Hoe kan het dan dat hij als hij een teleprompter gebruikt ineens wel een coherent verhaal kan houden?quote:Op donderdag 9 februari 2017 20:47 schreef BdR het volgende:
crosspost -> Het begon als grapje van Samantha Bee, maar mogelijk zit er een kern van waarheid in.
Naar het schijnt heeft Trump de Executive Orders die hij ondertekende niet of nauwelijks gelezen. En door Trump's ondertekening trekt Steve Bannon meer macht naar zich toe. Volgens hardnekkige geruchten is Trump een laaggeletterde, m.a.w. hij kan nauwelijks lezen -> zie Trump low literacy.
Bedenkt ook dat aartsconservatieve Grover Norquist in 2012 al riep "we just need a president to sign this stuff".
Hij heeft ook een bachelor gehaald aan een Ivy League school. En ik snap best dat er een grote kans is dat hij alleen naar de school mocht vanwege zijn pa's centjes. Het lijkt me echter sterk dat meneer een diploma haalde terwijl hij laaggeletterd is.quote:Op donderdag 9 februari 2017 20:50 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat hij als hij een teleprompter gebruikt ineens wel een coherent verhaal kan houden?
Dat is in de VS helemaal niet zo vreemd, er zijn mensen van een 4 jarige universiteits opleiding gekomen die analfabeet waren, met name sporters. En dat is wel meer dan eens voorgekomen.quote:Op donderdag 9 februari 2017 20:53 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hij heeft ook een bachelor gehaald aan een Ivy League school. En ik snap best dat er een grote kans is dat hij alleen naar de school mocht vanwege zijn pa's centjes. Het lijkt me echter sterk dat meneer een diploma haalde terwijl hij laaggeletterd is.
Serieus? Dat is wel echt heel treurig. Je zou denken dat deze topuniversiteiten hun reputatie goed willen houden. Anders kan je bijna net zo goed diploma's verkopen op Ebay.quote:Op donderdag 9 februari 2017 20:55 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Dat is in de VS helemaal niet zo vreemd, er zijn mensen van een 4 jarige universiteits opleiding gekomen die analfabeet waren, met name sporters. En dat is wel meer dan eens voorgekomen.
Sportteams zijn op veel universiteiten belangrijker dan de academici:quote:Op donderdag 9 februari 2017 20:59 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Serieus? Dat is wel echt heel treurig. Je zou denken dat deze topuniversiteiten hun reputatie goed willen houden. Anders kan je bijna net zo goed diploma's verkopen op Ebay.
Hoe denk jij dat George Bush, in die tijd een alcoholicus, een diploma heeft gehaald op Yale? Money talks, my friend.quote:Op donderdag 9 februari 2017 20:59 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Serieus? Dat is wel echt heel treurig. Je zou denken dat deze topuniversiteiten hun reputatie goed willen houden. Anders kan je bijna net zo goed diploma's verkopen op Ebay.
Ja, dit klopt wel, echter brengen die teams ook veel geld in het laadje. Zie bv http://www.washingtonpost(...)unning-up-the-bills/quote:Op donderdag 9 februari 2017 21:06 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Sportteams zijn op veel universiteiten belangrijker dan de academici:
[ afbeelding ]
Dat krijg je dus als je onderwijs onvoldoende of onjuist financiert. Wat is er mis gegaan als je beste universiteiten winstgevende sportteams nodig hebben om het hoofd boven water te houden?quote:Op donderdag 9 februari 2017 21:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, dit klopt wel, echter brengen die teams ook veel geld in het laadje. Zie bv http://www.washingtonpost(...)unning-up-the-bills/
Chaffetz? ROFLMAO, ja hoor, die gaat daar wat aan doen.quote:Op donderdag 9 februari 2017 21:11 schreef PippenScottie het volgende:
Jason Chaffetz gaat een boze brief naar het witte huis sturen om opheldering te vragen over Kellyanne Conway. Die riep op om Ivanka's spullen te kopen en dat is in strijd met ethische wetgeving in de VS.
Verder heeft Trump in een telefoongesprek met Putin New START (afspraken tussen Rusland en de VS om aantal kernwapens te verminderen) een bad deal genoemd. Hij moest wel eerst aan zijn adviseurs vragen wat New START eigenlijk betekende.
Making America a Laughingstock Again
Mwah, het levert gemiddeld evenveel op als dat het kost, zie het eerste grafiekje. Het levert naamsbekendheid op, waar denk ik voor hen de echte waarde zit.quote:Op donderdag 9 februari 2017 21:11 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Dat krijg je dus als je onderwijs onvoldoende of onjuist financiert. Wat is er mis gegaan als je beste universiteiten winstgevende sportteams nodig hebben om het hoofd boven water te houden?
Dat is niet helemaal waar.quote:Op donderdag 9 februari 2017 21:06 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoewel het me sterk lijkt, heeft hij zich kennelijk wel sterk uitgelaten hierover:quote:Op donderdag 9 februari 2017 21:12 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Chaffetz? ROFLMAO, ja hoor, die gaat daar wat aan doen.
Hij gaat een heeeeuule boze brief schrijven. Misschien zegt hij zelfs "foei" tegen Conway.quote:Op donderdag 9 februari 2017 21:12 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Chaffetz? ROFLMAO, ja hoor, die gaat daar wat aan doen.
Die man kon toch wel lezen en schrijven? Ik dacht dat hij het gewoon op de Wimlex-manier had gedaan. (Met de aantekening dat ik het IQ van ons staatshoofd iets hoger inschat dan die van de voormalige president.)quote:Op donderdag 9 februari 2017 21:07 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Hoe denk jij dat George Bush, in die tijd een alcoholicus, een diploma heeft gehaald op Yale? Money talks, my friend.
Heh, zoiets zal het wel zijn, ja.quote:Op donderdag 9 februari 2017 21:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hij gaat een heeeeuule boze brief schrijven. Misschien zegt hij zelfs "foei" tegen Conway.
Oh jawel, Bush kan lezen en schrijven, hij kan zelfs schilderen naar verluid. Alleen een diploma halen als je constant straal bezopen bent zou wel eens moeilijk kunnen zijnquote:Op donderdag 9 februari 2017 21:14 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Die man kon toch wel lezen en schrijven? Ik dacht dat hij het gewoon op de Wimlex-manier had gedaan. (Met de aantekening dat ik het IQ van ons staatshoofd iets hoger inschat dan die van de voormalige president.)
En ik dacht dat het met de sporters precies zo ging. Dat ze lagere eisen/meer hulp kregen. Dat is nog weer wat anders dan analfabeten en laaggeletterden die een universitair diploma krijgen.
Was het dan echt zo erg? Ik bedoel de meeste studenten zuipen bovengemiddeld veel en de meesten halen het wel. Nou ja, dat is dan wel gênant. Lijkt me ook heel irritant wanneer je hard zou werken voor een diploma en een rijkeluiskind kan hetzelfde document praktisch kopen.quote:Op donderdag 9 februari 2017 21:16 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Oh jawel, Bush kan lezen en schrijven, hij kan zelfs schilderen naar verluid. Alleen een diploma halen als je constant straal bezopen bent zou wel eens moeilijk kunnen zijn
Naar verluid was het inderdaad zo erg, maar goed, dat is oude koeien, dat je met geld (of sport) een diploma zelfs aan gerenommeerde universiteiten kan bemachtigen is niets nieuws, echter. Niet aan alle, niet altijd, maar het gebeurt wel. Kan best zijn dat het in Nederland ook voorkomt, hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2017 21:18 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Was het dan echt zo erg? Ik bedoel de meeste studenten zuipen bovengemiddeld veel en de meesten halen het wel. Nou ja, dat is dan wel gênant. Lijkt me ook heel irritant wanneer je hard zou werken voor een diploma en een rijkeluiskind kan hetzelfde document praktisch kopen.
Hield Trump het maar bij vakantiekiekjes, dan mocht ie heel Twitter met lulligheid volspammen. Maar ook jij weet wel beter.quote:Op donderdag 9 februari 2017 20:09 schreef WhiteBeard het volgende:
Maar ik zal premier Rutte effe mailen en hem op het hart drukken dat ie vakantiekiekjes vooral op zijn Minister President account moet zetten en binnenlands beleid en zo op zijn persoonlijk account. Want anders wordt jij boos
Conway is voor hem een minder grote bedreiging en dus een makkelijker doelwit. Als hij consequent zou zijn, zou hij Trump hier ook op aan moeten spreken.quote:Op donderdag 9 februari 2017 21:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Heeft ook andere dingen gezegd:
[ afbeelding ]
Mijn beeld van Chaffetz kan niet lager, dus dit is eigenlijk al meer dan ik had verwachtquote:Op donderdag 9 februari 2017 21:27 schreef westwoodblvd het volgende:
voor hem een minder grote bedreiging en dus een makkelijker doelwit. Als hij consequent zou zijn, zou hij Trump hier ook op aan moeten
Wie Chaffetz kent, weet dat hij als een blad aan de boom meewaait met de verontwaardiging van de dag. Na het hele pussygrabgebeuren was hij er als de kippen (ik geloof zelfs de eerste) bij om zijn steun in te trekken, omdat hij het niet meer 'aan zijn dochter kon uitleggen'. Drie weken later draaide hij dat weer terug. Maar ook dit zal allicht in de grote map gaan die hij uit zijn kast pakt mocht het ooit/binnenkort nodig zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2017 21:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Mijn beeld van Chaffetz kan niet lager, dus dit is eigenlijk al meer dan ik had verwacht
Maar goed, we zullen zien.
twitter:oliverdarcy twitterde op donderdag 09-02-2017 om 21:25:51CNN host @ChrisCuomo: "I see being called fake news as the equivalent of the n-word for journalists” https://t.co/xpyy3giI5x reageer retweet
Mijn beeld is dat hij een bijzonder opportunistische partisan hack is, dus we zijn het denk ik wel eens.quote:Op donderdag 9 februari 2017 21:31 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Wie Chaffetz kent, weet dat hij als een blad aan de boom meewaait met de verontwaardiging van de dag. Na het hele pussygrabgebeuren was hij er als de kippen (ik geloof zelfs de eerste) bij om zijn steun in te trekken, omdat hij het niet meer 'aan zijn dochter kon uitleggen'. Drie weken later draaide hij dat weer terug. Maar ook dit zal allicht in de grote map gaan die hij uit zijn kast pakt mocht het ooit/binnenkort nodig zijn.
twitter:AJ twitterde op woensdag 08-02-2017 om 22:03:19Should the President of the US be attacking a US business or use his new found position to influence personal issues? reageer retweet
College football bijvoorbeeld is erg populair in de VS.quote:Op donderdag 9 februari 2017 21:06 schreef westwoodblvd het volgende:
[ afbeelding ]
?quote:Op donderdag 9 februari 2017 20:50 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat hij als hij een teleprompter gebruikt ineens wel een coherent verhaal kan houden?
Ah ja, daar wordt het onderwijs vast stukken beter van.quote:
Ah, de leider van de Liberty University, #658 van 697 colleges in de US waar slechts 32% van de studenten afstudeert.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ah ja, daar wordt het onderwijs vast stukken beter van.
quote:Op vrijdag 10 februari 2017 00:17 schreef Puddington het volgende:
Uitspraak van de ban is bekend. Hij blijft gewoon geblokkeerd.
Mooi zo.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 00:17 schreef Puddington het volgende:
Yupyupquote:Op vrijdag 10 februari 2017 00:17 schreef Puddington het volgende:
Alleen zou witbaard dat laatste begrip foutief als twee woorden schrijven.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 00:21 schreef PippenScottie het volgende:
Witbaard incoming over linkse rechters en vluchtelingenindustrie in 3, 2, 1.....
Z'n vader richtte de Moral Majority op.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Van wat eerder: Trump Appoints Creationist Jerry Falwell Jr. To Lead Higher Education Deregulation Task Force
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |