Geen markt voor omdat er niet veel intelligente rechts-georienteerde mensen zijn, vermoed ik.quote:Op donderdag 9 februari 2017 11:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Mensen die dat doen zullen een hekel aan zichzelf hebben.
Wat intelligentere rechtse mensen hebben niet echt keuze in Nederland.
Intelligente mensen die op PVV stemmen?quote:Op donderdag 9 februari 2017 11:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee maar toch ook niet op andere clubjes van types als pakweg Roos, Baudet, Brinkman of Geenpeil lijkt me.quote:Op donderdag 9 februari 2017 11:32 schreef Leonos het volgende:
[..]
Intelligente mensen die op PVV stemmen?
er is weinig progressief "rechts" te vindenquote:Op donderdag 9 februari 2017 11:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Achter FvD zit in ieder geval inhoud. Zie ook de kandidatenlijst, die is gewoon vrij sterk (op wat minpunten zoals beroepsdebiel Yernaz na).quote:Op donderdag 9 februari 2017 11:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee maar toch ook niet op andere clubjes van types als pakweg Roos, Baudet, Brinkman of Geenpeil lijkt me.
Daar kreeg ik ook D66 - Millquote:Op donderdag 9 februari 2017 12:19 schreef sacha het volgende:
https://www.brainwash.nl/dewijzestemmer#!/
Dit is denk ik niet vol te houden. Stel je hebt 3 partijen en 3 vragen:quote:Op dinsdag 7 februari 2017 16:24 schreef SeLang het volgende:
Ik zou trouwens wel willen weten in hoeverre er een bias is ingebouwd in de stemwijzer. Als je hem een miljoen keer totaal random invult dan zouden alle partijen even vaak moeten winnen. Is dat wel zo?
VNL of FvD dan stemmen. Is iig rechts.quote:Op woensdag 8 februari 2017 12:19 schreef Nighthawk88 het volgende:
1. Ondernemerspartij
2. VVD
3. CDA
4. PVV
Nr 1 gaat t als kleine partij toch niet worden dus een nr. 4 toegevoegd.
Ben eigenlijk altijd van de VVD, maar heb eigenlijk geen zin weer een PvdA of een GroenLinks er cadeau bij te krijgen. Lastig dit jaar. Een stem op CDA zal er ook niets aan veranderen.
Dan kun je aan PVV denken, maar of ik die nu als grootste wil hebben... Nee. Aan die partij zitten me ook teveel haken en ogen.
Heel veel oppervlakkige vragen waar je het net niet mee eens bent en geen van beide invullen slaat op nergens opquote:Op donderdag 9 februari 2017 16:02 schreef Oosthzn het volgende:
Zitten soms wel domme vragen tussen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |