Hoe kan je het niet vinden dan?quote:Op donderdag 9 februari 2017 21:56 schreef Kaas- het volgende:
Maar waar is dat filmpje van Paay nou mensen? Ik hoor dit nieuws pas net en ben nu wel nieuwsgierig.
Geenstijl.nlquote:Op donderdag 9 februari 2017 21:56 schreef Kaas- het volgende:
Maar waar is dat filmpje van Paay nou mensen? Ik hoor dit nieuws pas net en ben nu wel nieuwsgierig.
Wellicht een blokkade voor vrouwelijk naakt in m'n browser. Heb je een linkje?quote:Op donderdag 9 februari 2017 21:57 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hoe kan je het niet vinden dan?
Delen is strafbaar hè, dat je er even rekening mee houdt.quote:Op donderdag 9 februari 2017 21:56 schreef Kaas- het volgende:
quote:Op donderdag 9 februari 2017 21:49 schreef Caland het volgende: [..] Curry > ketchup Zo, dat zal je leren
![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2017 21:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wellicht een blokkade voor vrouwelijk naakt in m'n browser. Heb je een linkje?
Half Nederland is vandaag dus strafbaarquote:Op donderdag 9 februari 2017 21:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Delen is strafbaar hè, dat je er even rekening mee houdt.
How can I ever recover?quote:
Tsunami van testosteronbommen met een schoffel en een bezem eerdaags.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Half Nederland is vandaag dus strafbaar?
Ik had kunnen zweren dat er een topic in NWS over stond, maar dat is dan van de aardbodem verdwenen.quote:
Er zijn er twee.quote:Op donderdag 9 februari 2017 21:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Elke groepsapp ooit, vandaag. 13u58 kreeg ik hem binnen, en dat was volgens mij al aan de late kant.quote:Op donderdag 9 februari 2017 21:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, ik had hem pas om 14:23quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Elke groepsapp ooit, vandaag. 13u58 kreeg ik hem binnen, en dat was volgens mij al aan de late kant.
Er zijn er tweehee, let nou op.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Elke groepsapp ooit, vandaag. 13u58 kreeg ik hem binnen, en dat was volgens mij al aan de late kant.
Wat is de tweede dan? Ik zag haar net van voren, met een piemel en twee dikke jetsers. En ze concludeert dat het wel erg zout is.quote:
In een ander krijgt ze ervan langs.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat is de tweede dan? Ik zag haar net van voren, met een piemel en twee dikke jetsers. En ze concludeert dat het wel erg zout is.
quote:
Maar als zij beginnen reageer je wel?quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee. Ik begin niet aan appen met leerlingen.
Heel verstandig. Sexting moet je gewoon tot snapchat beperkt houden.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee. Ik begin niet aan appen met leerlingen.
Joh, Tumblr barst werkelijk van de gelekte Snapchats van geile jongemannen.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:14 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heel verstandig. Sexting moet je gewoon tot snapchat beperkt houden.
Kunnen ze niet.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar als zij beginnen reageer je wel?
Oh nee toch!quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:15 schreef Jojoortje het volgende:
Wow zelfs hier gaat het over seks.
quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:06 schreef Kaas- het volgende:
Aha. Ik zie praktisch dagelijks ergere dingen.
Zelfs mensen die in politiek geïntereseerd zijn neuken wel eens...quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:15 schreef Jojoortje het volgende:
Wow zelfs hier gaat het over seks.
Nou, één groot feest.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Joh, Tumblr barst werkelijk van de gelekte Snapchats van geile jongemannen.
Wat is de reden dat jij zo lang droog staat dan?quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:18 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Zelfs mensen die in politiek geïntereseerd zijn neuken wel eens...
Mijn lengte.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:19 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat is de reden dat jij zo lang droog staat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |