Deelder was de beste tot dusver.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
De gasten zijn recentelijk meestal ook niet je van het, van de week nog iemand die over een tissue-lamp kwam ouwehoeren.
Jaren samenleven met Daphne Deckers gaan je niet in de koude kleren zitten.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:28 schreef tralalala het volgende:
Ben ik de enige die Richard bijna niet meer herkent?Wat is er met hem gebeurd joh?
quote:Richard Krajicek in 1993: ‘’80% van de vrouwen zijn luie, vette varkens.’’ Een uitspraak die hij later nuanceerde: ‘’Stom van mij. Bij nader inzien is dat hoogstens 75%’’.
Dit.quote:
Aan het einde, net als de lichtgetinte Golf rijders die kanker tegen de camera roepen bij wegmisbruikers.quote:
In maart komt Pauw weer.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:32 schreef Onnoman het volgende:
ik heb het een beetje gehad met Jinek
Eva zegt straks dat zij en Bram dat iedere dag deden.quote:
Van Der Sar doet aan poepsex.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:31 schreef marcodej het volgende:
Richard is een hele saaie persoonlijkheid. Een soort Van Der Sar, maar dan wel aardig.
Ik vind Jinek dit seizoen erg sterk.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:32 schreef Onnoman het volgende:
Da's het kind van Daphne en Will Smith..quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:33 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Hoe komt Richard's dochter aan dat haar?
[ afbeelding ]
Dat zal vast insgelijks zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:32 schreef Onnoman het volgende:
Alsof Pauw zoveel beter isquote:
Krultang.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:33 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Hoe komt Richard's dochter aan dat haar?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |