wutquote:Heb trouwens een Marokkaanse kennis. Leren kennen zo'n 20 jaar geleden als student rechten. Samen collies verzamelen. Bleken zijn ouders en mijn opa en oma buren te zijn geweest. Dat klikte toen. Ik herkende Mohammed niet meer natuurlijk. Had ie een foutje gemaakt, de chef op de vloer: 'Jij beter dit doen, dan beter is, jij begrijp?'
Geen popular opinion my ass.quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:07 schreef DaggerOne het volgende:
Geen popular opinion, maar ze heeft volgens mij gewoon gelijk.
Napraten en weten hoe je de stemmen ergens vandaan kunt halen.quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:13 schreef Hexagon het volgende:
De verkiezingen komen er duidelijk aan
Die import joden hier in Nederland, daar word ik toch altijd zo chagrijnig van. Al dat kutnieuws over die import kutjoden.quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:08 schreef justarandomdude het volgende:
[..]
Geen popular opinion my ass.
Als het geen popular opinion was dan had ze dit niet verkondigd om stemmen te ronselen.
Iets over joden roepen is geen popular opinion. Daarom zwijgt zij ook daarover.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:18 schreef Faz3D het volgende:
[..]
Trouwens, iets over boeddhisten roepen is geen populair opinion.
Daarom zwijgt zij er ook over.
quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:17 schreef Straatcommando. het volgende:
Is Nederland echt zo totaal achterlijk?
Mooi om te zien hoe steeds meer mensen zich tegen de fascistische islamofoben verzetten, en met punch-a-nazi-borden rondlopen. Daarom zag je ook zoveel ophef over Trump's anti-moslim-ban.quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Goed om te lezen dat steeds meer mensen zich tegen de islamitische invasie beginnen te verzetten.
Gezinnen integreren echter zeer slecht.quote:Op donderdag 9 februari 2017 16:58 schreef Fir3fly het volgende:
Ondanks dat het een tong-topic is...
Er zit wat mij betreft wel wat in het idee om gezinnen voorrang te geven over mannen die alleen komen. Of anders broers en zussen. Dat zou in ieder geval mensensmokkelaars tegenwerken.
En toch heeft Trump gewonnen en staat de PVV in Nederland in de peilingen op 1.quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:24 schreef justarandomdude het volgende:
[..]
Mooi om te zien hoe steeds meer mensen zich tegen de fascistische islamofoben verzetten, en met punch-a-nazi-borden rondlopen. Daarom zag je ook zoveel ophef over Trump's anti-moslim-ban.
Dat geldt niet voor de kinderen als die een goede kans krijgen.quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:25 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Gezinnen integreren echter zeer slecht.
En orban, front national, afd, Vlaams belang, en die gekken uit Slovenië.quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:26 schreef Infection het volgende:
[..]
En toch heeft Trump gewonnen en staat de PVV in Nederland in de peilingen op 1.
Jonge kinderen integreren inderdaad het beste, dat staat buiten kijf.quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat geldt niet voor de kinderen als die een goede kans krijgen.
Gewoon herhaling van zetten. Kijk maar naar de problematiek vandaag de dag.quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:33 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Jonge kinderen integreren inderdaad het beste, dat staat buiten kijf.
Met ouders die niet of nauwelijks zullen en kunnen integreren en daarnaast de taal niet spreken sta je als kind echter op een enorme achterstand. Daarnaast blijven dit soort families vrijwel zonder uitzondering aan de onderkant van de maatschappij qua inkomsten bungelen.
Een recept voor toekomstige problematiek.
PVV heeft nog nooit 25% van de stemmen in Nederland gehaald en het zal ze ook nooit lukken denk ikquote:Op donderdag 9 februari 2017 17:26 schreef Infection het volgende:
[..]
En toch heeft Trump gewonnen en staat de PVV in Nederland in de peilingen op 1.
Je had jezelf al gediskwalificeerd door je wijze van non-discussie maar nu val je definitief door de mand. Aan jou ga ik geen tijd meer verspillen.quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:37 schreef justarandomdude het volgende:
[..]
PVV heeft nog nooit 25% van de stemmen in Nederland gehaald en het zal ze ook nooit lukken denk ik
Minderheid.
De islam is nummer 1 in 50 landen en stevent af op nummer 1 in de wereld.
PVV = amateurs.
Islam = eckte pro's, worldwide islamic pride.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |