Hoe kan je het niet vinden dan?quote:Op donderdag 9 februari 2017 21:56 schreef Kaas- het volgende:
Maar waar is dat filmpje van Paay nou mensen? Ik hoor dit nieuws pas net en ben nu wel nieuwsgierig.
Geenstijl.nlquote:Op donderdag 9 februari 2017 21:56 schreef Kaas- het volgende:
Maar waar is dat filmpje van Paay nou mensen? Ik hoor dit nieuws pas net en ben nu wel nieuwsgierig.
Wellicht een blokkade voor vrouwelijk naakt in m'n browser. Heb je een linkje?quote:Op donderdag 9 februari 2017 21:57 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hoe kan je het niet vinden dan?
Delen is strafbaar hè, dat je er even rekening mee houdt.quote:Op donderdag 9 februari 2017 21:56 schreef Kaas- het volgende:
quote:Op donderdag 9 februari 2017 21:49 schreef Caland het volgende: [..] Curry > ketchup Zo, dat zal je leren
![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2017 21:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wellicht een blokkade voor vrouwelijk naakt in m'n browser. Heb je een linkje?
Half Nederland is vandaag dus strafbaarquote:Op donderdag 9 februari 2017 21:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Delen is strafbaar hè, dat je er even rekening mee houdt.
How can I ever recover?quote:
Tsunami van testosteronbommen met een schoffel en een bezem eerdaags.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Half Nederland is vandaag dus strafbaar?
Ik had kunnen zweren dat er een topic in NWS over stond, maar dat is dan van de aardbodem verdwenen.quote:
Er zijn er twee.quote:Op donderdag 9 februari 2017 21:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Elke groepsapp ooit, vandaag. 13u58 kreeg ik hem binnen, en dat was volgens mij al aan de late kant.quote:Op donderdag 9 februari 2017 21:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, ik had hem pas om 14:23quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Elke groepsapp ooit, vandaag. 13u58 kreeg ik hem binnen, en dat was volgens mij al aan de late kant.
Er zijn er tweehee, let nou op.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Elke groepsapp ooit, vandaag. 13u58 kreeg ik hem binnen, en dat was volgens mij al aan de late kant.
Wat is de tweede dan? Ik zag haar net van voren, met een piemel en twee dikke jetsers. En ze concludeert dat het wel erg zout is.quote:
In een ander krijgt ze ervan langs.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat is de tweede dan? Ik zag haar net van voren, met een piemel en twee dikke jetsers. En ze concludeert dat het wel erg zout is.
quote:
Maar als zij beginnen reageer je wel?quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee. Ik begin niet aan appen met leerlingen.
Heel verstandig. Sexting moet je gewoon tot snapchat beperkt houden.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee. Ik begin niet aan appen met leerlingen.
Joh, Tumblr barst werkelijk van de gelekte Snapchats van geile jongemannen.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:14 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heel verstandig. Sexting moet je gewoon tot snapchat beperkt houden.
Kunnen ze niet.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar als zij beginnen reageer je wel?
Oh nee toch!quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:15 schreef Jojoortje het volgende:
Wow zelfs hier gaat het over seks.
quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:06 schreef Kaas- het volgende:
Aha. Ik zie praktisch dagelijks ergere dingen.
Zelfs mensen die in politiek geïntereseerd zijn neuken wel eens...quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:15 schreef Jojoortje het volgende:
Wow zelfs hier gaat het over seks.
Nou, één groot feest.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Joh, Tumblr barst werkelijk van de gelekte Snapchats van geile jongemannen.
Wat is de reden dat jij zo lang droog staat dan?quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:18 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Zelfs mensen die in politiek geïntereseerd zijn neuken wel eens...
Mijn lengte.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:19 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat is de reden dat jij zo lang droog staat dan?
Hier stond net want anders.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:21 schreef skysherrif het volgende:
Is het omdat je pa een andere bak rijdt dan de hare?
kar.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:21 schreef skysherrif het volgende:
Is het omdat je pa een andere bak rijdt dan de hare?
Ik zal je zeggen wat het is: ik zit teveel in deze geestdodende cynische narcistische pleurisbende genaamd POL-sc.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:21 schreef Pokkelmans het volgende:
Is het je algemene gebrek aan zelfvertrouwen dat uitstraalt naar alle andere aspecten van je leven?
Tja, doe er wat aan, zou ik zeggen of lok wat aantrekkelijke jongedames hierheen?quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:23 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen wat het is: ik zit teveel in deze geestdodende cynische narcistische pleurisbende genaamd POL-sc.
Als je maar niet vergeet waar je hebt leren spellen. Nouja, een beetje spellen, dan.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:23 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen wat het is: ik zit teveel in deze geestdodende cynische narcistische pleurisbende genaamd POL-sc.
Jij bent geen vrouwtje? Ik had er nog een beetje ijdele hoop vanwege je naamquote:Op donderdag 9 februari 2017 22:24 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Tja, doe er wat aan, zou ik zeggen of lok wat aantrekkelijke jongedames hierheen?
Nootje?quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jij bent geen vrouwtje? Ik had er nog een beetje ijdele hoop vanwege je naam
App?quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, nu ben ik nieuwsgierig. Stuur effe.
Nee hij heeft een rijk wijf. Een welgestelde dame. Een bitch met poen.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
STRAFBAAR!quote:
Hij filmde patricia?quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee hij heeft een rijk wijf. Een welgestelde dame. Een bitch met poen.
Nou, nou, zo kom je nooit ergens, natuurlijk. Tenzij je een Paay ambieert, natuurlijkquote:Op donderdag 9 februari 2017 22:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee hij heeft een rijk wijf. Een welgestelde dame. Een bitch met poen.
Ook mannen met een vrouwtje vinden het niet erg als er meer vrouwtjes bijkomen schat ik zo in.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Diversiteit is goed.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ook mannen met een vrouwtje vinden het niet erg als er meer vrouwtjes bijkomen schat ik zo in.
Mja vrouwtjes hebben we genoeg, disana leandra whiskers en janneke.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ook mannen met een vrouwtje vinden het niet erg als er meer vrouwtjes bijkomen schat ik zo in.
Dat zeg ik ook bij elke sollicitatie, alvast dreigend met een rechtszaak voor discriminatie tegen hommels als ze me niet aannemen.quote:
Zolang het maar geen zeikwijven zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Probeer het eens met een chickie lokdoos?quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mja vrouwtjes hebben we genoeg, disana leandra whiskers en janneke.
Waarom zijn er geen chicks rond de 20?
Mijn vriendin en ik schelden elkaar de hele dag uit maar liefkozend. "Bitch, mag ik drinken?" - Ja slet!quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:27 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Nou, nou, zo kom je nooit ergens, natuurlijk. Tenzij je een Paay ambieert, natuurlijk
Komt ie weer met zijn autistische troepquote:Op donderdag 9 februari 2017 22:28 schreef Pokkelmans het volgende:
Godverdomme, dit zouden ze moeten gebruiken bij martelingen:
Mijn selfiemap?quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:29 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Probeer het eens met een chickie lokdoos?
Ben blij dat ik als kanalenveger nooit van m'n leven naar een vrouw heb hoeven luisteren. Niet - te - doen.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zolang het maar geen zeikwijven zijn.
Als wijven iets vervelend vinden blijven ze maar zeiken, mannen houden hun bek en gaan door.
Whatever gets you off. Zie Paayquote:Op donderdag 9 februari 2017 22:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn vriendin en ik schelden elkaar de hele dag uit maar liefkozend. "Bitch, mag ik drinken?" - Ja slet!
Moet ik wat chickies voor je lokken sky?quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:28 schreef Pokkelmans het volgende:
Nee, naar kerels luisteren is een feest...brrrrrrquote:Op donderdag 9 februari 2017 22:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben blij dat ik als kanalenveger nooit van m'n leven naar een vrouw heb hoeven luisteren. Niet - te - doen.
Zit hardop te lachen.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:28 schreef Pokkelmans het volgende:
quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Omdat cynische homofielen zoals Kaas ze altijd weer gauw wegjaagt. Snap je meteen waarom hij homo is.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 9 februari 2017 22:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Moet ik wat chickies voor je lokken sky?
Ik hield het 18 seconden vol. Mijn kapotgedraaide cassettebandjes klonken nog beter.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:28 schreef Pokkelmans het volgende:
Is juist mooi. Van die zachte hoge kreetjes.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben blij dat ik als kanalenveger nooit van m'n leven naar een vrouw heb hoeven luisteren. Niet - te - doen.
Dat doet mijn vader ook met zijn vrouw. Echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn vriendin en ik schelden elkaar de hele dag uit maar liefkozend. "Bitch, mag ik drinken?" - Ja slet!
Jij drinkt geen bier dus jij weet helemaal niet wat leuk is.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:31 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Nee, naar kerels luisteren is een feest...brrrrrr
Beter dan schatje en troetelbeertje en zo als je het mij vraagt. Maar ieder moet gerust zijn ding doen.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:33 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dat doet mijn vader ook met zijn vrouw. Echt verschrikkelijk.
Smaken verschillenquote:Op donderdag 9 februari 2017 22:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij drinkt geen bier dus jij weet helemaal niet wat leuk is.
Denk dat Kaas meer chicks heeft gehad dan jij opa.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:32 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
[..]
Omdat cynische homofielen zoals Kaas ze altijd weer gauw wegjaagt. Snap je meteen waarom hij homo is.
Of gewoon, hey -naam-, kan je me dat aangeven? Dankje mop.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beter dan schatje en troetelbeertje en zo als je het mij vraagt. Maar ieder moet gerust zijn ding doen.
a) Als je lang samen bent ga je echt niet elkaars naam zeggen elke keerquote:Op donderdag 9 februari 2017 22:34 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Of gewoon, hey -naam-, kan je me dat aangeven? Dankje mop.
Moest lachen.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:28 schreef Pokkelmans het volgende:
Mop? Oh, dat verklaart ZO veel...quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:34 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Of gewoon, hey -naam-, kan je me dat aangeven? Dankje mop.
What happens in Volendam.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Drop je Volendamse pic ff dan, kan ik ze ergens mee lokken elders op Fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |