Ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:21 schreef Bolasie het volgende:
Sierd heeft deze man toch ooit gesproken? Volgens mij bij Sport1 nog
Dit zal voor het mainstream volk ook wel zo zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
''Een van de meest in het oog springende achtste finales''
Ok.
Barca heeft een Messi om door de muur heen te komen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:23 schreef Tagliano het volgende:
Lekker op de speld-manier naar voetbal kijken
Wat zou het toch eng zijn om het gewoon over voetbal te hebben he
Toch kan je niet zeggen dat PSG ´een keurige tweede plek´ heeft.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Monaco doet het gewoon heel goed, niets aan gelogen (gemiddelde van drie goals per wedstrijd). Daarbij is Emery meer gehaald om in Europa iets bereiken en vooral niet in de competitie.
Puristquote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit zal voor het mainstream volk ook wel zo zijn.
Emery won vorig jaar geen uitwedstrijd met Europa League-winnaar Sevilla.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Toch kan je niet zeggen dat PSG ´een keurige tweede plek´ heeft.
Alsof het een geweldige prestatie is van een team dat kampioen moet worden.
Nou we lachen wat af, Karina.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:28 schreef Karina het volgende:
Ik schakel net in, wat grappig om de twee broertjes de Boertjes bij elkaar te zien
Nou ik vond het grappig, laat mequote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou we lachen wat af, Karina.
Dus?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Emery won vorig jaar geen uitwedstrijd met Europa League-winnaar Sevilla.
Hij had beter gewoon kaal kunnen gaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik vond het grappig, laat meHet haar van Frank is wel episch nu trouwens
Alsof dat wat zegt over Monaco. Die hebben een bak talenten, goede spelers als Bernardo Silva, goede jeugdopleiding, goede trainer in Jardim en een opgeleefde Falcao.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dus?
Het is toch geen keurige prestatie dat ze in de competitie tweede staan? Ze hebben een begroting van meer dan 3 keer Monaco. Hoe kun je dan daar tevreden mee zijn?
Zijn er ook mannen die naar die shit gaan?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fifty Shades Darker
Wat een wijven daar zeg
Hebben toch wel een mooie koerswijziging gemaakt daar door te focussen op de jeugd, paar jaar terug smeten ze nog met geld.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof dat wat zegt over Monaco. Die hebben een bak talenten, goede spelers als Bernardo Silva, goede jeugdopleiding, goede trainer in Jardim en een opgeleefde Falcao.
Vast wel die meegaan met hun vriendin, en dat hun vriendin dan drijfnat is die avond en ze er dan maar opklimmen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:35 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zijn er ook mannen die naar die shit gaan?
Dus het is een keurige prestatie dat PSG, met een begroting van 525 miljoen, op dit moment tweede staat. Achter een club met een begroting van 160 miljoen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof dat wat zegt over Monaco. Die hebben een bak talenten, goede spelers als Bernardo Silva, goede jeugdopleiding, goede trainer in Jardim en een opgeleefde Falcao.
Daarom ben ik deze ronde het meest benieuwd naar City v Monaco.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben toch wel een mooie koerswijziging gemaakt daar door te focussen op de jeugd, paar jaar terug smeten ze nog met geld.
Nu ook.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben toch wel een mooie koerswijziging gemaakt daar door te focussen op de jeugd, paar jaar terug smeten ze nog met geld.
Qua transfersommen? Meer voor talenten gegaan, ze halen niet meer een spits van Atletico op voor 50 miljoen.quote:
Die samen met Real - Napoli ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom ben ik deze ronde het meest benieuwd naar City v Monaco.
Jij stelt dat ze niet meer met geld smijten, dat doen ze nog steeds. Enkel geven ze nu 15 miljoen uit aan drie talentvolle spelers in plaats van 45 miljoen voor de beste spits ter wereld.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Qua transfersommen? Meer voor talenten gegaan, ze halen niet meer een spits van Atletico op voor 50 miljoen.
Ja oké, elke speler kost geld. Maar met geld smijten bedoelde ik het gaan voor de meer gearriveerde vedettes met een heel hoog prijskaartje, ipv dat risico meer spreiden en meer gericht aankopen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij stelt dat ze niet meer met geld smijten, dat doen ze nog steeds. Enkel geven ze nu 15 miljoen uit aan drie talentvolle spelers in plaats van 45 miljoen voor de beste spits ter wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |