoe verschillend de opvattingen zijn tussen de vriendengroep in Zeeland en de grappen die we daar maken en die in Utrecht
Dan gaan ze bellen blazen, jaquote:Op zaterdag 11 februari 2017 01:14 schreef Monolith het volgende:
Grappen over de watersnoodramp zijn natuurlijk not done in Zeeland.
Drienvuuftug leit bie dn miste nog vers in ut t'eugequote:Op zaterdag 11 februari 2017 01:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Grappen over de watersnoodramp zijn natuurlijk not done in Zeeland.
Soms denk ik dat Wilders een asset van IS is.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 01:12 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Mogelijk, mogelijk...je weet het niet, he?
Is ie ook.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 01:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Soms denk ik dat Wilders een asset van IS is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |