Vanwaar dequote:Op maandag 6 februari 2017 19:01 schreef summer2bird het volgende:
76% Partij voor de dieren ()
73% SP
64% Piratenpartij
Het zal wel weer SP worden voor mij.
Ik zag zijn foto en ik wist het weerquote:Op maandag 6 februari 2017 18:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Verdiep je dan ook meteen even in Hero Brinkman. Compleet los van het programma zou ik nooit op een partij stemmen waar hij een vinger in de pap heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Tja, omdat ze vrij weinig zetels krijgen elke keer.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vanwaar deachter de Partij voor de Dieren?
Ooit in het verkiezingsprogramma verdiept behalve alleen af te gaan op de belachelijke naam?
quote:Op maandag 6 februari 2017 19:05 schreef MaLo het volgende:
Dan toch maar weer VVD denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sommige partijen krijgen met weinig zetels meer voor elkaar dan anderen met een heleboel. Ik denk dat Thieme en van der Staaij meer hebben bereikt dan Roemer in de afgelopen vier jaar.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Tja, omdat ze vrij weinig zetels krijgen elke keer.
En ik heb mij er idd nooit in verdiept.
Hele slechte naam voor een partij, imago is dat ze alleen maar om dieren bekommeren terwijl het een oke partij is.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vanwaar deachter de Partij voor de Dieren?
Ooit in het verkiezingsprogramma verdiept behalve alleen af te gaan op de belachelijke naam?
Ja, het zou denk ik wel goed voor ze zijn een andere naam te overwegen.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:14 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Hele slechte naam voor een partij, imago is dat ze alleen maar om dieren bekommeren terwijl het een oke partij is.
En wat staat bovenaan?quote:Op maandag 6 februari 2017 20:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Artikel I en DENK helemaal onderaan met 30%. Ik ben trots op mezelf.
Zelfde afkorting maar dan partij voor de duurzaamheid. Want dat is toch de grootste algemene deler van hun gehele programma. Vanuit die visie goed omgaan met mens, milieu, dieren.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, het zou denk ik wel goed voor ze zijn een andere naam te overwegen.
PVV, daar was ik dan weer minder blij mee. Maarja, als ik invul dat ik tegen Islamitische immigranten ben, sta ik weer voor 100% bij hen. Ik ben tegen immigranten überhaupt. Polen, Hongaren en weet ik veel wat mogen van mij ook gerust wegblijven. Wat echt vreselijk hypocriet is in mijn geval, maar enfin.quote:
Klopt wel, als je bijvoorbeeld bij die euthanasievraag positief antwoord ga je ook al direct richting D66. Wat dat betreft is het natuurlijk een beetje schrale test met die 30 vragen maar wel vermakelijk op wat hoofdpunten.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
PVV, daar was ik dan weer minder blij mee. Maarja, als ik invul dat ik tegen Islamitische immigranten ben, sta ik weer voor 100% bij hen. Ik ben tegen immigranten überhaupt, Polen, Hongaren en weet ik veel wat mogen van mij ook gerust wegblijven, wat vreselijk hypocriet is in mijn geval, maar enfin.
Er zal ook nog wel iets als een kieskompas komen en nog een handvol andere stemwijzers. Kan je straks gewoon testjes invullen tot je eigen voorkeur voorbij komtquote:Op maandag 6 februari 2017 20:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Klopt wel, als je bijvoorbeeld bij die euthanasievraag positief antwoord ga je ook al direct richting D66. Wat dat betreft is het natuurlijk een beetje schrale test met die 30 vragen maar wel vermakelijk op wat hoofdpunten.
Kieskompas ook maar een apart topic voor maken en die totalen met elkaar vergelijken. Wel grappig eigenlijkquote:Op maandag 6 februari 2017 20:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Er zal ook nog wel iets als een kieskompas komen en nog een handvol andere stemwijzers. Kan je straks gewoon testjes invullen tot je eigen voorkeur voorbij komt
twitter:HeroBrinkman twitterde op maandag 06-02-2017 om 21:13:17Pfff staan we net 1 dag op de @StemWijzer is onze site van de @OPNederland al gehackt. Begint dat nu al? reageer retweet
Ik overweeg het. Niet zo zeer omdat ik er alle vertrouwen in heb.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:20 schreef golfer het volgende:
Onbegrijpelijk dat de PVV dan toch zo groot gaat worden, als je moet geloven wat de Fok!ers als stemwijzeradvies krijgen.
Of durft niemand hier er voor uit te komen dat ze toch PVV gaan stemmen?
twitter:DeSpeld twitterde op maandag 06-02-2017 om 20:09:36Error 404 populairste partij bij Stemwijzer - Veel kiezers herkennen zich in foutmelding https://t.co/dm6B40s3U0 https://t.co/Y3pvfiekrR reageer retweet
Ja als iedereen zo denkt worden ze ook niet groot he?quote:Op maandag 6 februari 2017 20:52 schreef Injetta het volgende:
Partij van de dieren scoort elke verkiezing hoog bij mij. Toch stem ik er niet op. Te klein en weinig invloed op de onderwerpen die niet over dieren gaan.
Hier nog eenquote:
quote:Op maandag 6 februari 2017 23:46 schreef Fylax het volgende:
https://twitter.com/LoranKloeze/status/828734734456995841
Als je dat ziet, onvoorstelbaar hoeveel mensen schijnbaar bij de Partij voor de Dieren uitkomen als stemadvies (gewoon de 4de partij bij de stemadviezen).quote:
Nou dat zegt ook lekker veel want ikzelf heb hem al 6 keer ingevuld om wat te spelen met antwoordenquote:Op maandag 6 februari 2017 23:46 schreef Fylax het volgende:
https://twitter.com/LoranKloeze/status/828734734456995841
Dan is het een behoorlijke middenpartij, zou het lage aantal zetels dan puur door de naam komen?quote:Op maandag 6 februari 2017 23:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als je dat ziet, onvoorstelbaar hoeveel mensen schijnbaar bij de Partij voor de Dieren uitkomen als stemadvies (gewoon de 4de partij bij de stemadviezen).
Als je dan ziet hoeveel zetels zij daadwerkelijk krijgen....
Woef!quote:Op maandag 6 februari 2017 23:57 schreef Dagoduck het volgende:
Dan is het een behoorlijke middenpartij, zou het lage aantal zetels dan puur door de naam komen?
Het scheelt elkaar niet veel. Drie procent of zo.quote:
Dan wordt het gewoon PVVquote:Op dinsdag 7 februari 2017 01:21 schreef Impressme het volgende:
De stemwijzer is gewoon een klucht. 30 stellingen, zwart/wit, zonder enige nuance. En als je de partijprogramma's leest dan wordt het niet veel beter helaas.
Ik weet het dus nog steeds niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |