Websitequote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Als jij niet meer post gaat dat zeker lukken.quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:41 schreef Joezi het volgende:
Laten we dit topic een hoog niveau nastreven
Leeft dat mens nog eigenlijk? Ik zie haar niet meer bij de Antifa optochten met Palestijnse vlag lopenquote:
Zal ik jou eens te grazen nemen?quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:43 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Als jij niet meer post gaat dat zeker lukken.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_metro_Parijs__.htmlquote:Grote brand in Parijse metro
PARIJS - UPDATE 23.33 uur - In de Parijse metro is woensdagavond een grote brand geweest veroorzaakt door een elektrisch mankement. Hierbij zouden acht gewonden zijn gevallen. De slachtoffers zouden rook hebben ingeademd.
De brand vond plaats bij metrostation Place d’Italie. Tientallen passagiers werden geëvacueerd. Het metrostation stond vol rook.
Volgens de eerste geruchten was er een grote explosie te horen in de metro. Volgens een politiewoordvoerder was daar echter geen sprake van. Het ging om een brand. Ook word er geen rekening gehouden met een mogelijke terroristische aanslag.
Inderdaad lang niks van gehoordquote:Op woensdag 8 februari 2017 23:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Leeft dat mens nog eigenlijk? Ik zie haar niet meer bij de Antifa optochten met Palestijnse vlag lopen
Gisteren al grote schietpartij nu ditquote:Op woensdag 8 februari 2017 23:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)_metro_Parijs__.html
quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Gisteren al grote schietpartij nu dit
hmm eigenlijk nooit gedaan, wel chanoeka enzoquote:Op woensdag 8 februari 2017 23:49 schreef DrDentz het volgende:
2005 toen vierden we nog gewoon Sinterklaas met Zwarte Pieten
Is je tere zieltje gekrenkt?quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
@ Karina, kan deze jongen even in de isoleer?
Dank.
Probation van de Kindergarten Cop?quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jij hebt mazzel dat ik nog on probation ben...
Ja zeg dat welquote:Op woensdag 8 februari 2017 23:54 schreef matthijst het volgende:
[..]
Probation van de Kindergarten Cop?
Boys have penisses and girls have vaginasquote:Op woensdag 8 februari 2017 23:54 schreef matthijst het volgende:
[..]
Probation van de Kindergarten Cop?
[ afbeelding ]
Dit klop niet volgens de LGBTquyiewqyiuyedhbcjbivb++BDJS community.quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Boys have penissen and girls have vaginas
Moriarty was ook best eng.quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:57 schreef monkyyy het volgende:
Zo'n klein mannetje is toch niet intimiderend.
Uw zoekbewerking - LGBTquyiewqyiuyedhbcjbivb++BDJS - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:57 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Dit klop niet volgens de LGBTquyiewqyiuyedhbcjbivb++BDJS community.
quote:Op donderdag 9 februari 2017 20:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Peter Plasman, verdachte naam in deze zaak.
1: Geen spamquote:Op donderdag 9 februari 2017 22:47 schreef superniger het volgende:
[..]
Ga je dit in elke topic spammen?
Kappen met die veel te grote plaatjes. Bedankt.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:49 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
1: Geen spam
2: Beter kijken, maar 2 topics
3: Zeik gewoon niet
Ik ben niet boos maar teleurgesteldquote:Op donderdag 9 februari 2017 22:50 schreef Zelfscanner het volgende:
Nou heb ik een boze mod achter me aan
Karinagodin doet geen vlieg kwaadquote:Op donderdag 9 februari 2017 22:50 schreef Zelfscanner het volgende:
Dat was iedereen ook op patriesquote:Op donderdag 9 februari 2017 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben niet boos maar teleurgesteld
Meer een pissige mod.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:50 schreef Zelfscanner het volgende:
Vliegen wel hoorquote:Op donderdag 9 februari 2017 22:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Karinagodin doet geen vlieg kwaad
Neuh laat maar. Zonde van je tijd.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zal ik anders een te groot plaatje van een vlieg posten? Kun je hem gelijk molesteren.
twitter:EinsteinBarbie twitterde op donderdag 09-02-2017 om 20:20:29Joe, ik ben vanaaf bij Jinek omdat er anders alleen maar mannen waren om over de zaak van een vrouw te praten. https://t.co/qp31BfpCj9 reageer retweet
twitter:EinsteinBarbie twitterde op donderdag 09-02-2017 om 16:07:09Maar mensen die quotes Genee en Derksen zijn die echt? Wat een burgertrutterige moraalridderij. IEW #teampaay. reageer retweet
twitter:EinsteinBarbie twitterde op donderdag 09-02-2017 om 16:03:31Hup voor de golden shower! Lang leve plasseks! reageer retweet
twitter:EinsteinBarbie twitterde op donderdag 09-02-2017 om 15:53:05Overigens ik zag het filmpje en vond het niet smerig maar mooi. Dan weten jullie dat ook weer. #teampaay. reageer retweet
Vetvlek?twitter:WillemBosch twitterde op donderdag 09-02-2017 om 12:55:31En die ranzige vetvlek van een Johan Derksen al helemaal niet. Kleinburgelijke zielenpoot. https://t.co/XT73W4NOnk reageer retweet
Wie is deze nobuddiequote:Op donderdag 9 februari 2017 22:54 schreef superniger het volgende:
Heb nu al een schijthekel aan haar.
https://twitter.com/EinsteinBarbietwitter:EinsteinBarbie twitterde op donderdag 09-02-2017 om 20:20:29Joe, ik ben vanaaf bij Jinek omdat er anders alleen maar mannen waren om over de zaak van een vrouw te praten. https://t.co/qp31BfpCj9 reageer retweet
twitter:EinsteinBarbie twitterde op donderdag 09-02-2017 om 16:07:09Maar mensen die quotes Genee en Derksen zijn die echt? Wat een burgertrutterige moraalridderij. IEW #teampaay. reageer retweet
twitter:EinsteinBarbie twitterde op donderdag 09-02-2017 om 16:03:31Hup voor de golden shower! Lang leve plasseks! reageer retweet
twitter:EinsteinBarbie twitterde op donderdag 09-02-2017 om 15:53:05Overigens ik zag het filmpje en vond het niet smerig maar mooi. Dan weten jullie dat ook weer. #teampaay. reageer retweet
stop met dit gezeikquote:Op donderdag 9 februari 2017 23:03 schreef Zipportal het volgende:
Iedereen geplast? Dan kunnen we beginnen.
Dubbel geld pakken vandaag. Hij was net al bij RTL Boulevard.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:05 schreef Windhapper het volgende:
Krijgt Peterr vandaag z'n standaard NPO deskundigensalaris en is dit omdat hij het filmpje heel vaak gekeken heeft of omdat hij Paay ook wel eens in haar bek heeft gepist?
Hij bereidt zich wel voor op deze show...dan is 2.5k niet eens zo'n gekke vergoeding.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:05 schreef Windhapper het volgende:
Krijgt Peterr vandaag z'n standaard NPO deskundigensalaris en is dit omdat hij het filmpje heel vaak gekeken heeft of omdat hij Paay ook wel eens in haar bek heeft gepist?
er zijn mensen die daar 4 dagen voor moeten werkenquote:Op donderdag 9 februari 2017 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij bereidt zich wel voor op deze show...dan is 2.5k niet eens zo'n gekke vergoeding.
pis hem eruitquote:Op donderdag 9 februari 2017 23:08 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Kak, mijn stroopwafel is in mijn thee gezakt...
Grenzen dicht voor jonge mannen uit het midden oosten.quote:
1 stemmer minder kunnen ze wel hebbenquote:
Welke theesmaak?quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:08 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Hoax, ze hebben geen stroopwafels buiten Nederland.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:08 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik heb niet zo'n harde straal.quote:
Botic van de Zandschulp gaat iedereen slopen.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Niemand wil naar Kraaisjeks mongolentoernooitje
boh, ik heb een foto van mijn pistest in het ziekenhuis. Mijn waarde gingen door het dakquote:Op donderdag 9 februari 2017 23:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n harde straal.
Hopelijk ook zijn nichtjequote:Op donderdag 9 februari 2017 23:10 schreef superniger het volgende:
[..]
Botic van de Zandschulp gaat iedereen slopen.
quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:10 schreef tralalala het volgende:
Dat doodslaande biertje altijd bij Jinekdrink eens door.
Clipper slaapthee....quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hoax, ze hebben geen stroopwafels buiten Nederland.
Is dat plas?quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:13 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Clipper slaapthee....
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad, een intentie was het toch?quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze hebben al gezegd dat het geen belofte is.
Dat ziet er smakelijk uit.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:13 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Clipper slaapthee....
[..]
[ afbeelding ]
Hij verft zijn hoofdhaarquote:Op donderdag 9 februari 2017 23:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hoe kan het dat Borst zijn baard alleen grijs is?
Inmiddels wat meer. Ik eis rente erover.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd, ik wacht ook nog steeds op die 1000 euro
quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:10 schreef tralalala het volgende:
Dat doodslaande biertje altijd bij Jinekdrink eens door.
Dan moet je zorgen dat je genoeg verdient.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd, ik wacht ook nog steeds op die 1000 euro
Waarom geen Omtzigt?quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:19 schreef Ingolstadt het volgende:
Ik overweeg om op Buma te gaan stemmen.
En dat belachelijke Belgische accentquote:Op donderdag 9 februari 2017 23:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij komt ze vanmiddag ophalen. Waar zijn Toet en Henkie?
Genot.
quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je genoeg verdient.
Die 1000 euro zit 'm in belastingverlaging voor hogere inkomens.
Beste bos haar voor zo'n baby.quote:
Dit kabinet heeft niet genivelleerd.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]_! Door die achterlijke inkomensafhankelijke heffingskortingen betaalt iedereen met een inkomen >34k tegenwoordig 50% belasting over iedere extra verdiende euro. Nivelleren is een feestje.
Omdat dat geen Buma is.quote:
Hij kwam ooit een speeltuin bij mij in de buurt openen en toen heb ik tegen hem gedubbeld.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:21 schreef Mani89 het volgende:
Ik ken deze man alleen van de verklaringen die hij 1 keer in het jaar moet afleggen dat er 10 tennissers hebben afgezegd voor zijn toernooi.
En wat gebeurde er toen?quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:22 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Hij kwam ooit een speeltuin bij mij in de buurt openen en toen heb ik tegen hem gedubbeld.
De next level.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Ze zeggen elk jaar af met ''blessures''
Je verwacht het wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
Echt wel...het maakt tegenwoordig geen bal uit of je 25k of 50k verdient. Onder de streep houd je hetzelfde over.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit kabinet heeft niet genivelleerd.
Ga naar Zwitserland.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Echt wel...het maakt tegenwoordig geen bal uit of je 25k of 50k verdient. Onder de streep houd je hetzelfde over.
Toen kwam de NOS om daar bewegende beelden van te maken.quote:
Hoe weet jij dit?quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Echt wel...het maakt tegenwoordig geen bal uit of je 25k of 50k verdient. Onder de streep houd je hetzelfde over.
Wat een onzin, ik hoop niet voor je dat je dit echt gelooft.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:22 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Hij kwam ooit een speeltuin bij mij in de buurt openen en toen heb ik tegen hem gedubbeld.
Geef mij dan maar 50 kquote:Op donderdag 9 februari 2017 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wil hij nog steeds ons leger naar Syrie sturen?quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:19 schreef Ingolstadt het volgende:
Lang leve de inkomensafhankelijke toeslagen en heffingskortingen.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eerst een dienstplicht vervullen in de dierentuinquote:Op donderdag 9 februari 2017 23:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wil hij nog steeds ons leger naar Syrie sturen?
Daarom moet je ook meer dan 50k verdienen.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Buma wil dienstplicht weer invoeren. Half FOK in angst.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:19 schreef Ingolstadt het volgende:
Heb je al een proefberekening gemaakt via belastingdienst.nl? Dan blijkt dat je niet helemaal gelijk hebt. Of er is sprake van alternatieve feiten.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De gasten zijn recentelijk meestal ook niet je van het, van de week nog iemand die over een tissue-lamp kwam ouwehoeren.quote:
Nou ik denk dat je de enige bent ja.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:28 schreef tralalala het volgende:
Ben ik de enige die Richard bijna niet meer herkent?Wat is er met hem gebeurd joh?
Deelder was de beste tot dusver.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
De gasten zijn recentelijk meestal ook niet je van het, van de week nog iemand die over een tissue-lamp kwam ouwehoeren.
Jaren samenleven met Daphne Deckers gaan je niet in de koude kleren zitten.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:28 schreef tralalala het volgende:
Ben ik de enige die Richard bijna niet meer herkent?Wat is er met hem gebeurd joh?
quote:Richard Krajicek in 1993: ‘’80% van de vrouwen zijn luie, vette varkens.’’ Een uitspraak die hij later nuanceerde: ‘’Stom van mij. Bij nader inzien is dat hoogstens 75%’’.
Dit.quote:
Aan het einde, net als de lichtgetinte Golf rijders die kanker tegen de camera roepen bij wegmisbruikers.quote:
In maart komt Pauw weer.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:32 schreef Onnoman het volgende:
ik heb het een beetje gehad met Jinek
Eva zegt straks dat zij en Bram dat iedere dag deden.quote:
Van Der Sar doet aan poepsex.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:31 schreef marcodej het volgende:
Richard is een hele saaie persoonlijkheid. Een soort Van Der Sar, maar dan wel aardig.
Ik vind Jinek dit seizoen erg sterk.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:32 schreef Onnoman het volgende:
Da's het kind van Daphne en Will Smith..quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:33 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Hoe komt Richard's dochter aan dat haar?
[ afbeelding ]
Dat zal vast insgelijks zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:32 schreef Onnoman het volgende:
Alsof Pauw zoveel beter isquote:
Krultang.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:33 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Hoe komt Richard's dochter aan dat haar?
[ afbeelding ]
Ja. Ik mis Pauw.quote:
Pauw oprotten en gauwquote:
Pauw heeft de zwaardere onderwerpen en is beter in bruggetjes bouwen.quote:
Nou zeg, doe eens liefquote:
Ja ik weet niet of Pauw het zo veel beter zou doen met deze onderwerpen, maar Pauw is in ieder geval boeinder dan Jinek.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Pauw heeft de zwaardere onderwerpen en is beter in bruggetjes bouwen.
Jinek gaat onmenselijk naar de autocue.
De marginale belastingdruk voor inkomens net boven modaal is ongeveer 60%. Tegenwoordig zijn alle subsidies, toeslagen en heffingskortingen inkomensafhankelijk. Natuurlijk houdt iemand die 50k verdient meer over dan iemand die 25k verdient, maar in de praktijk gaat dit om slechts een paar honderd euro netto per maand.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:29 schreef Martinello het volgende:
[..]
Heb je al een proefberekening gemaakt via belastingdienst.nl? Dan blijkt dat je niet helemaal gelijk hebt. Of er is sprake van alternatieve feiten.
HorstWesselgenotquote:Op donderdag 9 februari 2017 23:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Bestaat er een Europees volkslied?
't Gelders volkslegerquote:
Jinek doet iets te veel aids filmpjes er tussendoor.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ik weet niet of Pauw het zo veel beter zou doen met deze onderwerpen, maar Pauw is in ieder geval boeinder dan Jinek.
Ik heb meerdere donkere vrienden, en je heb geen idee hoe vaak ze er mee bezig zijn. Ik heb soms echt medelijden met zequote:Op donderdag 9 februari 2017 23:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Racisme jegens blanken bestaat toch niet?
okey ik zal lief zijnquote:
Valt reuze mee. Toptarief is 52% en dat betaal je in 2017 vanaf ongeveer ¤ 67.000.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De marginale belastingdruk voor inkomens net boven modaal is ongeveer 60%. Tegenwoordig zijn alle subsidies, toeslagen en heffingskortingen inkomensafhankelijk. Natuurlijk houdt iemand die 50k verdient meer over dan iemand die 25k verdient, maar in de praktijk gaat dit om slechts een paar honderd euro netto per maand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:44 schreef Onnoman het volgende:
[..]
okey ik zal lief zijn
zullen we elkaar omhelzen?
quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:44 schreef monkyyy het volgende:
Wat dacht je toen je zag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:44 schreef Martinello het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Toptarief is 52% en dat betaal je in 2017 vanaf ongeveer ¤ 67.000.
Dan zou je zowaar nog een kans op een discussie krijgen, dat is de bedoeling niet.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:45 schreef DrDentz het volgende:
Leuk dat iedereen aan tafel het met elkaar eens is, waarom zit daar niemand van GeenStijl o.i.d.
Linkse vriendjes zooiquote:Op donderdag 9 februari 2017 23:45 schreef bombmannl het volgende:
Ik hoor niemand zeggen: wat een verschrikkelijk goor wijf en hartstikke dom.
Quid & Vanleeuwen.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:45 schreef DrDentz het volgende:
Leuk dat iedereen aan tafel het met elkaar eens is, waarom zit daar niemand van GeenStijl o.i.d.
Hilversum is één vieze incestbende.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:45 schreef bombmannl het volgende:
Ik hoor niemand zeggen: wat een verschrikkelijk goor wijf en hartstikke dom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |