Ik herken dit beeld niet. Er zullen ongetwijfeld linkse extremisten zijn die er zo over denken, maar het overgrote deel niet.quote:Op donderdag 9 februari 2017 06:08 schreef DUTCHKO het volgende:
Voor alle huilebalken: gekleurde amerikanen hebben ook iets te zeggen....
Niet gekeken, meestal zijn de standpunten niet echt vernieuwend ook. Iemand die onderdeel is van een minderheid levert kritiek op de liberalen, omdat hij vindt dat de manier waarop ze minderheden proberen te vertegenwoordigen of naar de partij te lokken niet deugt. Datzelfde riedeltje komt wekelijks voorbij, maar meestal zijn het dan zwarten die kritiek leveren op de DNC.quote:Op donderdag 9 februari 2017 07:24 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Doet trouwens niet af van de inhoud van dit eigenlijk best wel sterk filmpje.
Maarja, weglachen en de inhoud negeren is zo lekker makkelijk.
Goed je snapt dus geen zak van deze oproep.quote:Op donderdag 9 februari 2017 08:05 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nogmaals: geen woord in zijn verhaal dat Trump's penosepolitiek ondersteunt.
Jij vindt Sessions uiteraard een onbesproken kandidaat, nooit problemen, waar de gemene NOS een schandaal van probeert te maken?quote:Op donderdag 9 februari 2017 08:37 schreef MangoTree het volgende:
Volgens de NOS is de benoeming van Sessions omstreden wegens zijn voormalige omstreden uitspraken. Geloofwaardig hoor.
Het is een vrij land en iedereen mag toch een mening hebben? Of moet men nu een Trumpje doen of zo?quote:Op donderdag 9 februari 2017 08:38 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Goed je snapt dus geen zak van deze oproep.
Dat is wel duidelijk dus.
De zakelijke en presidentiële belangen scheiden gaat nog veel meer spanningen opleverenquote:Op donderdag 9 februari 2017 08:34 schreef DustPuppy het volgende:
Dit krijg je dus als je een Presidentiële familie hebt die alles als een persoonlijke aanval ziet:
Spicer: Nordstrom Dropping Ivanka Trump's Line Is 'Direct Attack' On Prez
Sad!
Mijn topictitel klopt wel aardig geloof ik.quote:Op donderdag 9 februari 2017 08:34 schreef DustPuppy het volgende:
Dit krijg je dus als je een Presidentiële familie hebt die alles als een persoonlijke aanval ziet:
Sad!
Ik snap alleen dat de mafiose streken van Trump de VS niet great again zullen maken.quote:Op donderdag 9 februari 2017 08:38 schreef DUTCHKO het volgende:
Goed je snapt dus geen zak van deze oproep.
Dat is wel duidelijk dus.
Nu beledig je Ivanka. Unfair. Sad. Of zoiets.quote:Op donderdag 9 februari 2017 08:53 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik snap alleen dat de mafiose streken van Trump de VS niet great again zullen maken.
Witbaard komt zo vertellen dat die rechter extreem links is.quote:Op donderdag 9 februari 2017 07:39 schreef 99.999 het volgende:
Whehe zijn eigen kandidaat voor het SC kraakt Trump flink af![]()
Gelukkig geeft dit nog wel een beetje hoop dat de scheiding der machten daar in stand blijft
Terrible is het nieuwe woordje.quote:Op donderdag 9 februari 2017 08:59 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nu beledig je Ivanka. Unfair. Sad. Of zoiets.
nee tegenwoordig gaat dat in samenspraak met de FDA, die bepaalt wat voor soort trials je moet doen om approval te krijgenquote:Op woensdag 8 februari 2017 22:03 schreef crystal_meth het volgende:
offtopic
[..]
Ik stelde het wat extreem, dat je in theorie een niet werkzame drug goedgekeurd kan krijgen door voldoende trials te doen (sommige zullen door toeval een positief resultaat opleveren). Maar het klopt toch dat de producent (bij het opstellen van de NDA) kiest welke phase 3 trials de FDA bekijkt om de efficacy te beoordelen?
nee, P&T committees, PBMs en formularies bepalen welke medicatie wordt vergoed door de verzekeringenquote:phase 2 bedoel je na FDA approval?
probleem was o.a. dat de studies een te milde populatie hebben bekekenquote:Is ook moeilijk om werkzaamheid van SSRI's bij milde depressie aan te tonen als de ernst van de depressie gemeten wordt met de Hamilton Scale (HAM-D); 7 van de 21 items betreffen vaak voorkomende bijwerkingen van SSRIs (slapeloosheid, gewichtsverlies (bij begin van behandeling), libido verlies..). De scale lijkt vooral gunstig voor TCA's, die hebben (op verminderd libido na) de tegengestelde bijwerkingen.
/offtopic
lol, ik hoor blijkbaar heel zelden Aziatische Amerikanen, deed me meteen aan dit denken:quote:Op donderdag 9 februari 2017 06:08 schreef DUTCHKO het volgende:
Voor alle huilebalken: gekleurde amerikanen hebben ook iets te zeggen....
Niets offtopic, ik vind je discussie met Crystal ongeveer het meest inhoudelijke in dit hele topic tussen alle onzin door.quote:Op donderdag 9 februari 2017 09:25 schreef Re het volgende:
[..]
nee tegenwoordig gaat dat in samenspraak met de FDA, die bepaalt wat voor soort trials je moet doen om approval te krijgen
[..]
nee, P&T committees, PBMs en formularies bepalen welke medicatie wordt vergoed door de verzekeringen
[..]
probleem was o.a. dat de studies een te milde populatie hebben bekeken
anyway, off-topic maar het is logisch dat de industrie hier niet superblij mee is
Is het land ooit gezond geweest?quote:Op donderdag 9 februari 2017 08:27 schreef Ringo het volgende:
Hey, heel Amerika mag zichzelf opnieuw uitvinden, dat land is ziek tot op het bot. Wat dat betreft is Make America Great Again geen loze leus, jammer dat deze mafiose mafkees ermee aan de haal is gegaan, je gunt het land een meer bekwame wonderdokter.
Echt, ze blijven me toch verbazen...quote:Op donderdag 9 februari 2017 08:34 schreef DustPuppy het volgende:
Sad!
Nou ja, de wereldoorlog hielp. Daarvoor werden de immigranten met schepen tegelijk het land binnengehaald.quote:
Palin heeft inmiddels gereageerd op het gerucht:quote:Op donderdag 9 februari 2017 00:17 schreef Nintex het volgende:
Naam die rondvliegt voor ambassadeur Canada....twitter:guardian twitterde op woensdag 08-02-2017 om 23:55:59Sarah Palin touted as US ambassador to Canada? You betcha! https://t.co/Fzuscorta4 reageer retweet
quote:I can see Canada from my house.
quote:Op donderdag 9 februari 2017 09:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Palin heeft inmiddels gereageerd op het gerucht:
[..]
Intens treurig weer natuurlijk. Wel een mooie reactie van de senator.quote:Op donderdag 9 februari 2017 00:45 schreef Tijger_nootje het volgende:
Ik heb wel heel hard gelachen
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |